Stránka 1 z 2

Praskla hlava, nebo tesneni pod hlavou? 1.6TDi CR

Napsal: 09 kvě 2016, 08:51
od Knightey-
Asi jedine co bude nejlepsi je sem dat odkaz na video. Bohuzel me to potkalo minuly tyden...

https://www.youtube.com/watch?v=ymun992U2w4

Co k tomu predchazelo?

Ono mi to hulilo jednou z Prahy po dalnici, do kopce. Delalo to divny veci. Jako to, ze motor nesel vytocit vic jak 2800ot. Nemel vubec silu, Kdyz jsem vyradil, otacky samy vylitly pres 6000ot/min. Takze jsem tam musel mit kvalt a jelo to samo. Na dalnici jsem zastavit nemohl. Za mnou bilej dym jako krava, pak modrej, rana a cernej. A pak to jelo zase nejak normalne. Rikam, kruva divny. Jakoby pricpany DPF. Tak jsem jel dal. Melo to tendenci udelat po cca 5ti km jeste jednou.
Po dojeti na misto kde jsem parkoval, auto na volnobeh se klepalo ale slo na vsechny 4 valce. Korekce byly do 1,5mg vsude. Tak rikam, ze to dovezu do dilny, kde vytahnu vstriky a dam vsude nove tesneni medene.
Po 4 hodinach jsem vyjel a celou cestu (cca 35km) v pohode az pak kdyz jsem vyjel kopec z Jablonneho smerem na Mimon, tak potom to zaclo... to same jako na dalnici. Rikam si to prejde... Ale ujel jsem cca 2-3km a konec. Musel jsem zastavit. Sileny zvuky a jeste blikala kontrolka na olej a zhaveni. A po cca pul hodine kdyz jsem otocil klickem tak mi sivitla i kontrolka na vodu, v tom jsem se sel podivat na motor a vsechna voda v motorovem prostoru. Asi jak to tlakovalo expanskou tak to vylitalo. Na merce oleje nic ale pod vickem pro nalevani oleje je videt uz kapky vody... Asi kdybych to chipl driv a nechal vychladnout tak bych pak dojel. Ted uz to ani nechytne.

Ted co me ceka. Jsou dve moznosti. Bud koupim jiny motor rovnou a nebudu se s tim zabyvat. A nebo sundam hlavu a objednam tesneni, popripadne ji necham srovnat. A budu doufat, ze se tohle nestane znova. Kazdoapdne DPFko ukazovalo 40g ze 70g moznych. Ale je fakt, ze za studena kdyz sem sedel v aute, tak byl citit hrozny smrad divne spalene nafty, jakoby se cpavkem. Ale od auto a motoru se nikde vubec nekourilo.

Chyby v RJ motoru po tomhle:
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 PA HW: 03L 907 425 C
Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 0867
Kódování: 00114014030400080000
Číslo dílny: WSC 35110 790 50316
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023PA 003002 (VN35)
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod
VCID: 74E1B8E9DF1C669E49-8020
3 závad nalezeno.

6395 - rada valcu 1 - sonda 1
P2237 00 [101] - napajeni cerpadla preruseni
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148911 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 20:03:50

10116 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148899 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 19:52:31

7476 - Regulační ventil tlaku paliva; regulační odchylka
P229A 00 [101] - tlak příliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148912 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 20:04:26

Ve ctvrtek mi to nedalo a lehce jsem sundal sani od turba a koukl do vyfuku. Pri pokusu o start to tlakuje do expanzni nadobky. Coz je potvrzeni ze je KO hlava/tesneni.
Pri kontrole merky oleje, tak je nad maximem. Cili je tam uz i voda. To potvrzuje i to, ze jakmile se tohle stalo na videu a ja se pokusil otocim motorem, tak to neslo. Jako kdyby byl zadrenej. Ale spis to vypadalo na vodu ve valcich. Ktera ted vytekla do motoru dolu a ted s motorem jde alespon tocit. ma shanu chytit alespon.
Jinak voda byla i smerem od turba v sani u filtru. Nebo takova voda s olejem. Turbo ze saci strany, nejevi poskozeni na lopatkach a ani zadnou vuli. Zazil jsem hodne turb, kde byla vule silena a furt to jelo v pohode. Tohle je temer bez vule. Coz je divne. Pak mozna jeste jak by vypadalo z druhe strany.

Obrázek


Obrázek

Napsal: 09 kvě 2016, 13:15
od auto-point
:D :D Hlava dolů

Napsal: 09 kvě 2016, 13:19
od roman1648
prvně rozdělat a pak uvidíš...
jestli ale s motorem nešlo otočit a zkoušel jsi ho startovat, aby nebyly ohlý ojnice..

