Čau vím že všude je spoustu témat ohledně tohoto problému avšak žádná rada mi nepomohla. Jedná se o auto co je v nadpisu, diagnostika bez závad,auto najeto 280tis, žádný zátah jakoby bez turba. Ventil n75 vyzkoušen pře akční členy a cvaká takže nejspíš ok, baňka pro regulaci vypadá taky ok,testováno fouknutím do hadičky a zacpáním-drží a táhlo chodí. Při nastartovaném motoru a přidáním plynu se táhlo pohne ale až v hodně vysokých otáčkách a to jen o kousek-nevím jestli je to v pořádku. Podezřívám decelerační ventil ale nevím jak vyzkoušet,nikde jsme se to nedočetl, funguje to podobně jak ovládací baňka?
Poraďte prosím.
Audi A6 1.8T AEB- bez výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33597
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
diagnostika je cílená činnost ke zjistění závady pokud je bez závad fachčí i motor, v tom máš hokej neumíš najít v bloku měřených hodnot turbo a váhu,
koule říká https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... 7vzGUxjjyw
nejde ti podtlak z N75 na turbo
koule říká https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... 7vzGUxjjyw
nejde ti podtlak z N75 na turbo

U AEB budeš hledat tlak turba v bloku měřených hodnot marně,žádný do ŘJ nevede,takže se dá měřit pouze mechanickým budíkem. Obtoková baňka je ovládaná tlakem z turba,decelerační ventil podtlakem ze sacího potrubí. Jestli je dobrý,vyzkoušíš tak,že když foukneš do bočního portu,na který je napojena ta hadice o průměru asi 3cm,tak nesmí ventilem procházet vzduch,musí držet tlak. Průchozí je ventil až v případě,že na horní tenkou hadičku připojíš podtlak.(nastane v případě že při běhu motoru uvolníš plynový pedál a zavře se škrtící klapka).
A4 1.8T QUATTRO
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33597
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33597
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0