Touran 2.0TDi - 103 nebo 125 kw??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Touran 2.0TDi - 103 nebo 125 kw??
Opravdu nevím co pořídit, rok 2007 - 2009. Lepší do spolehlivosti 103 nebo 125 kw? Když budou u 125ky vyměněné vstřiky za Bosche, tak by to mělo něco vydržet? U 103 kw zase odchází hlavy. Občas vídám u obou motorů špatné těsnění pod hlavou. 125ka bude jezdit v průměru o 0,5 litru více, co jsem tak koukal. U 125ky prý DPF do 200 tis. ko. Jak je na tom 103 kw s DPF? Poradí někdo? Díky za každý postřeh.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 12 led 2015, 13:49
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 12 led 2015, 13:49
Odpovědi: 0
vypadá to, že ano. Každopádně pokud 2.0 TDI CR tak bych asi šel do CFHC (103kw) nebo (CFJA/CFGB) - 125kw což je vlastně druhá generace CR.
Do PD bych nešel
)
Do PD bych nešel

Škoda Octavia Combi, L@K 1.9 TDI 81kW - ASV , rv. 2000
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
asi myslel 125kw pd.
cr jsou na tom lépe
cr jsou na tom lépe
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
seš v lese
125kw muže být pd i cr-pokaždé s dpf.u cr dpf vydrží asi déle,ale ty první cr maj beztak zase jiné mouchy,asi častěji zadirajicí se čerpadla,veme to sebou i vstřiky a defacto celá palivová souprava by semněla vymněnit,někdo to jen čistí,ale já bych tomu už nevěřil.dále se serou čerpadla oleje s vyvažovákama.
103kw muže být pd 8v BMM s dpf,BKD bez dpf i cr zase cr první a druhé generace.
cr 103 vs 125 kw dle mne stejné motory,rozlišoval bych jen generaci cr
první má vstřiky zajištěné pod takovou hliníkovou deskou,každej vstřik je krytej jedním hliníkovym plechem na 4šrouby,u druhé generace jsou dva vstřiky zajištěné jednou klemou ,uprostřed mezi těma vstřikama jeden šroub.
druhá generace muže mít oněco poruchovější elektrický EGR chladič spalin.
Ale zas tak hrozně bych to neviděl,auta se budou srát vždycky,záleží vždy od kusu a u jetýho obzvlášt,člověk by si musel pořídit lítačku aby jednou za čas nemusel něco řešit,já mám štěstí,málokdy mi vydrží auto déle jak dva roky a musim zaklepat řešim jen spotřebák a max něaké lamdasondy nebo chujovinky a naštěstí témněř vždy to najdu u sebe v regálku
ale u toho tourana pokud dělaj 103kw BKD a hledáš nejspolehlivější motor s případnejma nejlevnějšíma nákladama na opravu šel bych tedy do BKD,motory jeté jsou s těch levnějších a vstřikyasi taky,víc se toho tam už moc nesere,oproti ostatním motorum.
125kw muže být pd i cr-pokaždé s dpf.u cr dpf vydrží asi déle,ale ty první cr maj beztak zase jiné mouchy,asi častěji zadirajicí se čerpadla,veme to sebou i vstřiky a defacto celá palivová souprava by semněla vymněnit,někdo to jen čistí,ale já bych tomu už nevěřil.dále se serou čerpadla oleje s vyvažovákama.
103kw muže být pd 8v BMM s dpf,BKD bez dpf i cr zase cr první a druhé generace.
cr 103 vs 125 kw dle mne stejné motory,rozlišoval bych jen generaci cr
první má vstřiky zajištěné pod takovou hliníkovou deskou,každej vstřik je krytej jedním hliníkovym plechem na 4šrouby,u druhé generace jsou dva vstřiky zajištěné jednou klemou ,uprostřed mezi těma vstřikama jeden šroub.
druhá generace muže mít oněco poruchovější elektrický EGR chladič spalin.
Ale zas tak hrozně bych to neviděl,auta se budou srát vždycky,záleží vždy od kusu a u jetýho obzvlášt,člověk by si musel pořídit lítačku aby jednou za čas nemusel něco řešit,já mám štěstí,málokdy mi vydrží auto déle jak dva roky a musim zaklepat řešim jen spotřebák a max něaké lamdasondy nebo chujovinky a naštěstí témněř vždy to najdu u sebe v regálku

ale u toho tourana pokud dělaj 103kw BKD a hledáš nejspolehlivější motor s případnejma nejlevnějšíma nákladama na opravu šel bych tedy do BKD,motory jeté jsou s těch levnějších a vstřikyasi taky,víc se toho tam už moc nesere,oproti ostatním motorum.
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky