Stránka 1 z 1

tdi nejede, hodne chyb

Napsal: 19 dub 2016, 19:56
od Lestted
zdravim, koupil jsem Toleto II ASV 81 kw 2003, ale jede hrozne a vycetlo mi to tyto chyby:
17849 - Ventil AGR (N18) Preruseni/zkrat ke kostre
P1441 - 35-10 - - - Sporadicky
17957 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Preruseni/zkrat ke kostre
P1549 - 35-10 - - - Sporadicky
17660 - Ventil pocatku vstriku (N108) Preruseni/zkrat ke kostre
P1252 - 35-10 - - - Sporadicky
18080 - Buzeni ventilatoru chladice 1 Preruseni/zkrat ke kostre
P1672 - 35-10 - - - Sporadicky

tyto chyby nejdou vubec smazat a kdyz jsem zkousel vymenit ty ruzne ventily, tak to porad dava tyto chyby.

nekde jsem cetl,ze asi bude vadna RJ motoru.
mam doma jeste jedno toledo s motorem AGR. Sla by ta RJ vymenit z toho AGR? Vim, ze regulace je jina, tudiz pocitam i s tim, ze bych vymenil i to turbo za obtokove.Jakym zpusobem se to kdyztak dela? VAG mam.

Diky za odpoved

Napsal: 19 dub 2016, 20:12
od Fantik
Všechny pojistky OK ?

Napsal: 19 dub 2016, 21:25
od UchoTD
Kostrenia,poistky,ecu,prerabat ecu a turbo na agr je krok spat.

Napsal: 19 dub 2016, 22:14
od dreizig5
jasan,jestli to bude chyba v ecu,tak druhou přuzpusobit a jedu :D

Napsal: 20 dub 2016, 08:50
od Lestted
Já vím, že to bude krok zpět, ale já jsem s AGR jezdil 3 roky a na výkon si nemůžu ztěžovat a jelikož mám doma ještě 2 turba s obtokem, tak mi je to docela jedno. Potřebuju auto hlavně do práce, né na sprinty.
Pojistky jsou OK, kostření jsem zatím nekontroloval (kde najdu kostření od ŘJ a od těch ventilu prosím?
Jo a výměna té ŘJ z AGR teda není vůbec problém? Jakým způsobem se to přizpusobuje. Můžu použít ten postup z VIS, nebo máte ještě nějaké jiné postupy? Díky

Napsal: 22 dub 2016, 08:01
od lukas6666
keď chceš AGR tak tam máš riadačku 018, a ty kedže máš 81 toledo 2003 predpokladám ASV tam je riadačka 012 takže by si musel aj kabeláž a myslím že ešte pár vecí.... nerieš to zámenu turba, opraviť toledo 81 kw prípadne druhu riadačku 012 na vyskúšanie

Napsal: 12 čer 2017, 20:46
od Lestted
Sice píšu docela opožděně, ale nakonec výměna řídící jednotky proběhla v klidu. bohužel jsem k tomu musel vyměnit i budíky a čip v klíči na imobilizer, jelikož nemám vag na přizpůsobení. Už jezdím rok bez problémů. Vyměníl jsem nakonec celý motor za AGR i s řídící jednotkou :)