cukání 1.4tsi 118kW DSG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
cukání 1.4tsi 118kW DSG
Ahoj.Známý si koupil G6 2009 s tímto motorem.Má najeto 100tis,nové rozvody,odzkoušený a vyčištěný vstřiky,nová mechatronika a spojky.Auto v určitý moment občas lehce škubne.Nejčastěji to pozorujeme třeba na kruháči když to jede na trojku kolem 2500ot a když se sešlápne plyn při výjezdu.Jeden mechanik ze škodovky mi to vysvětloval že je to v okamžiku kdy vypíná kompresor a zatlačí turbo. Pokud se přidává plynule od 1000ot do 5000 tak to cítít není. Jede hezky a motor jinak není ani slyšet.
Má s tímto motorem někdo zkušenosti? Tento motor je známý svou poruchovostí,tak řešíme zda je to normalní jev a vlastnost tohoto motoru nebo zda hledat kde je chyba. Ještě dpolním že se v minulosti rozsvítila závada motoru a dle diagnostiky vynechalo zapalování na prvním válci vinou čidla teploty G82.Jednalo se o sporadickou závadu,která se po odmáznutí už nerozsvítila.
Díky za odpovědi.
Má s tímto motorem někdo zkušenosti? Tento motor je známý svou poruchovostí,tak řešíme zda je to normalní jev a vlastnost tohoto motoru nebo zda hledat kde je chyba. Ještě dpolním že se v minulosti rozsvítila závada motoru a dle diagnostiky vynechalo zapalování na prvním válci vinou čidla teploty G82.Jednalo se o sporadickou závadu,která se po odmáznutí už nerozsvítila.
Díky za odpovědi.
Našel jsem článek kde testovali scirocco s tímto motorem a tam to cukání zmiňovali:
prakticky nepostřehnutelném turboefektu. Abychom ale jen nechválili – motor by mohl zabírat plynuleji, při prudší akceleraci si totiž nešlo nepovšimnout mírného cukání, které jsme u této jednotky zaznamenali již dříve v jiných testovaných vozech.
prakticky nepostřehnutelném turboefektu. Abychom ale jen nechválili – motor by mohl zabírat plynuleji, při prudší akceleraci si totiž nešlo nepovšimnout mírného cukání, které jsme u této jednotky zaznamenali již dříve v jiných testovaných vozech.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 163
- Registrován: 21 úno 2013, 11:23
Odpovědi: 0
Tak to si koupil slušnou pokladničku. Problémový motor a ne zrovna nejspolehlivější dsg se suchýma spojkama. U 1.4 tsi kvůli chudé směsi praskají písty v drážce pro pístní kroužky. Navíc se neskutečně zanášejí sací kanály a ventily karbonem. Po 30 t km ten motor vevnitř vypadá jak kdyby měl 300 t km. Cuká to potom tak jak popisuješ.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..