Nový motor do OCT II

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Nový motor do OCT II

Příspěvek od Marek77 »

Tohle jsem vytáhl ze stránek Cimbu Autosport. Motor, který se seriově osazuje do Octavie II od srpna 2007 (model RS 2008).
Jedná se o motor 2,0/16V TDi-PD 125kW PDF (a jeho hodnoty po úpravě SW).

Docela masírka, řekl bych.....


Obrázek

Popis seřízení motoru: (citováno přímo z webu)

Úpravou softwaru ŘJ jsme dosáhli zvýšení točivého momentu motoru v celém rozsahu využitelných otáček, maximum 420 N.m je k dispozici při 2500 - 3500 ot/min (oproti 350 N.m v sérii). Budete – li se v provozu držet v tomto rozsahu otáček, budete mít zároveň nejmenší spotřebu paliva. Maximální výkon se zvýšil ze 125 na 178 kW při stejných otáčkách 4200 ot/min. Další zlepšení zaznamenáte v tzv. přechodových režimech.
Zkušenosti z provozu jsou takové, že nejnižší námi zaznamenaná spotřeba paliva je 2,85 l/100 km, průměr se pohybuje kolem 6,5 l/100 km.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

to sa mi nechce moc verit...cez 240 HP len softverom...? :? alebo marketingovy tah?ala abctuning?
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Za CIMBU Autosport ručím. Je to firma přímo spolupracující se Škodovkou a jestli někdo opravdu umí, pak právě oni.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Marek77 píše:Za CIMBU Autosport ručím. Je to firma přímo spolupracující se Škodovkou a jestli někdo opravdu umí, pak právě oni.
ja takisto firmu CIMBU poznam,asi pred 7 rokmi chipovali mojim 2 kamosom filcky 1,3 a 1,6 (vtedy o chiptuningu bolo velmi zriedka počut)slapu doteraz a dost dobre... :) ale ten vykon sa mi zda prehnany... :roll:
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já myslím, že není přehnaný. Spíš mi v serii přijde hodně uškrcený. Je to čtyřventil, tam krouťák ve vysokých otáčkách musí dost narůstat.

Mám dojem, že tato motorizace má dost velké turbo - o dost větší než seriový 2,0 TDi / 103 kW, takže je to možná dimenzované na slušný nárůst.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

zober si cez 70 HP len s chipom?(to je tak na touraga V 10 TDI akurat)to turbo tam podla mna nie je o moc vetsie(možno len malinko,ak nie stejne),mal by tu napisat ten kto už chipoval OCTU RS TDI... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Můj názor je ten, že v tomto případě to reálné je.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Marek77 píše:Já myslím, že není přehnaný. Spíš mi v serii přijde hodně uškrcený. Je to čtyřventil, tam krouťák ve vysokých otáčkách musí dost narůstat.

Mám dojem, že tato motorizace má dost velké turbo - o dost větší než seriový 2,0 TDi / 103 kW, takže je to možná dimenzované na slušný nárůst.
hmm tak to mas spatnej dojem a nebo nevim pod cim si predstavujes o dost vetsi ..

103kw GT1749VB
125kw GT1749VC

vizuelne vypadaji ty turba temer stejne ..
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není to turbo náhodou už chlazený vodou? a mám pocit, že 103kW má jen VA, jak 130k
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Huml píše:není to turbo náhodou už chlazený vodou? a mám pocit, že 103kW má jen VA, jak 130k
Je to docela možné. Něco jsem o tom četl - ale jestli to má už tento model, nemám tucha. Dalo by se to někde zjistit?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

jo jiste je to VA sem se prepsal

a to VC vodou chlazeny neni, nedavno ho kamarad koupil na ebayi celkem za slusny penize tak jsem ho okukoval
nekde mam i fotky
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

taky udavany vykon u serie je vzdy nizsi,nez skutek,realne to treba muze mit 135kW i vic , ale udaj vykonu po cipu nikdo nizsi nenapise, takze cipem pridaji kolem 40 kW,coz asi mozny je..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Obrázek
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Ať je to firma jaká koliv, grav udělanej v nějakym Excelu na mě dojem neudělá. Proč tam nedaj graf z brzdy? Jinak navýšení to je asi dosažitelný (automobilky musej kvůli sazím a spotřebě šetřit naftou :-( ) jen bych se bál o turbo, když na 103kw odcházej dost často tak na 178kw i když trochu jiný trbo musí umřít rychle. Ale kdo chce kam ...
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

vita píše:Ať je to firma jaká koliv, grav udělanej v nějakym Excelu na mě dojem neudělá. Proč tam nedaj graf z brzdy? Jinak navýšení to je asi dosažitelný (automobilky musej kvůli sazím a spotřebě šetřit naftou :-( ) jen bych se bál o turbo, když na 103kw odcházej dost často tak na 178kw i když trochu jiný trbo musí umřít rychle. Ale kdo chce kam ...
souhlas, ty 103kw turba odchazej i v serii, ted risa chipoval kamosovi prave tuhle O2 a tlak se zvedal uplne nepatrne cca o 0,1bar, ty turba sou udajde jeste o trosku horsi nez klasicky 1,9TDI PD 96kw ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“