Stránka 1 z 2

škoda octavia 3 přehříva se!!

Napsal: 21 dub 2016, 09:59
od karter
Chlapy co se na těchto motorech sere že se přehřivaji?Po chvilce jizdy na budiku 130 stupnu po puštění topeni to jde zpět na 90 stupnu.V hadicich od topení to bublá.Vratka do expanzky vlažná a voda v nadobce také vlažná.Jde o škoda octavia 3 RS obsah 2.0TDI 135kw kod CUP.

Napsal: 21 dub 2016, 10:04
od roman1648
jakej to má termostat - takovej tem plastovej kulovej ventil ?

Napsal: 21 dub 2016, 10:12
od karter
roman1648 píše:jakej to má termostat - takovej tem plastovej kulovej ventil ?
Tak to nevim ale těd sem trochu hledal a prý to způsobuje clonka na vodní pumpě co se přestane posouvat a tim padem nereguluje.

Napsal: 21 dub 2016, 10:53
od slovacek.milos
vyměn vod ní pumpu

Napsal: 22 dub 2016, 21:39
od uiqjirka
karter píše:
roman1648 píše:jakej to má termostat - takovej tem plastovej kulovej ventil ?
Tak to nevim ale těd sem trochu hledal a prý to způsobuje clonka na vodní pumpě co se přestane posouvat a tim padem nereguluje.
Presne tak, je na to i svolavacka, servisni akce, vymena zdarma.

Napsal: 23 dub 2016, 05:10
od Vici
Skvely to vuz..

Napsal: 23 dub 2016, 19:43
od jericho-3
Člověk už se nediví, že dnes většina používá JAKOBY..Všechno je dnes JAKOBY..Nic není faktem , jako vodní pumpa , která je jen JAKOBY. Na nic se člověk nemůže spolehnout, konstruktéři vytvoří píčovinu a světe div se, dají ji tam, kam se k ni samozřejmě nemůže a její závada je fatální pro motor..Ať žijí veteráni.. :)

Napsal: 23 dub 2016, 20:25
od Domecek
zase jsi nic nepochopil, tohle je kapitalismus, bussines, zisk, o nic jinýho nejde, všichni už to pochopili jen jericho ne. Omlouvám se patří to do jiné rubriky, ale nemohl jsem si pomoct . Jinak by mě zajímala ta vodní pumpa, to je jakože s nějakým proměnným průtokem jo?? Umí to někdo vysvětlit?

Napsal: 23 dub 2016, 20:31
od MirekX
pumpa normálně hnaná od rozvodů má přes vrtulku clonku, která se podle potřeby průtoku kapaliny elektricky posouvá a mění se průtok kapaliny a tím samozřejmě i spotřeba energie, když je motor studený není potřeba tolik honit vodu. Dobrá myšlenka, mělo by se to při poruše elektroniky pružinou přestavit do polohy s max výkonem ale jak je vidět někde je chyba. ono se to vychytá. Jericho se blbě narodil, asi o 200 let později.... :)

Napsal: 23 dub 2016, 20:35
od Ladas
než se to vychytá tak se budou dělat jiný motory a budou se to snažit zachránit 6 inovacema protože nikdo to netestuje na výdrž bohužel v dnešní době normální věc...

Napsal: 23 dub 2016, 21:44
od šulda
Domecek píše:tohle je kapitalismus, bussines, zisk, o nic jinýho nejde
A co na tom vydělají když je na to svolávačka a mění se to zadarmo?

Napsal: 24 dub 2016, 08:35
od MirekX
vyjde to stejně levnějc než pořádný testy a hlavně na to není v dnešní době čas, než by se něco stihlo otestovat tak už by to bylo zastaralé a překonané...

Napsal: 24 dub 2016, 09:15
od karel4
Obrázek

Napsal: 24 dub 2016, 09:16
od karel4
Obrázek

Napsal: 24 dub 2016, 09:19
od karel4
Obrázek