záslepky váhadiel 1,9TDI PD 74kW AXR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

liquor
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 20 kvě 2016, 20:58
Odpovědi: 0

záslepky váhadiel 1,9TDI PD 74kW AXR

Příspěvek od liquor »

Dobrý deň, po kúpe auta som začal pozorovať čudný zvuk, ktorý pripomínal cvakanie, bolo to spravidla za studeného stavu. Keď sa olej zohrial a auto som vytočil nad 3500 - 4000 otáčok zvuk zmizol a bol pokoj, dosť ma to znepokojovalo a začal som sa tým zaoberať, pohybujem sa v kruhoch VW grupu, navštevujem aj autorizované servisy (pracovne - nie dobrovoľne ;-D) čiže nebol problém sa dostať k informáciám, servisným postupom, častých/výrobných závad atď. no čo ma najviac znepokojilo - nikde o tom nebola ani zmienka, 99% ľudí to pripisovalo remenici alternátora, zdvíhadlám, egr ventilu, rozvodom atď. pripadalo mi to čudné kedže auto má reálne 66 000km, olejový servis bol poctivo dodržiavaný, rozvody som kúpil nové - pri výmene rozvodu som osobne bol, remenicu som osobne pozeral a všetko bolo ok.

Prejdem k veci, vďaka patrí užívateľovi "misoVW" ktorý mi poradil. Spojil som spolu s čistením sacieho potrubia, egr ventilu a klapky aj demontáž veka ventilov a jedna záslepka váhadla bola vypadnutá úplne, no podarilo sa mi ju nájsť, druhá bola "na pol ceste vonku", demontoval som držiaky váhadiel, odmastnil som váhadlo, záslepku a znova som to zaslepil, no použil som WURTH upevnovač závitov, naniesol som to na záslepku a zaslepil som to (najlepšie by to bolo zavariť, ale materiál a čas mi to nedovoľovali), nechal som to asi hodinku odstáť demontované, potom som to namotnoval a po cca 3 hodinkách naštartoval motor ---> ďalej už vo fotodokumentácii, dúfam, že to niekomu pomôže pri podobnom probléme ---> riziko vypadnutia je na všetkých 1,9TDI PD

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

myslím že to tím lepidlem držet nebude
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Naklepat krátký ocelový červík a zavařit. Prská to, ale drží na věky.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

zavarit.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1415
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Re: záslepky váhadiel 1,9TDI PD 74kW AXR

Příspěvek od šulda »

liquor píše:riziko vypadnutia je na všetkých 1,9TDI PD
Známá věc, je tu o tom několik témat.
Člověk se pořád učí.
liquor
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 20 kvě 2016, 20:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od liquor »

Domecek píše:myslím že to tím lepidlem držet nebude
odporučil mi to jeden mechanik, tak uvidíme, vraj keď to zreaguje s kovom tak to drží ...
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

nedrží to dostatečně, budeš to znovu rozebírat
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ja tam lisuju 7srouby a pak zariznu
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od trhac »

UchoTD píše:zavarit.
Čím je nejlepší to vařit?CO?Umýváte ty vahadla něčím nebo to natvrdo zavaříte tak jak je vytahnete z motoru?dík za info
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já nechal origo záslepky a prsknul Tigem na hranu díry za zaslepku, stačí 2 pecičky proti sobě a nemá šanci vypadnout. Tím lepidlem na závity to asi nebude dobrý
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od trhac »

Ok takže je všechny pro sichr bodnu ale COčkem.tig nemám
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

je tam třeba něco nacpat, aby tam do kanálku z COčka nepadaly kuličky. Už jsem taky na hulváta jednou zavařil záslepky co držely a drží to do teď.
I když se to vykoupe v benzínu, tak to prská při vaření.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od trhac »

Tak sem tam dneska zavařil cočkem ty původní co tam byly.Tak snad to bude dlouho fungovat
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3698
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Taky to vařím.Ale vaří se to blbě.Někdy zůstane i dírka,tak tam fouknu vzduchem a když se někde tlačí olej tak tam prsknu znovu.Myslím že to prská protože ten materiál je nějaký jiný jak klasické železo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od trhac »

Mě to právě neprskalo vůbec.Krásně se to zakáplo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“