Stránka 1 z 1

KIA Sportage 2.0TD 2000 čerpadlo nedává naftu

Napsal: 12 dub 2016, 14:06
od Matias
Ahoj kluci,
mám tu jednu Sportage 2.0td, řj Zexel, elektronické čerpadlo.
Vyřazený imobilizér, na stop ventilu je 15, prý bylo čerpadlo měněné, ale nedává naftu do vstřiku.
Nemá někdo prosím zapojení velkého konektoru co jde z elektroniky čerpadla?
Jak tady funguje dávkování?
Je potřeba správně nastavit rozvody? Tzn když budou správně rozvody půjde nafta? Synchro klika čerpadlo?
Nebo když to řeknu blbě když to skočí o zub, tak nafta půjde stále?
Jo, auto jezdí na kdeco.
Díky za případné nakopnutí správným směrem.

Napsal: 03 kvě 2016, 11:51
od roman1648
dělali jsme nějaký Vitary s těmato čerpadlama a vždycky byl problém v něm
navíc když to jezdí na kde co
lidi do toho leta lijou sračky a pak naříkají že to nejde...
a oprava toho čerpadla ? na 100% přesáhne cenu vozu
a pozdravuj majitele ;) , jen obal na čerpadlo stál 18tis. + přeskládání,seřízení, pak to jelo ale blbě, tak znovu ven, ještě nějaký věci z 7tis.
a to se vyplatí ,lejt tam ty vyjetý oleje z traktorů...

Napsal: 20 kvě 2020, 23:17
od skoda
Ahoj vyřešil jsi to?
Mam tu stejnou mrdku :-D
Prej to jezdilo z ničeho nic se vybila baterka a už to pak nechytlo.
Bylo špatné Hlavní relé u motoru to jsem vyměnil a stejnak nic :-(
Nejde se k autu spojit kts570
Dálkový centrál jde. Žhaveni taky.
Po zapnutí klíčků se rozsvítí zhaveni s jak zhasne rozsvítí se MIL.
Na stop ventil taky proud jde
Na sprej to běží :-D
Dik za rady

Napsal: 21 kvě 2020, 18:27
od Aero200
Pokud se vybije baterie do mrtě, tak se rozhodí immo, musí se znova nakodovat.

Napsal: 21 kvě 2020, 21:48
od skoda
Zkoušel jsem emu na immo a stejné právě

Napsal: 21 kvě 2020, 21:51
od Aero200
Jak jsem psal rozhodil se kod immo, dělali to ty to sportage, clarusi a sephie

Re: KIA Sportage 2.0TD 2000 čerpadlo nedává naftu

Napsal: 24 zář 2024, 20:26
od RAPIDmen
Ahojte doviezli mi tu dnes sportage rok 99" motor tiež 2,0TD RF-RE 61kw ...neštartuje udajne štartuje až ked sa pripoji na dalšiiu baterku alebo auto cez káble...dnes som to bol omrknut večer lebo cez den nebol ani čas sa na to pozret je tam čerpadlo Bosch elektricke vypada,..raz som rešil obdobne niečo RF 64kw vitara Denso čerpadloa to bolo total mrtve na čerpadle to auto potupne prestavalo štartovat až to umrelo(behom 2týždnov)...to to vyada na klasicky bosch rotačny ako mali aj stare 1,9TDI čo som pozrel baterka je nova, žhaviče tiež "svietia"nove filter paliva-banka nova čiže už to niekto hlbšie riešil...ked som prečital toto vlákno a to stym immo som rešil tiež na vitare starej vybilo baterku a nešlo ani naštartovat naštastie pan vtedy mal dalši kluč a dali sme na nabijačku u neho a skušal som menit kluče na jeden to chytilo a od vtedy už išlo nepamatam presno ako to bolo ale viem že na to bol aj video navod...tu u tohto neviem ani po čom prve mam ist ked su tu zaklady pomene...zajtra sa snad ku tommu dostanem...diag to asi nebude mat 16pin OBD vyskušam si oživit vyblikavanie .