Stránka 1 z 1

hdi turbo

Napsal: 23 bře 2016, 17:32
od cindo888
zdravim pani na motore 1.6hdi odislo trubo proste oska sa zlomila turbo sa vymenilo a stalo sa to iste za par km predpokladam ze trubo proste nemaze kde hladat chybu tlak oleja v motore je ok moze to bit upchata trubka privodu oleja do truba ?

Napsal: 23 bře 2016, 17:53
od Marek001
Sitko nie je upchaté na tej trubke?

Napsal: 23 bře 2016, 19:44
od geo
Pokud jste namontovali jen turbo tak se nediv že to tak dopadlo.U tehle motorů je poměrně obsáhlí přípis co se má udělat a vyčistit bez toho to raději nedělám.Asi to není žádnej kec protože od té doby co se ten přípis dodržuje už takové problémy s turbama nejsou.

Napsal: 23 bře 2016, 22:11
od cindo888
geo píše:Pokud jste namontovali jen turbo tak se nediv že to tak dopadlo.U tehle motorů je poměrně obsáhlí přípis co se má udělat a vyčistit bez toho to raději nedělám.Asi to není žádnej kec protože od té doby co se ten přípis dodržuje už takové problémy s turbama nejsou.
ten pripis by nebol?ani neviem ze na tej trubke je sitko kedze nebola dole len sa vymenilo turo nebola to moja robota len ma to zo zvedavosti zaujima ze kde je problem

Napsal: 23 bře 2016, 22:36
od Ladas
vyměň oba přítokové šrouby i mazací trubku sundej vanu vyber humus vyměň koš olejového čerpadla a doufej že se zase někde neurve hrst karbonu a něco neucpe...

Napsal: 23 bře 2016, 22:51
od HonzaXM
Ladas píše:vyměň oba přítokové šrouby i mazací trubku sundej vanu vyber humus vyměň koš olejového čerpadla a doufej že se zase někde neurve hrst karbonu a něco neucpe...


Přesně tak. Byl jsi rychlejší. :) Ještě je vhodné prolisovat nebo proklepnout tu část vany, kde se nachází výpušťák, směrem dolů, aby se dal vypustit všechen olej a nezůstávaly sračky ve vaně.

Napsal: 24 bře 2016, 09:51
od roman1648
jojo, děláme to n všech dovozech, ten interval výměny 30tis.km je smrt, navíc lidi najíždějí třeba 35 a pak řvou co je to za krám...
jak psáno výše, průtokový šrouby ve kterých jsou sítka - sítka vybrat,trubku na tlakovej olej dát raději novou,neexistuje spolehlivej způsob jak ji zkontrolovat nebo vyčistit
sundat vanu, vyčistit a vyměnit nasávání - bach na ty dva šrouby co to dží, je to myslím na TX27 a bývá to dorvaný jak prase..
jestli motor jezdil "longlife" tak první výměnu klidně hned po třeba 2tis.km, další po 5tis.km aby se motor opatrně vyčistil, bacha na nějaký brutální přípravky způsobující hromadný uvolnění karbonu,nedávat

Napsal: 24 bře 2016, 10:51
od koma33
A este to vyplachni motor naftou bez turba zaslep mazanie daj liter oleja 3l nafty nechaj bezat a vypusti a opokuj pokial nevypustis cisty

Napsal: 24 bře 2016, 11:10
od roman1648
Tak toho bych se osobne bal (rofl)

Napsal: 24 bře 2016, 14:09
od koma33
Ja to robim stale a od vtedy mi vsetko funguje a to ich mam za sebou okolo 100 kusov

Napsal: 24 bře 2016, 18:36
od cindo888
fuha to ste ma celkom zaskocili taketo problemi patria pre francuzov alebo to plati aj pre vw group

Napsal: 24 bře 2016, 19:53
od geo
To je pro 1.6HDI.

Napsal: 24 bře 2016, 23:42
od jericho-3
roman1648 píše:Tak toho bych se osobne bal (rofl)
No já taky, ale zrovna včera jsem dělal vrak Opel Vectra 2.0 DTI, který měl gumičky v háji a přepad z trysek šel /jde/ do oleje..Aby paní mohla jezdit a auto nemusela zahodit, protože do opravy nechtěla dávat peníze/což ani ke stavu auta nemá cenu/, tak aby jej vůbec nastartovala , což někdy trvalo i pár minut-zapadávala nafta, zaslepil jsem, přepad co jde do čerpadla do přívodu..A přepad z trysek dal do flašky, takže se olej ředí naftou. Tak jsem vyndal měrku/asi po půl roce provozu/ a i když olej moc nepřibývá-paní hrdě říká, že motor olej vůbec nežere, tak je vidět, že je naředěn naftou, ale vše je o.k. a dokonce i když je motor teplý, tak motor maže dobře a problémy nemá. Samozřejmě jezdí jen 15km dpo práce a pak zase zpátky..Dát motoru čoud v teple na dálnici asi by lehl..ale jak píše koma33, -jen tak se motor z toho nepo.ere.. :)