Stránka 1 z 4
Octavia 1 AGR
Napsal: 18 kvě 2016, 11:51
od matesfox
Základ AGR,kat+maf+egr=off,GTB1756VK(svody AGR+podtlak),zexel 12mm,race 520,podávačka v nádrži,ATD +HDS57,fmic 550x180,vedení fmic 60mm,vyfuk nerez downpipe 70--60mm.chladič oleje ASZ.ARL sáni.vedení do turba 80mm.
kdyby jste věděli čím motoru ještě přilepšit dejte vědět

Napsal: 18 kvě 2016, 11:58
od standa123
Nejaky moc maly Nm-try ne? Ja bych to prilepsil 12hlavou....ale bosch.
Napsal: 18 kvě 2016, 12:33
od toefuk
priebeh pekny. Co bol limit? EMP?
Napsal: 18 kvě 2016, 12:44
od matesfox
toefuk píše:priebeh pekny. Co bol limit? EMP?
nejspíš jo už se blížil k 2,5bar
Napsal: 18 kvě 2016, 12:57
od marena tdi
malo koni

Napsal: 18 kvě 2016, 13:05
od standa123
Tipl bych minimalne 450nm a 220-230ps......
Napsal: 18 kvě 2016, 13:06
od toefuk
marena tdi píše:malo koni

zda sa ze limituje turbo, 40mm exducer brzdi spaliny. Keby zvolil gtb2056 mohlo tam byt viac.
Tot moj nazor.
Napsal: 18 kvě 2016, 13:14
od standa123
toefuk píše:marena tdi píše:malo koni

zda sa ze limituje turbo, 40mm exducer brzdi spaliny. Keby zvolil gtb2056 mohlo tam byt viac.
Tot moj nazor.
Vzdyt na 1756 se da bezne udelat 220-230ps a videl sem i vic. Navic ma vse udelane. Ja bych videl problem v te hlave zexel, nemuzu si pomoct.
Napsal: 18 kvě 2016, 13:22
od toefuk
mozno sa vyjadri upravca...
Vraj EMP>2,5bar je uz riziko.
Napsal: 18 kvě 2016, 16:54
od matesfox
Hlavne to limituje spodek motor, Přece jen je ti AGR a ne PD
Napsal: 18 kvě 2016, 17:45
od toefuk
jeden panko tu mal graf na ,,seriovom" asv so 400ps...
No uvidime ako sa pobije moje 1Z s 200+ps.
Napsal: 18 kvě 2016, 21:15
od Vory tdi
Mam podstate stejny hw,12mm hlava zexel je v pohode,osobne ji mam a neni problem zadny a jezdi plno aut na ni i s jinym vetsim vykonem.S malym hybridem 180 mam odbrzdeno 200hp.Bosch hlava se uz ted da tezko sehnat i firmy davaj zexel.
Napsal: 19 kvě 2016, 04:20
od L_u_c_k_y_n
Taky mam ZEXEL...od Toefuka a funguje pekne.Nevidim v tyhle znacce problem
Napsal: 19 kvě 2016, 20:35
od matesfox
hlavou to není,FUN furt jen naftu ubíral a dával jsem novou..jestli máte nápad jak stoho ještě něco málo dostat klidně napište,budu jen rád

Napsal: 20 kvě 2016, 05:56
od TDIfun
Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi

), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou
