Stránka 1 z 2
Padá do nouzáku - Octavia TDi 81 kW - LOG
Napsal: 27 bře 2016, 19:37
od eggnoog
Ahoj ve spolek. Mám problém se svojí Octavií TDi 81 kW ASV - padá do nouzáku. Už mám vyčištěné turbo (zasekávaly se lopatky), nový ventil N75 a nové podtlakové hadičky. Před časem jsem měnil i váhu vzduchu. Chtěl bych poprosit někoho zkušeného o kontrolu logu, zda-li by se z něj nedala určit příčina neustálého nouzáku. Log jsem provedl na 4 do kopce. Zhruba ve 3 tis. ot. to spadlo. Závada pořád stejná - horní mez překročena.
Při otevření logu se jedná o měření č.6 (netušil jsem že se logy ukládají do jednoho souboru).
http://leteckaposta.cz/567033160
Předem děkuji za pomoc.
Napsal: 27 bře 2016, 19:52
od yardarytarda
Podle mně máš blbě zapojené podtlaky.Udělej kompletní kontrolu zapojení všech podtlakových hadiček.
Napsal: 27 bře 2016, 19:54
od eggnoog
yardarytarda píše:Podle mně máš blbě zapojené podtlaky.Udělej kompletní kontrolu zapojení všech podlakových hadiček.
Ty jsem kontroloval 2x a jsou v pořádku

I jsem zkoušel ten zpětný ventil a je taky v pohodě.
Napsal: 27 bře 2016, 20:02
od yardarytarda
eggnoog píše:yardarytarda píše:Podle mně máš blbě zapojené podtlaky.Udělej kompletní kontrolu zapojení všech podlakových hadiček.
Ty jsem kontroloval 2x a jsou v pořádku

I jsem zkoušel ten zpětný ventil a je taky v pohodě.
Tak potom odpoj podtlak od baňky a udělej log.Neni tam moc možností.Blbě zapojený,ucpaný nebo blbě složený a nastavený turbo.
Napsal: 27 bře 2016, 20:27
od eggnoog
yardarytarda píše:eggnoog píše:yardarytarda píše:Podle mně máš blbě zapojené podtlaky.Udělej kompletní kontrolu zapojení všech podlakových hadiček.
Ty jsem kontroloval 2x a jsou v pořádku

I jsem zkoušel ten zpětný ventil a je taky v pohodě.
Tak potom odpoj podtlak od baňky a udělej log.Neni tam moc možností.Blbě zapojený,ucpaný nebo blbě složený a nastavený turbo.
A nemůže to taky způsobovat špatná baňka? Tu mám původní.... nejevila se ale jako špatná. Předpokládám že tedy myslíš baňku na turbu.
Jak by se to mělo chovat při odpojení podtlaku z baňky?
Napsal: 27 bře 2016, 20:37
od yardarytarda
tak po odpojení baňky by to nemělo mít tlak.Podle toho co píšeš bys to měl dat někomu kdo tomu aspoň trochu hoví.Jinak se s tím nedomluvíš...

Napsal: 27 bře 2016, 22:54
od eggnoog
Ano, nejsem odborník, proto se zde ptám zkušenějších. Měl jsem spíš na mysli kolik bude tlačit turbo když nebude regulovaný, resp. v jakých mezích by se měla hodnota pohybovat (za předpokladu že bude vše ostatní ok). Ještě jedna hloupá otázka, když odpojim hadičku z baňky na turbu, není zapotřebí jí provizorně zaslepit? Jinak díky za rady

Napsal: 28 bře 2016, 07:37
od OťasTDi
a kontroloval jsi to podle schématu, co je tady na fóru?
po startu sjede páčka turba až na dorazový červík? s nastavením červíka a táhla nikdo nic nedělal. ta n75 je určitě dobrá?
Napsal: 28 bře 2016, 11:01
od eggnoog
Schéma mám jiné, myslim že z dílenské příručky. Zapojení je ale shodné. Kontrolováno 2x. Pro sychr to ještě jednou projdu. Jinak hadičky mám nové. S nastavením červíka se nic nedělalo, jen se čistilo naklápění lopatek. Po připojení podtlaku k baňce při běžícím motoru táhlo krásně zajelo, tušim že až na doraz. Z toho jsem usoudil že baňka je OK, ale je původní a to táhlo je takové orezlé.... Ventil N75 je nový a mám ještě jeden funkční na zkoušku, takže taky OK. Jedině ta baňka. Zkusím to nalogovat když ji odpojím a třeba to něco napoví.....
Napsal: 28 bře 2016, 13:38
od OťasTDi
stříkni trochu wd 40 do toho vstupu táhla a nech pracovat
Napsal: 28 bře 2016, 18:43
od eggnoog
Tak jsem překontroloval zapojení hadiček včetně jejich průchodnosti a jsou OK. Závada se ale objevila na regulaci turba. Při zamáčknutí táhla baňky a následném uvolnění se zasekne. Turbo bylo čištěné nedávno. Je na něm najeto cca 1500 km, tak doufám že bude problém v baňce a ne v naklápění. Moudřejší budu až se k tomu dostanu zespoda a odpojím baňku. Dám pak vědět.
Napsal: 28 bře 2016, 18:48
od OťasTDi
jj buď jí odpoj a nebo odšroubuj. ta páčka musí jít bez sebemenšího odporu. pokud ne, tak znova rozebrat turbo a např oleštit soustruhem tu velkou statorovou část, co vypadá jako velká podložka - můžou na ní být vrypy
Napsal: 28 bře 2016, 18:50
od martinsidlo
To je ono. Na baňku každý zapomíná,ta musí chodit bez drhnutí!!!!
Napsal: 28 bře 2016, 22:49
od yardarytarda
Tak 1500 km je i hodně pokud jsi lopatky nepodložil nebo nezbrousil tak rozebíráš znova..Měřím vůli mezi lopatkama a pokud nemají 0,1mm vůli tak kompenzuju.Jinak je to oničem.Za chvilku je na tvrdo.
Napsal: 29 bře 2016, 17:37
od OťasTDi
ale těch 0,1 je fakt strop...já to dokonce nechal vytočit pouze o 0,05mm, protože jinak nebudeš spokojen s nástupem turba od spodních otáček...(do 2 tis se dost nenafoukne)