Vymena spičiek na tryskach

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DannyK
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2015, 09:53
Odpovědi: 0

Vymena spičiek na tryskach

Příspěvek od DannyK »

Zdravim :) dnes som bol dat otestovat moje vstreky na golfe 66kw AGR...zo styroch trysiek tri ukazovali hodnotu 170 bar...a spičky rozstrekovali naftu velmi neprevidelne...jedna viac druha menej....chcel by som sa opytat ci ma niketo skusenost s niecim takym to. http://auto.bazos.sk/inzerat/59790486/T ... int764.php Dalsia vec je ak pri vymene spicky dam dole povodnu a nahodim tam novu je potrebne vstrek potom nastavit? :) alebo to staci len vymenit a poskladat do povodneho stavu? alebo nejake rozumne riesenie ako spravit repas vstrekov :) Vopred dakujem za odpovede :)
Golf 4 66kw AGR EGR off
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

Vymenit a dat ich nastavit na 190/300 bar
DannyK
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2015, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od DannyK »

Tak ze by tie spicky z toho inzeratu mohli byt? :) Nastavit teraz na kolko na tych 190 ci 300?
Golf 4 66kw AGR EGR off
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

na 190 barov. . skor by som priplatil a kupil Fratelli Bosio sprint 764
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzenský kraj

Příspěvek od Vedo125 »

Pokud se má někdo hrabat v seřizování vstřiků, tak bych si našel na tuto záležitost velice dobrej Diesel servis. Co vím, tak tich 190 znamená pilotní tlak, neboli tzv. předvstřik(to co vidíme na zkoušečce) a 300 je tlak hlavního vstřiku. Na seřízení obou dvou tlaků musí být speciální přístroj. Tudíž pokud ti to někdo seřídí na oněch 190, změní se tím pádem i tlak hlavního vstřiku, který jen tak nikdo nezmeří. Chce to opravdu top diesel servis na tohle :wink:
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

tak tak tiez by som to osobne zvolil specialistom . zato som mu aj pisal 190/300 bar.
DannyK
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2015, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od DannyK »

A ak by som vymenil za seriove vstreky z 81kw? nehulilO by to?
Golf 4 66kw AGR EGR off
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

dolezity je rozdiel tlakov medzi tryskami, takze ci budu vsetky okolo 185 alebo vsetky okolo 195 tak je to jedno.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
DannyK
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 26 zář 2015, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od DannyK »

a ak by mali viacej ako 195?
Golf 4 66kw AGR EGR off
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

aj keby mali 220
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“