Napsal: 09 kvě 2016, 18:35
od Jirka Kužel
myslím že jsi ten motor popravil...
podle toho videa je motor po smrti , každej normální by zastavil a chcípl motor když motor vylítl do 6t.ot a rosvítilo se mazání, a ne ze si to budu točit na video a pojedu dál :D :?

Napsal: 09 kvě 2016, 19:08
od turbo kamna power
Ty jsi tomu ale dal bídu :o kontroloval jsi vůbec olej v motoru? Jako kdyby jsi hned ze začátku to zdechnul přes kvalt, tak by to třeba zachránit šlo, ale takhle bych sháněl druhej motor, dají se sehnat relativně levně. Tenhle bude KO, stejně tak jako DPF.

Napsal: 09 kvě 2016, 23:55
od zero1724
Všude řikaj, že když ti umírá naftovej motor, tak se s tebou takzvaně loučí (ukažuje ti, že je něco špatně) nechápu, jak může někdo něco takového zanedbat. Tohle je ostuda!

Napsal: 10 kvě 2016, 06:30
od roman1648
neznám podrobnosti, a toto se opravdu děje...
teď tám mám Foca TDCi na kaši, borec s tím taky prostě dojet za každou cenu i když to hulilo jak dýmovnice až to vytahalo všechen olej a zadřelo se na klice
na otázku proč to neodstavil a neodtáhli to mi řekl že se mu nechtělo... (crazy)
ptal jsem se jestli se nerožlo mazání - prej jo, ale já myslel že to chvíli vydrží.. :D

Napsal: 10 kvě 2016, 08:09
od Jirka.
CAYC kdyžtak mám, cena toho co všechno na něm nechám.

Napsal: 10 kvě 2016, 09:35
od Knightey-
Bohuzel, jednou jsem odstavil auto na dalnici a tahle sranda me stala 50t kc. To jen tak mezi reci.
Kdyz se to stalo poprve, na te dalnici tak to prestalo po cca 300m (sjezd byl cca 500m). Auto stejne jelo bez plynu. Tezko ho chcipnout. Musel bych jedine pres kvalt a stat na brzde a to by hrozilo preskoceni rozvodu a nasledky by byly stejne hodne podobne. Potom auto jelo jako kdyby mu nic nebylo. Vubec nic. Coz jsem si myslel, ze tohle mohla zavinit regenerace DPF, kdy mohl byt DPF filtr ucpany a proto to neslo...
Samosebou ze jsem kontroloval olej jakmile jsem zastavil a byl v pohode. Olej tam byl novy cca 3t km. Menil jsem ho po 15t km.
Kdyz se to stalo podruhe, tak jsem bohuzel myslel ze to opet prejde jako na te dalnici. Bohuzel. A na druhou stranu je dobre ze se to takhle posralo.
Protoze horko tezko by clovek hledal cim by to bylo. A pri predstave jet s timhle autem 1000km na dovolenou a stat se toto...

Napsal: 10 kvě 2016, 11:18
od zero1724
Už ti někdy přeskočily rozvody o zub když ti na křižovatce chcíplo auto? Raději bych riskoval to, než totální destrukci motoru, na všechno je dneska pojistka, ikdyž jedeš na dovolenou, tak si připlatim za odtah do ciziny a neřešim, protože to by se musel člověk posrat, dneska ti lehne i novota! Ještě jsem neviděl problém s regenerací DPF, aby měl motor zvuk jako když umírá... To snad pozná i naprostej lajk... když je za tebou takovej dým a auto jede samo bez plynu, tak to asi nebude samo sebou...Ikdyž občas vidim taková auta na dálnici... skoro to hoří jak to hulí a určitě to neni 300 koněma... Každý je si svého štěstí strůjce... Tak ať to zase brzo jezdí a doma stojí ;)

Napsal: 10 kvě 2016, 12:18
od Knightey-
Divil by ses ale zazil jsem preskocene rozvody.
A hlavne co jsem zazil na 1.9TDi AFN, tak zvejknuty klinek na klice...

Napsal: 10 kvě 2016, 14:33
od favo
Jak to tak čtu, tak v první řadě bych problém hledal mezi volantem a sedačkou, protože se obávám že tohle nový motor nevyřeší.

Napsal: 10 kvě 2016, 16:25
od Knightey-
favo: jojo samozrejme. Takovyhle mam nejradeji.
Vis totalni kulovy co se s motorem delo pred. Jaky byl stav vstriku kdyz jsem to dovezl, stav palivoveho filtru kdyz jsem ho meni (po 10t km) atp.
A rozhodne je vic veci, ktere se mohly posrat.

