Stránka 1 z 1
Opel Insignia 2.0CDTi 118kW, turbo
Napsal: 27 čer 2016, 17:58
od Stifko
Zdarec, řeším problém se syčením vzduchu z tlakového vedení, našel jsem díru v hadici co jde z IC do sání,to by vysvětlovalo syčení a hvízdání v zátahu, ale než jsem sundal hadici,tak jsem mrkl na turbo a kolem lopatek je vidět,že je obal obroušený, když tlačím na hřídelku a točím tak o obal nedře, turbo má najeto přes 320.000km, takže to může být i stářím,že by to bylo od "prachu", přeci jen nějaký vzduch už nasálo,lopatky jsou OK.Axialní vůle necelého 0,5mm.Houkání turba by mohla způsobovat nevyváženost že?Pokusím se nasdílet video a fotky
https://m.youtube.com/watch?v=7y_AlnS5Zv4
Napsal: 28 čer 2016, 11:35
od jericho-3
Tím prstem nedocílíš tlak jako při běhu. Právě tam okolo vrtulky to vypadá, že ty lopatky škrtají..Popsal bych tu díru okolo vrtulky popisovým fixem a pak to zkusil, zda zmizí...
Napsal: 28 čer 2016, 11:40
od Stifko
I na lopatkách se zdá že je prach. Vyměním hadici a uvidím co se z toho bude linout za zvuky,když bude jen houkat jak do teď tak ho ještě nechám, vždy je to tak trochu sázka

Napsal: 28 čer 2016, 17:40
od jericho-3
Mecháni jsou častými sázkaři, oni nemusí hrát bedny nebo ruletu..Mají toho dost v práci..

Napsal: 29 čer 2016, 16:24
od hansdob
tohle vidím na ko turbo
Napsal: 30 čer 2016, 08:37
od roman1648
turbo hoď to Turbocaru na kontrolu, sám tam vyspekuluješ prd

Napsal: 30 čer 2016, 08:40
od Stifko
Já nic špekulovat nebudu, dneska tam dám novou hadici a uvidíme. Auto chci prodávat, takže to spíš zohledním při prodeji.No uvidíme co to bude dělat za zvuky.V nejhorším ho tam pošlu, repas vyjde do 8tis