Jedná se o motor 2,0/16V TDi-PD 125kW PDF (a jeho hodnoty po úpravě SW).
Docela masírka, řekl bych.....

Popis seřízení motoru: (citováno přímo z webu)
Úpravou softwaru ŘJ jsme dosáhli zvýšení točivého momentu motoru v celém rozsahu využitelných otáček, maximum 420 N.m je k dispozici při 2500 - 3500 ot/min (oproti 350 N.m v sérii). Budete – li se v provozu držet v tomto rozsahu otáček, budete mít zároveň nejmenší spotřebu paliva. Maximální výkon se zvýšil ze 125 na 178 kW při stejných otáčkách 4200 ot/min. Další zlepšení zaznamenáte v tzv. přechodových režimech.
Zkušenosti z provozu jsou takové, že nejnižší námi zaznamenaná spotřeba paliva je 2,85 l/100 km, průměr se pohybuje kolem 6,5 l/100 km.