Re: Praskla hlava, nebo tesneni pod hlavou? 1.6TDi CR

Napsal: 10 kvě 2016, 21:03
od skopka
Knightey- píše:Asi jedine co bude nejlepsi je sem dat odkaz na video. Bohuzel me to potkalo minuly tyden...

https://www.youtube.com/watch?v=ymun992U2w4

Co k tomu predchazelo?

Ono mi to hulilo jednou z Prahy po dalnici, do kopce. Delalo to divny veci. Jako to, ze motor nesel vytocit vic jak 2800ot. Nemel vubec silu, Kdyz jsem vyradil, otacky samy vylitly pres 6000ot/min. Takze jsem tam musel mit kvalt a jelo to samo. Na dalnici jsem zastavit nemohl. Za mnou bilej dym jako krava, pak modrej, rana a cernej. A pak to jelo zase nejak normalne. Rikam, kruva divny. Jakoby pricpany DPF. Tak jsem jel dal. Melo to tendenci udelat po cca 5ti km jeste jednou.
Po dojeti na misto kde jsem parkoval, auto na volnobeh se klepalo ale slo na vsechny 4 valce. Korekce byly do 1,5mg vsude. Tak rikam, ze to dovezu do dilny, kde vytahnu vstriky a dam vsude nove tesneni medene.
Po 4 hodinach jsem vyjel a celou cestu (cca 35km) v pohode az pak kdyz jsem vyjel kopec z Jablonneho smerem na Mimon, tak potom to zaclo... to same jako na dalnici. Rikam si to prejde... Ale ujel jsem cca 2-3km a konec. Musel jsem zastavit. Sileny zvuky a jeste blikala kontrolka na olej a zhaveni. A po cca pul hodine kdyz jsem otocil klickem tak mi sivitla i kontrolka na vodu, v tom jsem se sel podivat na motor a vsechna voda v motorovem prostoru. Asi jak to tlakovalo expanskou tak to vylitalo. Na merce oleje nic ale pod vickem pro nalevani oleje je videt uz kapky vody... Asi kdybych to chipl driv a nechal vychladnout tak bych pak dojel. Ted uz to ani nechytne.

Ted co me ceka. Jsou dve moznosti. Bud koupim jiny motor rovnou a nebudu se s tim zabyvat. A nebo sundam hlavu a objednam tesneni, popripadne ji necham srovnat. A budu doufat, ze se tohle nestane znova. Kazdoapdne DPFko ukazovalo 40g ze 70g moznych. Ale je fakt, ze za studena kdyz sem sedel v aute, tak byl citit hrozny smrad divne spalene nafty, jakoby se cpavkem. Ale od auto a motoru se nikde vubec nekourilo.

Chyby v RJ motoru po tomhle:
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 PA HW: 03L 907 425 C
Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 0867
Kódování: 00114014030400080000
Číslo dílny: WSC 35110 790 50316
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023PA 003002 (VN35)
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod
VCID: 74E1B8E9DF1C669E49-8020
3 závad nalezeno.

6395 - rada valcu 1 - sonda 1
P2237 00 [101] - napajeni cerpadla preruseni
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148911 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 20:03:50

10116 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148899 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 19:52:31

7476 - Regulační ventil tlaku paliva; regulační odchylka
P229A 00 [101] - tlak příliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148912 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 20:04:26

Ve ctvrtek mi to nedalo a lehce jsem sundal sani od turba a koukl do vyfuku. Pri pokusu o start to tlakuje do expanzni nadobky. Coz je potvrzeni ze je KO hlava/tesneni.
Pri kontrole merky oleje, tak je nad maximem. Cili je tam uz i voda. To potvrzuje i to, ze jakmile se tohle stalo na videu a ja se pokusil otocim motorem, tak to neslo. Jako kdyby byl zadrenej. Ale spis to vypadalo na vodu ve valcich. Ktera ted vytekla do motoru dolu a ted s motorem jde alespon tocit. ma shanu chytit alespon.
Jinak voda byla i smerem od turba v sani u filtru. Nebo takova voda s olejem. Turbo ze saci strany, nejevi poskozeni na lopatkach a ani zadnou vuli. Zazil jsem hodne turb, kde byla vule silena a furt to jelo v pohode. Tohle je temer bez vule. Coz je divne. Pak mozna jeste jak by vypadalo z druhe strany.

