Touran 2.0TDi - 103 nebo 125 kw??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20

Touran 2.0TDi - 103 nebo 125 kw??

Příspěvek od 81 »

Opravdu nevím co pořídit, rok 2007 - 2009. Lepší do spolehlivosti 103 nebo 125 kw? Když budou u 125ky vyměněné vstřiky za Bosche, tak by to mělo něco vydržet? U 103 kw zase odchází hlavy. Občas vídám u obou motorů špatné těsnění pod hlavou. 125ka bude jezdit v průměru o 0,5 litru více, co jsem tak koukal. U 125ky prý DPF do 200 tis. ko. Jak je na tom 103 kw s DPF? Poradí někdo? Díky za každý postřeh.
TomKala222
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2015, 13:49

Příspěvek od TomKala222 »

Škoda Octavia Combi, L@K 1.9 TDI 81kW - ASV , rv. 2000
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20

Příspěvek od 81 »

Díky. Jestli koukám dobře, tak 103 kw CR se dával ještě do jedničkového faceliftu ke konci?
TomKala222
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Odpovědi: 0
Registrován: 12 led 2015, 13:49

Příspěvek od TomKala222 »

vypadá to, že ano. Každopádně pokud 2.0 TDI CR tak bych asi šel do CFHC (103kw) nebo (CFJA/CFGB) - 125kw což je vlastně druhá generace CR.

Do PD bych nešel :))
Škoda Octavia Combi, L@K 1.9 TDI 81kW - ASV , rv. 2000
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

Generacia 1t1 a 1t2 boli iba PD.
FI MPi (ame)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20

Příspěvek od 81 »

Já jsem si říkal, že CR byly až v novém modelu.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Kde jsi se dočetl že dpf je jen do 200tis co k nám jezdej supy tak ok jen baňky turba a egr.Na touranech jsme dělaly dvakrát prodřenou převodovku od sachs přítlačáku prej je to normální povídal kamarád ve značce.Rovnou jsme dali luk.
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

asi myslel 125kw pd.
cr jsou na tom lépe
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20

Příspěvek od 81 »

Jo, ten DPF jsem myslel u 125 kw, tam to prý déle nevydrží.

Lepší tedy vzít 103? Nebo je to prašť nebo uhoď.. ? :-)
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

seš v lese
125kw muže být pd i cr-pokaždé s dpf.u cr dpf vydrží asi déle,ale ty první cr maj beztak zase jiné mouchy,asi častěji zadirajicí se čerpadla,veme to sebou i vstřiky a defacto celá palivová souprava by semněla vymněnit,někdo to jen čistí,ale já bych tomu už nevěřil.dále se serou čerpadla oleje s vyvažovákama.


103kw muže být pd 8v BMM s dpf,BKD bez dpf i cr zase cr první a druhé generace.

cr 103 vs 125 kw dle mne stejné motory,rozlišoval bych jen generaci cr
první má vstřiky zajištěné pod takovou hliníkovou deskou,každej vstřik je krytej jedním hliníkovym plechem na 4šrouby,u druhé generace jsou dva vstřiky zajištěné jednou klemou ,uprostřed mezi těma vstřikama jeden šroub.

druhá generace muže mít oněco poruchovější elektrický EGR chladič spalin.

Ale zas tak hrozně bych to neviděl,auta se budou srát vždycky,záleží vždy od kusu a u jetýho obzvlášt,člověk by si musel pořídit lítačku aby jednou za čas nemusel něco řešit,já mám štěstí,málokdy mi vydrží auto déle jak dva roky a musim zaklepat řešim jen spotřebák a max něaké lamdasondy nebo chujovinky a naštěstí témněř vždy to najdu u sebe v regálku :)


ale u toho tourana pokud dělaj 103kw BKD a hledáš nejspolehlivější motor s případnejma nejlevnějšíma nákladama na opravu šel bych tedy do BKD,motory jeté jsou s těch levnějších a vstřikyasi taky,víc se toho tam už moc nesere,oproti ostatním motorum.
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Na Touranu dělat cokoliv pod kapotou je radost...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Tam je místa habaděj zkus A nebo C8 ducáto to jsou radosti.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Odpovědi: 0
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

tak tak žhaviče na C8 ti připomenou jak na touranu jde všechno jak na favoritu :-)
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

beru, že vozy francouzské provenience jsou specifické ale sundavat hlavu na 2.0 TDI Touranu je strašný
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Musíš to celé rozdělat ale místa je tam podle mě dost.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“