Audi A6 1.8T AEB- bez výkonu

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DjLupe
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2009, 16:34
Bydliště: Znojemsko

Audi A6 1.8T AEB- bez výkonu

Příspěvek od DjLupe »

Čau vím že všude je spoustu témat ohledně tohoto problému avšak žádná rada mi nepomohla. Jedná se o auto co je v nadpisu, diagnostika bez závad,auto najeto 280tis, žádný zátah jakoby bez turba. Ventil n75 vyzkoušen pře akční členy a cvaká takže nejspíš ok, baňka pro regulaci vypadá taky ok,testováno fouknutím do hadičky a zacpáním-drží a táhlo chodí. Při nastartovaném motoru a přidáním plynu se táhlo pohne ale až v hodně vysokých otáčkách a to jen o kousek-nevím jestli je to v pořádku. Podezřívám decelerační ventil ale nevím jak vyzkoušet,nikde jsme se to nedočetl, funguje to podobně jak ovládací baňka?
Poraďte prosím.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33597
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

diagnostika je cílená činnost ke zjistění závady pokud je bez závad fachčí i motor, v tom máš hokej neumíš najít v bloku měřených hodnot turbo a váhu,

koule říká https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... 7vzGUxjjyw

nejde ti podtlak z N75 na turbo ;)
Uživatelský avatar
bull
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Odpovědi: 0
Registrován: 19 čer 2007, 02:30

Příspěvek od bull »

U AEB budeš hledat tlak turba v bloku měřených hodnot marně,žádný do ŘJ nevede,takže se dá měřit pouze mechanickým budíkem. Obtoková baňka je ovládaná tlakem z turba,decelerační ventil podtlakem ze sacího potrubí. Jestli je dobrý,vyzkoušíš tak,že když foukneš do bočního portu,na který je napojena ta hadice o průměru asi 3cm,tak nesmí ventilem procházet vzduch,musí držet tlak. Průchozí je ventil až v případě,že na horní tenkou hadičku připojíš podtlak.(nastane v případě že při běhu motoru uvolníš plynový pedál a zavře se škrtící klapka).
A4 1.8T QUATTRO
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33597
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zajímavé aeb má měřič protékajícího vzduchu i tlaku v sacím potrubí a že by ne
byly v bloku měřených hodnot? turbo je mi mo řj
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20262
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

může být po turbu, rády tady praskají...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33597
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:může být po turbu, rády tady praskají...
já to leta dělal jen tak že jsem dal ruku na turbo a když mi ji turbo neodtláčelo tak u jsem věděl,
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“