OII RS 2.0TDI, ppd, 125kw, BMN- škube a cvaká relé
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- samotsytlos
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 kvě 2012, 08:32
Odpovědi: 0
OII RS 2.0TDI, ppd, 125kw, BMN- škube a cvaká relé
Zdravím, Nikde jsem tu nenašel podobný problém. V pátek mi začala RS silně škubat, dá se to vyvolat neúplnou zátěží od 1400 do cca 2100 otáček. Doprovází ho cvakání relé palivového čerpadla. Udělá to klidně hned 3x za sebou. Jsou to rány jako by jsem vypínal a zapínal zapalování. Dvouhmota dostává asi pěknou čočku. Chyba je jen jedna v paměti, ale ta tam je už delší dobu a nevím co s ní, nevím co znamená : rezervováno pro dokument iso 15031-6, pod ní je nějaký německý popis Kein Messwert verfuegbar. Auto teď stojí u nás ve škodaservisu, bádáme a stále bezvýsledně. Pomozte prosím co by mohlo být příčinou. Před dvěma měsíci jsem si splnil sen a ten se začíná měnit v noční můru. mám najeto 201000km. Díky
- samotsytlos
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 kvě 2012, 08:32
Odpovědi: 0
Tak svazky jsou zatím v pořádku, ale vypozoroval jsem další poznatek. při zlkušební jízdě se mi rozsvítila kontrolka dpf, říkam si co to. (ještě než se rozsvítila auto standartně škubalo) Po rozsvícení se chod uklidnil a motor ani na volnoběh nezakopává, náhoda?. Při diagnostice jsme zjistili, že je nefunční snímač rozdílu tlaku dpf. Takže zítra dáme nový a uvidíme. Jen mi přijde zvláštní, že by škubání způsoboval tenhle snímač.
- samotsytlos
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 kvě 2012, 08:32
Odpovědi: 0
Tak vyměnil se nefunkční snímač a auto jezdilo, do včerejška. Kdy mě potkala velká průtrž mračen a auto přestalo úplně jet. Na volnoběh motor šel, škrtnul jsem o plyn a hned chcípla. Po chvíli zase jela, sice občas škubla ale jela. Ráno vše v pořádku a teď jsem ještě zkuušel lít vodu všude možně a nic. jen jedno škubnutí po nalití do torpéda. Nerozumím tomu. Večer mě napadlo problém ve svazku, ale to by přece nemohlo vydržet tolik vody co jsem tam dnes nalil.
- samotsytlos
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 kvě 2012, 08:32
Odpovědi: 0
Takže. Škubání trvá stále. Našel jsem spínací relé napojené na snímači teploty a bylo spínané buzením alternátoru. Po demontáži jsou horší studené starty. Ale řj bez chyby. Stále trvá i škubání. Někdy vede až do zastavení auta. Přijde mi, že je to spíš při studeném motoru. Mokro nemá vliv. Neví někdo, jsem z toho už fat zoufalej. Díky
Mám podezření na snímač otáček.

- samotsytlos
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 kvě 2012, 08:32
Odpovědi: 0
VYŘEŠENO
Nikdo si s tím nikde nevěděl rady, tak jsem si musel pomoci sám.
Vzal jsem to logicky> Při škubnutí cvakne relé palivového čerpadla a VAG občas hodí chybu vyhřívání lambdy a snímač otáček na klice. To relé je spínáno právě tím snímačem na klice. Usoudil jsem, že bude asi vadný. Objednal si nový a v práci v mezičasech kuchal RS.
Takže chladič oleje včetně tělelsa olejového filtru ven. Vykouklo na mě nemilé překvapení. Proklepané kabely těsně za svorkovnicí cca 1 cm v místě jak končí ta krkavice. Snímač jsem tedy neměnil a zkusil vyměnit svorkovnici včetně pinů a vedení až k hlavnímu motorovému svazku. Nyní jsem najel už asi 3000km a auto ožilo, jde lépe za plynem a hlavně neškube.
Co je zvláštní, zmizely i problémy s DPF, kotrolka už se nikdy nerozsvítila a interval regenerace se stále prodlužuje a už ani za jízdy nepoznám, že regenruje( dřív pocukávala při ustálené rychlosti a měla tragickou udezvu na plyn) Teď jen takove zhoupnutí otáček při spuštění a zvýšené otáčky na volnoběh.
Vzal jsem to logicky> Při škubnutí cvakne relé palivového čerpadla a VAG občas hodí chybu vyhřívání lambdy a snímač otáček na klice. To relé je spínáno právě tím snímačem na klice. Usoudil jsem, že bude asi vadný. Objednal si nový a v práci v mezičasech kuchal RS.
Takže chladič oleje včetně tělelsa olejového filtru ven. Vykouklo na mě nemilé překvapení. Proklepané kabely těsně za svorkovnicí cca 1 cm v místě jak končí ta krkavice. Snímač jsem tedy neměnil a zkusil vyměnit svorkovnici včetně pinů a vedení až k hlavnímu motorovému svazku. Nyní jsem najel už asi 3000km a auto ožilo, jde lépe za plynem a hlavně neškube.
Co je zvláštní, zmizely i problémy s DPF, kotrolka už se nikdy nerozsvítila a interval regenerace se stále prodlužuje a už ani za jízdy nepoznám, že regenruje( dřív pocukávala při ustálené rychlosti a měla tragickou udezvu na plyn) Teď jen takove zhoupnutí otáček při spuštění a zvýšené otáčky na volnoběh.
- samotsytlos
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 02 kvě 2012, 08:32
Odpovědi: 0