T4 nejde nastartovat-elektrika

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

T4 nejde nastartovat-elektrika

Příspěvek od Hošík »

Zdravím odborníky nikde jsem můj problém nenašel.
T4 2.5 tdi nejde nastartovat. Nejde proud na čerpadlo a nesvítí kontrolka žhavení. Měněno relé a spinačka, ve druhém autě bez problémů chodí. Pokud změřím kontakt 85 na relé tak při vypnutém zapalování jde na něho proud a při zapnutí zapalování se ztratí. Když tento kontakt ukostřím tak relé sepne a vše funguje. Žhavení se rozbliká, ventilek na čerpadle sepne a auto jede. Pokud kabel odpojim tak auto chcípne. Mam podezření na pojistkovku, ale nejsem si jisty. Třeba to už někdo řešil . zajímalo by mě čím je ovládaná ta změna polarity na tom pinu 85.Relatko jsem vyndal a zkoušel měřákem najít kabel který je spojen s tím vstupem 85 na relatko a žádný jsem nenašel. Děkuju za každou radu. (wallbash)
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

podle toho co pises je jasny ze nekde chybi kostra, jdi po kostrach od baterky, mezi motorem a kastli atd atd
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

To jsem taky koukal a bohužel čisto. I ty konektory jak je motorový svazek jsou v pohodě :(
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Relé ovládá jednotka motoru tak že relé ukostří.Jen pozor na to kdy to měříš to relé jednotka ukostří vždy na chvíli po zapnutí klíčku a pokud nedostane ze snímače otáček signál o otáčkách tak relé rozepne.
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

vyzkousej jinou jednotku...
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Ta jednotka mě napadla taky protože se s ní nespojí ani diagnostika. Pokid od baterky přivedu proud na ventilek čerpadla a ukostřím tu 85 na relé tak auto běží normálně i to žhaveni funguje takže čidlo otáček bych vyloučil.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dej kod motoru at si ví co vlastně spravuješ :? :?
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

ACV 2,5 TDI
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

A jak se sní asi spojíš když je tutově bez napájení proměř napájení jednotky
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Pokud ukostřím tu 85 na relé tak se s jednotkou spojím jinak ne. Když relé ukostřím na 85 začne žavit. Potom přivedu plus na ventilek čerpadla a auto normálně běží, jde za plynem, vše úplně normální. Ale jak odpojim kostru z relé nebo napájení z čerpadla tak auto zdechne. Na autě je sundany předek ale souvislost si myslím že to nemá. Půjdu od ventilku čerpadla zpátky po kabelu odkud je napájený a po 85 na relé jestli není přerušený kabel.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Co to je za rok?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

98
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Jednotka ovládá ovládá konektor 85 na relé. V pojistkovce pozice G1 pin 7.u totožného auta při vypnutém zapalování jde na 85 proud. Když zapnu zapalování proud zmizí,a relé sepne. Tady u tohoto auta tam proud nejde vůbec a relé samo nesepne.pokud relé sepnu ručně tak vše jde jen ne proud na stop ventil. Po přivedení proudu na stopku auto běží jak má bez problému. Původně jsem si myslel jednotka ale když po propojení auto běží normálně a vše v pořádku tak to asi jednotka nebude. :-?
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“