spotřeba oleje 1.6 55kW AEE

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomKala222
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 12 led 2015, 13:49
Odpovědi: 0

spotřeba oleje 1.6 55kW AEE

Příspěvek od TomKala222 »

Borci,
děda má Felici 1.6 55kW AEE rv. 1999 a cca každého 1500km dolévá 1.5l oleje. Mechoš, říkal, že je to v pohodě...
jaký máte na to máte názor?
díky
Škoda Octavia Combi, L@K 1.9 TDI 81kW - ASV , rv. 2000
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10318
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Bohužel to v pohodě není. Ale tyhle motory po nějakém čase začnou brát, je to vcelku známá věc.

Zkusil bych to nakroužkovat a udělat hlavu, mohlo by to pomoct.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
harvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 24 bře 2008, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od harvi »

to je viac ako na 120ke (LOL) mne medzi vymenami (15000km) nezere skoro nic. kolko to ma nalietane?
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 888
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Takmer s istotou netesnia semeringy na ventiloch.
TomKala222
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 12 led 2015, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomKala222 »

Nalitano to ma kolem 130k ;)
Škoda Octavia Combi, L@K 1.9 TDI 81kW - ASV , rv. 2000
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

To taky záleží na peněžence dědy pokud za rok najezdí 3000 tak bych dolejval než platit opravu.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přesně tak no, ty gufírka se dají udělat i na autě bez sundání hlavy, ale třeba posledně co si pamatuju tak to nepomohlo, šlo to přes kruhy...po demontáži hlavy tam písty vaklaly fest...
TomKala222
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 12 led 2015, 13:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomKala222 »

ok, diky vsem
Škoda Octavia Combi, L@K 1.9 TDI 81kW - ASV , rv. 2000
Škoda Octavia II. facelift, 2.0 TDI 103kW - CFHC, rv. 2012
Škoda Octavia II. facelift, 1.6 TDI 77kW CAYC, rv. 2011
Škoda Octavia III. facelift 1.6 TDI 85 KW, rv. 2018
rami
Aktivista
Příspěvky: 1663
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

spis bych rekl ze jsou stiraci pistni krouzky zapecene.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10318
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jestli dědoušek nemění olej ve správných intervalech, což tihle dědové rádi dělají, pak by se nebylo co divit.

Náš děda jezdí ročně 5-6 tisíc km. V servisu mu řekli, že olej se mění po 15 tisících. Tak ho měnil po třech letech. Nikomu bych nepřál vidět ten motor po sundání víka ventilů.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To jsme ted resili u feldy 1.3mpi
sice najeto 54tis. Ale stara 15 let no...trasy max 10km,jelo to na STK,normalne to dojelo i zpatky a rano uz to neslo natocit
vsechny nadzdvihaky v bloku zadreny,ale fest,tak jsem je musel vyvarit,pak na ne navarit roxor a vykrourit je ven,bezva prace,doporucuju
po sundani vany kos uplne jak zalakovanej,propustnost nula,divim se ze se to nechytlo na klice/ojnicich
vysvetluj pak dedovi ze autoje z niceho nic zadreny (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10318
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ad 1,6:

Zkusil bych do oleje dát výplach. Dost často povolí zapečené kroužky. Pak nový olej a čekat. Když se to nezlepší, udělat hlavu. Když ani to nepomůže, pak popřemýšlet nad kroužky, nebo vyhodit auto.

A určitě olej 15W/40.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“