Stránka 1 z 4

Octavia 1 AGR

Napsal: 18 kvě 2016, 11:51
od matesfox
Základ AGR,kat+maf+egr=off,GTB1756VK(svody AGR+podtlak),zexel 12mm,race 520,podávačka v nádrži,ATD +HDS57,fmic 550x180,vedení fmic 60mm,vyfuk nerez downpipe 70--60mm.chladič oleje ASZ.ARL sáni.vedení do turba 80mm.
kdyby jste věděli čím motoru ještě přilepšit dejte vědět :)
Obrázek

Napsal: 18 kvě 2016, 11:58
od standa123
Nejaky moc maly Nm-try ne? Ja bych to prilepsil 12hlavou....ale bosch.

Napsal: 18 kvě 2016, 12:33
od toefuk
priebeh pekny. Co bol limit? EMP?

Napsal: 18 kvě 2016, 12:44
od matesfox
toefuk píše:priebeh pekny. Co bol limit? EMP?
nejspíš jo už se blížil k 2,5bar

Napsal: 18 kvě 2016, 12:57
od marena tdi
malo koni :?

Napsal: 18 kvě 2016, 13:05
od standa123
Tipl bych minimalne 450nm a 220-230ps......

Napsal: 18 kvě 2016, 13:06
od toefuk
marena tdi píše:malo koni :?
zda sa ze limituje turbo, 40mm exducer brzdi spaliny. Keby zvolil gtb2056 mohlo tam byt viac.
Tot moj nazor.

Napsal: 18 kvě 2016, 13:14
od standa123
toefuk píše:
marena tdi píše:malo koni :?
zda sa ze limituje turbo, 40mm exducer brzdi spaliny. Keby zvolil gtb2056 mohlo tam byt viac.
Tot moj nazor.
Vzdyt na 1756 se da bezne udelat 220-230ps a videl sem i vic. Navic ma vse udelane. Ja bych videl problem v te hlave zexel, nemuzu si pomoct.

Napsal: 18 kvě 2016, 13:22
od toefuk
mozno sa vyjadri upravca...
Vraj EMP>2,5bar je uz riziko.

Napsal: 18 kvě 2016, 16:54
od matesfox
Hlavne to limituje spodek motor, Přece jen je ti AGR a ne PD

Napsal: 18 kvě 2016, 17:45
od toefuk
jeden panko tu mal graf na ,,seriovom" asv so 400ps...
No uvidime ako sa pobije moje 1Z s 200+ps.

Napsal: 18 kvě 2016, 21:15
od Vory tdi
Mam podstate stejny hw,12mm hlava zexel je v pohode,osobne ji mam a neni problem zadny a jezdi plno aut na ni i s jinym vetsim vykonem.S malym hybridem 180 mam odbrzdeno 200hp.Bosch hlava se uz ted da tezko sehnat i firmy davaj zexel.

Napsal: 19 kvě 2016, 04:20
od L_u_c_k_y_n
Taky mam ZEXEL...od Toefuka a funguje pekne.Nevidim v tyhle znacce problem

Napsal: 19 kvě 2016, 20:35
od matesfox
hlavou to není,FUN furt jen naftu ubíral a dával jsem novou..jestli máte nápad jak stoho ještě něco málo dostat klidně napište,budu jen rád :)

Napsal: 20 kvě 2016, 05:56
od TDIfun
Budme radi ze to je jak to je, plno problemu na HW. jako padajici hadice z turba na sani (prijel tak ze turbo salo vzduch pod autem), rozvody o zub a spatne nastavene, chinsky pal.filtr a padajici predvstrik, zadrhavaci regulace turba. Motor a cerpadlo muze mit klidne i 400-500tis najeto. Jednou kdyz nam nespad tolik pocatek bylo 210hp. Odspoda to neslo ani moc ladit, pokazde sla regulace jinak ( v bance krupalo, zrejme v urcite poloze nejde volne, asi krive navarena packa). Sorry ale z hovna bic neupletes. Dle toho co pisu, jsem to ani nemel ladit, ale kluk ma snad 18 roku vse si udelal sam na koleni (na zemi :-) ), tak jsem udelal maximum aby alespon mohl slusne jezdit bez brutalni dymovnice a solidne fungujicim nastavenim a muze si hrat a pokracovat. Taky to mohl zavest k Sobkovi co mu to ( ladil ) predemnou :-)