Octavia 1,9 81Kw cuká a jede na 3 válce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hasic4
Přispěvovatel
Příspěvky: 169
Registrován: 20 pro 2008, 17:06
Odpovědi: 0

Octavia 1,9 81Kw cuká a jede na 3 válce

Příspěvek od hasic4 »

Zdravím.Mám problém.Mám motor 1,9 81 KW AHF. Po startu až tak za 1 až 3 min. mi začne jít motor nepravidelně cuká i když přidám je to pořád stejný.Po nějaké době se srovná a je to v pohodě.Někdy to udělá a někdy ne. Většinou je to jen při studeném motoru jak je zahřátý tak to nedělá. Vag nic nepíše.Trysky udělané tlaky v pohodě.EGR zaslepen kvůli turbu už tam mám druhé během roku a už je zase zanesené.Myslím si že je to tím že ten motor jede občas nepravidelně.Nevíte někdo kde by mohla být chyba.Děuji
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33762
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš těžko když napíšeš vag nic nepíše,

vag není jen o paměti závad,

tam je blok měřených hodnot a hledat co nesedí,

zační třeba s přísunem paliva když motor blbne de ti palivo bez bublin?
hasic4
Přispěvovatel
Příspěvky: 169
Registrován: 20 pro 2008, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od hasic4 »

No problém je v tom že když to udělá tak než se připojí vag tak je to v pohodě motor se srovná.Nedělá to pravidelně je to náhodné to je ten problém.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle jsem teď řešil tento týden, nebudu zdržovat, ale prověřil jsem téměř vše/naftu, výfuk,turbo,egr/...ale nakonec jsem si vzpomněl, že po výměně turba jsem tam potřeboval nalít olej a nechtělo se mi jet k pumpě, tak jsem tam nalil 15w-40 a pak to začalo....Nakonec jsem zjistil, že dotyčný majitel měnil ojel jen jednou za 8 let, co auto má a v motoru byla vazelína a po studeném startu motor mazal tolik, že vyvěsil ventily a motor šel na 2 válce a dokonce při přídání chcípnul a auto kouřilo jako kdyby hořelo...Tak jsem vše vypustil, dal nový filtr a olej 5w-40 a postupně se motor zklidnil a přestalo to. včera ráno jsem měřil tlak oleje a na volnoběh mazal na 6atm. a při přidání šel až přes 8 atm..Zasraný přepoušták v pumpě...Víc než 7atm motor nesmí mít...Je to jen upozornění, jak může rotačka překvapit.. :)
nepropadat panice...
hasic4
Přispěvovatel
Příspěvky: 169
Registrován: 20 pro 2008, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od hasic4 »

Auto mám už delší dobu olej 10W-40 a měním pravidelně těď je to půl roku co jsem ho měnil.Tak tam mám teda zkusit dát 5W-40?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

hasic4 píše:Auto mám už delší dobu olej 10W-40 a měním pravidelně těď je to půl roku co jsem ho měnil.Tak tam mám teda zkusit dát 5W-40?
Ale ne, jde o to, zda je tohle co jsem popsal tvůj případ..Dnes už bych rovnou napojil budík na tlak oleje a zastudena natočil a přidal plyn, kam až to dojde...Já vůbec netušil, že je v motoru vazelína...a řešil jsem nejdřív vše mimo, měl jsem zato, že se rozsypal kat a motor nemůže dobře prdět...Nejdřív jsem vyndal koš z nádrže, zda není ucpán, dal jsem nový palivový filtr a zkontroloval čerpadlo na přepadu, zda má nafty pořád dost. Atd.Atd. Nic zato nedáš jít tímto směrem..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5107
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ve VAGu kolik je rozptyl vstřiků,myslím,že v kanále 16? Jinak můše být zalepený vstřik,špatná nafta,přidávat aditivum.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
hasic4
Přispěvovatel
Příspěvky: 169
Registrován: 20 pro 2008, 17:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od hasic4 »

Na ten vag se ještě podívám jinak právě kvůli tomu jsem ty vstřiky nechal na podzim udělat mám ve všech nový vnitřky a tím i olej a jiné turbo ale je to pořád stejný.Ale dělá to jen občas např. dnes mi to neudělalo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“