Jaké turbo do fabie

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

Jaké turbo do fabie

Příspěvek od Luďan »

Ahoj, jaké turbo dát do fabie, abych se s nim dostal přes 200hp?
Pokud někdo máte nějaké k dipozici, tak i s cenou, díky
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
Uživatelský avatar
jogofogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 15 kvě 2006, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jogofogo »

Turbo nepomoze, Hodil by sa motor 2.0 TDI. :D :D
Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

Příspěvek od Luďan »

určitě něco bude, nejaký hybrid?
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

nejake. to je siroky pojem. urcite to pojde urobit ale nezostane to len pri turbe
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

Příspěvek od Luďan »

to je mi jasné, počítám s tím
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Luďan píše:určitě něco bude, nejaký hybrid?
da se sehnat, cena kolem 15tis je zacatek ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

velmi skromny zaciatok . dobre turbo / podotykam dobre / 1500-2500 eur
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

BH motor píše:velmi skromny zaciatok . dobre turbo / podotykam dobre / 1500-2500 eur
no prave proto rikam zacatek, nemam prachy na turbo za 60litru, fakt sorz ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

osobně si myslím, že ideální je turbo z Audi 3,0 TDI (171kW), nebo nějaký hybrid na jeho bázi. Holt se ale člověk musí smířit s tím, že to nepotáhne od 1800 otáček/min (LOL)
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

tak teda s tym kk s 3,0 tdi by si moc vody nenamutil. slo by to dobre ale asi az od 3000. su aj rozumnejsie kompromisy ako tam bastlit turbo s 3,0.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

no já nevím, k tomu by se spíš měl vyjádřit někdo, kdo tam to turbo má. :D stejně nechápu, že je tu tolik frajerů a ještě nikdo nebyl schopen udělat do 1,9 TDI biturbo...něco ve stylu 1749 VB + třeba to turbo z 3,0TDI. To by jako dvojka mohlo šlapat dobře, nebo se mýlím?

Jinak takový poznatek. S bráchou jsme udělali chlazení IC pomocí CO2 skrz takovou měděnou spirálu umístěnou přímo před IC (prý už to tu někdo dělal, ale vážně jsem to neokopíroval). Normálně hadice natažené za přední sedadlo, aby se tam dal hasičák a nepotřeboval jsem druhého, aby mi IC chladil zepředu (zkoušel jsem to v P. Týncy, ale tam mi došel před sprintem). Ale k jádru věci...napadlo nás, proč, když už tam vedeme to CO2, nechladit i vzduch jdoucí do airboxu. Udělala se podobná spirála, která se narvala přímo do airboxu pod papírový filt. Chybou ale bylo, že jsem stejně jako u spirály na IC udělali do ní dírky, takže po uvedení hasičáku do chodu motor chípl (určo kvůli váze vzduchu). Tudíž se udělá nová spirála, ale jen bez direk, aby chladila a nefoukala CO2 do sání. Pro toho, kdo by se mi chtěl smát ( a klidně může) ..náklady cca. 500Kč, tak proč to nezkusit. Jinak nějaká firma dělal chlazení vzduchu sání pomocí CO2 do Meganu Sport 2,0 T a prý získala 38 koní.
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

devonrex píše:no já nevím, k tomu by se spíš měl vyjádřit někdo, kdo tam to turbo má. :D stejně nechápu, že je tu tolik frajerů a ještě nikdo nebyl schopen udělat do 1,9 TDI biturbo...něco ve stylu 1749 VB + třeba to turbo z 3,0TDI. To by jako dvojka mohlo šlapat dobře, nebo se mýlím?
a co by si z toho mal ? myslim ze nic.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

tím chceš říci, že biturbo u TDI je k ničemu?
Bez kouře není legrace.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

devonrex píše:tím chceš říci, že biturbo u TDI je k ničemu?
na 4 valci tejto koncepcie urcite.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
devonrex
Přispěvovatel
Příspěvky: 666
Registrován: 27 srp 2006, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od devonrex »

takže když už, tak jedině na commonrailu?
Bez kouře není legrace.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“