Zdravim dnes som bol dat otestovat moje vstreky na golfe 66kw AGR...zo styroch trysiek tri ukazovali hodnotu 170 bar...a spičky rozstrekovali naftu velmi neprevidelne...jedna viac druha menej....chcel by som sa opytat ci ma niketo skusenost s niecim takym to. http://auto.bazos.sk/inzerat/59790486/T ... int764.php Dalsia vec je ak pri vymene spicky dam dole povodnu a nahodim tam novu je potrebne vstrek potom nastavit? alebo to staci len vymenit a poskladat do povodneho stavu? alebo nejake rozumne riesenie ako spravit repas vstrekov Vopred dakujem za odpovede
Pokud se má někdo hrabat v seřizování vstřiků, tak bych si našel na tuto záležitost velice dobrej Diesel servis. Co vím, tak tich 190 znamená pilotní tlak, neboli tzv. předvstřik(to co vidíme na zkoušečce) a 300 je tlak hlavního vstřiku. Na seřízení obou dvou tlaků musí být speciální přístroj. Tudíž pokud ti to někdo seřídí na oněch 190, změní se tím pádem i tlak hlavního vstřiku, který jen tak nikdo nezmeří. Chce to opravdu top diesel servis na tohle
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX