Stránka 1 z 1
Ducato 2.8 klouže spojka
Napsal: 09 čer 2016, 06:44
od roman1648
Kluci prosím o radu, kolega už tu má potřetí toto auto, nevíme co s tím..
1. Spojka klouže = tak že se vymění, celá nová sada od LUK, asi 1000km, z nějakého důvodu se vysypalo to tažné ložisko...
2. Nová celá sada od LUK, stará reklamace, uznáno, navíc nový komínek a vše okolo, asi 1500km a klouže to zase!!!
Nic se nevysypalo ale prostě to klouže
Má to pevnej setrvák normálně
kde hledat problém ?
Vypínací válečky? I když chod spojky a všechno se zdá OK, prostě ale neudrží krouťák
Auto vozí chlast, běžně 1,5-2T. nákladu
Lamela ale spálená nebyla vůbec, ani ta uplně původní
díky
Napsal: 09 čer 2016, 07:38
od puskar86
co takto zmenit vyrobcu spojky a najlepsie aj servis!
Napsal: 09 čer 2016, 08:01
od roman1648
No, díky za radu, ale ten servis jsme jakože my a ten kolega co to řeší dělal 20 let v peugeotu a těch spojek se nadělal stovky, takže tam fakt problém nebude
Možná zkusit dát Valeo nebo Sachs, ale nevím, ty Luky jsme v minulosti montovali na dodávky běžně a nikdy se to nesypalo..
Napsal: 09 čer 2016, 16:54
od puskar86
pokial je dobre nastavena a zlozena a este ma aj jednohmotny zotrvak nemoze preklzovat luk niesu dobre spojky urcite by som ju vyreklamoval a pouzil sasch valeo je tiez v pohode valeo sa montovalo v prvovyrobe a este netecie olej do spojky z gufer na kluke alebo brevodovke to by tiez mohlo preklzovat
Napsal: 09 čer 2016, 18:18
od roman1648
Nee nic netece,my to fakt nedelame poprve
Je to hydraulika tak zkusime valecky a vedeni ze by tam zustaval tlak leda,jinak nevim...
Napsal: 10 čer 2016, 13:46
od jericho-3
Zkus povolit odvzdušnovák,ať uteče tlak,auto na kopci, rozjed se přes startér , řaď bez spojky a zkus na nejvyšší kvalt zda spojka klouže..Pokud ne, zůstává tlak v hydraulice a spojka je "přišlápnuta".. Pokud to bude klouzat dál, rozebrat..
Napsal: 30 čer 2016, 10:54
od roman1648
Tak jsme to znova rozhodili a vypadá to na problém v třecí ploše přítlačáku, je jakoby vlnkovanej - prostě jak vlnitej plech ale ve zmenšeným, není to způsobený tím že to klouzalo, je to i na nový spojce která přišla jakože náhrada za reklamaci
lamela tedy brala řekněme za 50% plochy
prostě jako by to soustružník bral tupou kudlo na moc rychlý posuv
je to LUK made in south africa...
blbbý je že si toho člověk nevšimne když to montuje, prostě bere automaticky novou věc jako OK..

Napsal: 30 čer 2016, 13:30
od jericho-3
Bohužel dnes musí být mechán zároveň detektivem, aby měl trochu jistotu, že nemotuje sračku..Aby měl měřák tvrdosti, nový díl dal do soustruhu zda nehází, popřípadě udělal zkoušku na barvu, po jaké ploše bere lamela..

Napsal: 30 čer 2016, 17:38
od Tomas.cz
Minulý týden potřeboval rychle kamarád čep na BMW, objednal si v Kelly Lemforder a v krabici byl Febi + krabice zalepená, ještě se mu tam nějaký chytrák na pobočce snažil nakecat, že výrobci takhle mezi sebou kooperujou, pěkný hovno, někdo si vzal LMI a vrátil Febi, rozdíl v ceně je asi litr, nakonec mu tam ani nešel natočit šroub na svěrku spojovačky, tak přišel jestli nemám závitník M10x1, ten jsem našel, sice tam závit měli, ale byl to tak M9,5x1

Napsal: 30 čer 2016, 19:19
od roman1648
Na druhou stranu dneska jsem objednal v APM sponovak plochyho remene pro pana setrilka,1500 za INU se mu zdalo moc,dosla krabice jak krava a v tom sponovak Dayco,cena 1101,- komplet s tlumicem
Napsal: 30 čer 2016, 20:05
od puskar86
dayco bude tiez v pohode a som to pisal ze to bude spojkou, luk nieje moc dobry, bud valeo alebo za mna najradsej sasch
Napsal: 30 čer 2016, 20:42
od roman1648
Dali jsme Valeo tak uvidime no...
Kolega to byl projet po slozeni,v sute jsou nalozeny tak 2T a rikal ze stejne kdyz tomu na 3,4 da plnej ze se mu zda ze to ma tendenci klouzat.tak uz fakt nevim

Napsal: 02 črc 2016, 22:12
od TDI tech
Kurvy sa ti hlavny spojkovy valec. Neuvolni ti tlak celkom tlak zo spojkoveho valceka. Moze to robit aj rozleptana hadicka z vnutra. Ked klze spojka, tak pedal zo spodu podvihnes na doraz do hornej uvrate

Napsal: 03 črc 2016, 06:48
od geo
roman1648 píše:Tak jsme to znova rozhodili a vypadá to na problém v třecí ploše přítlačáku, je jakoby vlnkovanej - prostě jak vlnitej plech ale ve zmenšeným, není to způsobený tím že to klouzalo, je to i na nový spojce která přišla jakože náhrada za reklamaci
lamela tedy brala řekněme za 50% plochy
prostě jako by to soustružník bral tupou kudlo na moc rychlý posuv
je to LUK made in south africa...
blbbý je že si toho člověk nevšimne když to montuje, prostě bere automaticky novou věc jako OK..

V pátek to koolega dělal tak jsem tam koukal luk africa a je to vroubkovaný ale nic to nedělá.
Napsal: 03 črc 2016, 13:01
od roman1648
[quote="TDI tech"]Kurvy sa ti hlavny spojkovy valec. Neuvolni ti tlak celkom tlak zo spojkoveho valceka. Moze to robit aj rozleptana hadicka z vnutra. Ked klze spojka, tak pedal zo spodu podvihnes na doraz do hornej uvrate

[/quote
Valce oba i vedeni novy...
Pruser asi je ze v tom aute jsou nalozeny permanentne snad 2 tuny...]