Obrázek


Obrázek
(LOL) ty si iny masochista , keby mi zacalo auto tak hulit tak hned na brzdy a vypinam motor formou brzda kvalt a kontrolujem olej a davam hadicu z turba dolu

Re: Praskla hlava, nebo tesneni pod hlavou? 1.6TDi CR

Napsal: 10 kvě 2016, 21:03
od skopka
Knightey- píše:Asi jedine co bude nejlepsi je sem dat odkaz na video. Bohuzel me to potkalo minuly tyden...

https://www.youtube.com/watch?v=ymun992U2w4

Co k tomu predchazelo?

Ono mi to hulilo jednou z Prahy po dalnici, do kopce. Delalo to divny veci. Jako to, ze motor nesel vytocit vic jak 2800ot. Nemel vubec silu, Kdyz jsem vyradil, otacky samy vylitly pres 6000ot/min. Takze jsem tam musel mit kvalt a jelo to samo. Na dalnici jsem zastavit nemohl. Za mnou bilej dym jako krava, pak modrej, rana a cernej. A pak to jelo zase nejak normalne. Rikam, kruva divny. Jakoby pricpany DPF. Tak jsem jel dal. Melo to tendenci udelat po cca 5ti km jeste jednou.
Po dojeti na misto kde jsem parkoval, auto na volnobeh se klepalo ale slo na vsechny 4 valce. Korekce byly do 1,5mg vsude. Tak rikam, ze to dovezu do dilny, kde vytahnu vstriky a dam vsude nove tesneni medene.
Po 4 hodinach jsem vyjel a celou cestu (cca 35km) v pohode az pak kdyz jsem vyjel kopec z Jablonneho smerem na Mimon, tak potom to zaclo... to same jako na dalnici. Rikam si to prejde... Ale ujel jsem cca 2-3km a konec. Musel jsem zastavit. Sileny zvuky a jeste blikala kontrolka na olej a zhaveni. A po cca pul hodine kdyz jsem otocil klickem tak mi sivitla i kontrolka na vodu, v tom jsem se sel podivat na motor a vsechna voda v motorovem prostoru. Asi jak to tlakovalo expanskou tak to vylitalo. Na merce oleje nic ale pod vickem pro nalevani oleje je videt uz kapky vody... Asi kdybych to chipl driv a nechal vychladnout tak bych pak dojel. Ted uz to ani nechytne.

Ted co me ceka. Jsou dve moznosti. Bud koupim jiny motor rovnou a nebudu se s tim zabyvat. A nebo sundam hlavu a objednam tesneni, popripadne ji necham srovnat. A budu doufat, ze se tohle nestane znova. Kazdoapdne DPFko ukazovalo 40g ze 70g moznych. Ale je fakt, ze za studena kdyz sem sedel v aute, tak byl citit hrozny smrad divne spalene nafty, jakoby se cpavkem. Ale od auto a motoru se nikde vubec nekourilo.

Chyby v RJ motoru po tomhle:
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 PA HW: 03L 907 425 C
Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 0867
Kódování: 00114014030400080000
Číslo dílny: WSC 35110 790 50316
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023PA 003002 (VN35)
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod
VCID: 74E1B8E9DF1C669E49-8020
3 závad nalezeno.

6395 - rada valcu 1 - sonda 1
P2237 00 [101] - napajeni cerpadla preruseni
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148911 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 20:03:50

10116 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148899 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 19:52:31

7476 - Regulační ventil tlaku paliva; regulační odchylka
P229A 00 [101] - tlak příliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148912 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 20:04:26

Ve ctvrtek mi to nedalo a lehce jsem sundal sani od turba a koukl do vyfuku. Pri pokusu o start to tlakuje do expanzni nadobky. Coz je potvrzeni ze je KO hlava/tesneni.
Pri kontrole merky oleje, tak je nad maximem. Cili je tam uz i voda. To potvrzuje i to, ze jakmile se tohle stalo na videu a ja se pokusil otocim motorem, tak to neslo. Jako kdyby byl zadrenej. Ale spis to vypadalo na vodu ve valcich. Ktera ted vytekla do motoru dolu a ted s motorem jde alespon tocit. ma shanu chytit alespon.
Jinak voda byla i smerem od turba v sani u filtru. Nebo takova voda s olejem. Turbo ze saci strany, nejevi poskozeni na lopatkach a ani zadnou vuli. Zazil jsem hodne turb, kde byla vule silena a furt to jelo v pohode. Tohle je temer bez vule. Coz je divne. Pak mozna jeste jak by vypadalo z druhe strany.

Obrázek


Obrázek
(LOL) ty si iny masochista , keby mi zacalo auto tak hulit tak hned na brzdy a vypinam motor formou brzda kvalt a kontrolujem olej a davam hadicu z turba dolu