Klepání v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mazik
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 13:11

Klepání v motoru

Příspěvek od Mazik »

Ahoj, dělal jsem hlavu na motoru (komplet generalka hlavy) dal nové těsnení, nové zdvihátka a cca po 600km mi začal motor takhle klepat, myslel jsem že jsou vadné nové zdvihátka, tak jsem koupil druhou sadu, ale motor cvaká pořád. Čím to může být ? Díky za každý tip

TADY video jak to klepe
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Byla stejná tloušťka těsnění jako starého a zapuštěné ventily o hodnotu ubrání hlavy?
Mazik
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 13:11

Příspěvek od Mazik »

Jo, těsnení se použilo stejné (2 dírky) a když hlavu dělali tak snad nebyli tak blbí aby ventily nezapustili.....spís mi nejde do hlay, že to začlo klepat až po těch cca 600km, kdyby bouchaly ventily tak by se to projevilo hned ne?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vyprávěj jak jste štelovali rozvody,

kde je ryska na setrváku a jak vypadá, kde je ryska na rozvodech a na čerpadle, jestli se dá srážet nějaké kolo nebo je potřeba stahovák, nebo natáčet čerpadlo, co napínací kladka jsou tam nějaké rysky nebo se měří průhyb řemene, co kolečko na klice měnili jste ho :?
Mazik
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 13:11

Příspěvek od Mazik »

Rozvody jsou vpohode, tím ze to je AHU (A3 tdi) tak rozvody zhruba nastejno jako u feldy 1.9. Setrvak jsem nechával feldacky a ryska sedí úplně přesně s H.Ú ( ta malinka čárka mezi 2ma velkýma). Čerpadlo klasicky na kolik (ořech 10) a natáčí se celé. Dá se srazit remenice na vačce. Napínací kladka klasika natáčení podle značky na kladce. Motor cely je z golfa 3ky nahodil jsem na něho držák motoru z feldy, komplet držák altiku, pumpy, serva taky z feldy s nechal osoustruzit remenici na klice o 2mm aby nepapal řemen. Převodovka zatím zůstala feldi.

Jinak při výměně hlavy samo nové rozvody. Předvstrik 60-62
A remenici rozvodu na klice jsem měnit chtěl ale nesla ani za boha povolit tak jsem ji tam nechal, ale nepřijde mi ze měla vůli
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

klepání, který je nejvíc slyšet zezadu motoru dělá píst, kterej klepe o stěnu válce ;)
Mazik
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 13:11

Příspěvek od Mazik »

Paráda :/ myslíte ze budou stačit nové kruhy, nebo to bude větší katastrofa ?
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Vůbec bych to neřešil a jezdil bych.Pokud je to píst tak už mě to klepe 30.tisíc.Dokud to jede a nezhoršuje se to,jezdím. ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Mazik píše:Paráda :/ myslíte ze budou stačit nové kruhy, nebo to bude větší katastrofa ?
to klepání jak píše milan jsem odsranil i snímačem zátěže jak jsem ho poladil přestalo to klepat, a všichni mi tvrdili že to klepe píset v HU tak i to byhc zkusil po chloukách přidat ubrat,
pak to chce stetoskop a poslechnout sací a výfukové potrubí, pokud to klepe na výfukovém potrubí je to výf ventil o píse pokud na sacím tak sací o píst, pokud se po přidání ubrání klepece střídají jednou na výfukovéém potrubí a na sacím tak se pohybuje kolečko na klice ale to jsi nepovoloval

ale uniklo mi pravítko na vačce to jsi měl? přípravek
:? to jsi ojebal (LOL)
Mazik
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 13:11

Příspěvek od Mazik »

Nene, váčky samozřejmě na pravítko taky.....stetoskop ani nic podobného nemám :D Snímač zátěže na tdičku netuším kde je, ale zkoušel jsem nastavovat volnoběžnou dávku (2,2-6 mg/R) a tam žádná změna.
Po přidání úplně stejný zvuk jenom s vyšší frekvenci a prijde mi že ze stejného místa.
Každopádně pokud by to byly ventily tak jak je možné, že nezacly klepat hned po složení motoru ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když se to zvedne, jde poslechnout blok zezadu i přes nějakou kovovou tyčku nebo prodloužení z goly
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tady je divné ta rychlá změna. Poslechově ten motor zní jako moc naforovaný motor ,takže se nedivím Milošovi , že to přičítá rozvodům. S tím motorem se nic jiného nedělalo? Třeba vstřiky ? A před opravou tím ten zvuk byl měkčí, že? Buď se ten chod změnil opravou hlavy a vyšší kompresí po opravě , jen ta změna je divná..Pokud má motor tlaky a jinak je vše o.k. , tak bych mu sundal předvstřik, co to udělá...Huml má jako vždy pravdu, ten zvuk zezadu je silnější..Otázka zůstává, proč tak najednou se písty rozmyslely, že začnou klepat..? :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Huml píše:když se to zvedne, jde poslechnout blok zezadu i přes nějakou kovovou tyčku nebo prodloužení z goly
proč si nekpoupit stetoskop za tři kila a zaposlouchat se do celého motoru :?
Mazik
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 13:11

Příspěvek od Mazik »

Nafty tam jde dost...vstriky tam jsou H-flox w2 (neco jako 764) a volnobezna dávka momentálně na 2.8

Před hlavou byl chod stejný, jenom mi to tlakovalo do vody. Každopádně zkusím pohnout s tím předvstrikem jestli se něco změní. Kdyby nic tak si dam ač nerad rozborku znova
Mazik
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 13:11

Příspěvek od Mazik »

Stetoskop klidně koupím, ale zas tak se v těch zvucich nevyznám :D precejenom jsem elektrikář a ne mechanik :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“