Nepravidelný studený start 1.9 TDI 96 Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 636
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Nepravidelný studený start 1.9 TDI 96 Kw
poslední dobou pozoruji, že když startuji studené auto, motor jde pár vteřin nepravidelně. Je cítit, že se auto trochu víc nepravidelně třese a je to i slyšet. Po chvíli to zmizí, nebo když ujedu kousek, tak se to taky hned chytí. Další starty už jsou v pohodě. Palivový filtr je tam od loňského jara, nafta Shell V-Power Diesel. Je to 1.9 TDI PD 96 Kw. Díky.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Re: Nepravidelný studený start 1.9 TDI 96 Kw
Jak na tom jsou zhavicky?the_miracle píše:poslední dobou pozoruji, že když startuji studené auto, motor jde pár vteřin nepravidelně. Je cítit, že se auto trochu víc nepravidelně třese a je to i slyšet. Po chvíli to zmizí, nebo když ujedu kousek, tak se to taky hned chytí. Další starty už jsou v pohodě. Palivový filtr je tam od loňského jara, nafta Shell V-Power Diesel. Je to 1.9 TDI PD 96 Kw. Díky.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 636
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
jako řekl bych standard, nepřipadá mi, že by to žhavilo déle. Startuje to napoprvé, není potřeba déle držet klíček, než dřív. Není to úplně na ťuknutí, ale max třeba 1-2 vteřiny.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
To je sice možné, ale to není odpověď na otázku, která tu padla.
Jak jsou na tom žhavičky = není náhodou jedna (nebo dvě) nefunkční? Podle příznaků je na 99% jedna svíčka nefunkční. Ono to samozřejmě chytne, ale protože bezprostředně po startu jeden válec nepálí, jde to nějakou sekundu na tři hrnky - proto nepravidelný chod, brácho.....
Jak jsou na tom žhavičky = není náhodou jedna (nebo dvě) nefunkční? Podle příznaků je na 99% jedna svíčka nefunkční. Ono to samozřejmě chytne, ale protože bezprostředně po startu jeden válec nepálí, jde to nějakou sekundu na tři hrnky - proto nepravidelný chod, brácho.....

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 636
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
No, to už zní lépe... Tohle dává smysl. Poznám to nějak na VAGu? Přesně takto bych totiž řekl, že se to projevuje. Že to prostě pár sekund neběží komplet na 4. Tam jsou normální svíčky a ještě žhavičky, nebo to je totéž? Případně jaké bys doporučoval? Nebo jen očistit? To auto mám už 6 let a cca 100 000 km a za tu dobu se na svíčky nesáhlo. Díky moc!
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Na VAGu nic nepoznáš. Vezmi žárovku, jeden konec dej na plus baterky, druhý na žhavicí svíčku. Pokud se žárovka rozsvítí, je svíčka v pořádku. Pokud svítit nebude, vyměnit.
Žhavicí svíčka je kolík s topným drátem. Pokud se přeruší (propálí), nepomůže jí nic. Jen výměna.
Pokud chceš vyměnit všechny, značka je úplně buřt. Já dávám BERU, klidně BOSCH, NGK, Brisk, Denso - je to jedno. Pokud bys chtěl měnit jen tu vadnou, doporučoval bych stejnou značku a typ, jako jsou ty ostatní v motoru.
Žhavicí svíčka je kolík s topným drátem. Pokud se přeruší (propálí), nepomůže jí nic. Jen výměna.
Pokud chceš vyměnit všechny, značka je úplně buřt. Já dávám BERU, klidně BOSCH, NGK, Brisk, Denso - je to jedno. Pokud bys chtěl měnit jen tu vadnou, doporučoval bych stejnou značku a typ, jako jsou ty ostatní v motoru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 636
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Samozřejmě. Každý nepravidelný chod motoru, zejména studeného, dává klice na prdel. Navíc pokud je skutečně v háji žhavicí svíčka, pravděpodobně co nevidět odejde další.
Nicméně možná bych to řešil až před zimou, teď už to moc potřeba není.
Nicméně možná bych to řešil až před zimou, teď už to moc potřeba není.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 636
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Tak jsem mluvil s kámošem, co mi dělá složitější opravy, na které sám nestačím. Říkal mi, že žhavička by měla být vidět i na VAGu. Tak jsem to napíchl a tam objevil toto:

Může to být příčina? Jestli je to to čidlo za naftovým filtrem, tak jsem odpojil konektor a jeden z přívodních drátků má trochu horší izolaci, resp. je na jedné straně prodřená. Omotal jsem izolačkou, ale nic moc to není, bude to chtít něco lepšího. Chybu jsem vymazal a dva starty nenaskočila, tak se uvidí.
Jinak nejspíš to vypadá takto:
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... 23345.html
Díky!

Může to být příčina? Jestli je to to čidlo za naftovým filtrem, tak jsem odpojil konektor a jeden z přívodních drátků má trochu horší izolaci, resp. je na jedné straně prodřená. Omotal jsem izolačkou, ale nic moc to není, bude to chtít něco lepšího. Chybu jsem vymazal a dva starty nenaskočila, tak se uvidí.
Jinak nejspíš to vypadá takto:
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... 23345.html
Díky!
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Žhavičku na VAGu u PD 96kW neuvidíš už jen proto že tam máš 4 ,ale vedou k nim jen dva dráty, takže pokud by to řj motoru sledovala tak chybu by hlásila až by Ti odešly dvě žhavičky na jedné větvi.
Žhavičky na VAGu uvidíš až u novějších aut.
Žhavičky na VAGu uvidíš až u novějších aut.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 636
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Díky za info o informaci o žhavičkách. Jinak to čidlo bylo asi opravdu jen sporadické, protože jak předevčírem jízdní test, tak dnes ráno start za studena evidentně měří. Tady je log, kdyby na to někdo kouknul. Vzhledem k velikosti obrázku jen jako odkaz:
http://s13.postimg.org/ntagxrvd3/log_31_3_2016.jpg
Moc díky.
http://s13.postimg.org/ntagxrvd3/log_31_3_2016.jpg
Moc díky.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 636
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Svíčky vyměněny. Koupil jsem za super cenu tady:
http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici
A dokonce ty původní byly úplně ty samé. Podle vzhledu to vypadalo, že nepálily dvě - říkal mechanik. Tak jsem je doma proměřil a přesně se trefil.
http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici
A dokonce ty původní byly úplně ty samé. Podle vzhledu to vypadalo, že nepálily dvě - říkal mechanik. Tak jsem je doma proměřil a přesně se trefil.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 25 srp 2013, 07:59
- Bydliště: rim.sobota
- Kontaktovat uživatele:
skús celý naftový systém vyčistiť s pro-tecom,,,http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... EAN-375-ml