Chlapi potrebuji poradit,chystam vymenu prednich tlumicu,jsou tam jeste originaly.Na jedne strane jsem sroub tehlice povolil,bohuzel na druhe strane nepomohlo ani nahrivani/jenom plynovym horakem/ a sroub se ukrutil asi centimetr za hlavou sroubu.Zkousel jsem to vrtat,ale na aute to jde blbe,budu tehlici vyndavat ven.Potrebuju jeste autem jezdit zhruba tyden,couracky po meste celkem do 100 km.Muzu s tim takhle jezdit?
Mam obavy,ze se to klepanim po meste povoli a tlumic se posune dolu a narazi do poloosy,je tam jen kousek mista.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vyvarit nemam moznost,auto mam v garazi v radovce,kus od domova.Vymenu tlumicu mam domluvenou na pristi sobotu,znamej v dilne nema cas pres tyden,musel jsem ho na sobotu ukecat,s tim ze si rozhejbu vsechny srouby.Vrsek jsem rozhejbal,je to docela prdel a ztroskotal jsem na tomto jedinem sroubu.Jde mi jenom o to,jestli muzu takhle jezdi,aby to nesjelo dolu do poloosy.Takze nejezdit
Pokud se ti to nepovede vyndat bez poškození závitu tak koupíš šroub (je delší) a matku z jedničkový octavie (tam je to skrz s matkou), je potřeba pak srovnat dosedací plochu pro matku.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Jo,jo nove srouby uz mam pripravene.Jsou na octavii,delsi s matkou,tak nemusim resit poskozeni zavitu v tehlici.Jeste takovej mozna blbej napad,budu muset s autem stejne popojet,do vetsi garaze, v moji radovce neni moc mista.Uvazoval jsem ze provrtam tlumic skrz,tesne nad tehlici a dam tam 10 sroub.V pripade uvolneni ten sroub bude jako zarazka a tlumic neklesne.Asi vytece olej z tlumice,neni v ty spodni casti tlumice nejaky pist,nebo neco podobneho,co mi bude branit v provrtani skrz?
Fordak píše:Jo,jo nove srouby uz mam pripravene.Jsou na octavii,delsi s matkou,tak nemusim resit poskozeni zavitu v tehlici.Jeste takovej mozna blbej napad,budu muset s autem stejne popojet,do vetsi garaze, v moji radovce neni moc mista.Uvazoval jsem ze provrtam tlumic skrz,tesne nad tehlici a dam tam 10 sroub.V pripade uvolneni ten sroub bude jako zarazka a tlumic neklesne.Asi vytece olej z tlumice,neni v ty spodni casti tlumice nejaky pist,nebo neco podobneho,co mi bude branit v provrtani skrz?
Dej nad těhlici na tlumič svorku na výfuk a utáhni..Nemusíš nic vrtat..
Tohle jde normálně odvrtat na autě a pokud chceš dát jinej šroub a ne origo tak to mužeš provrtat skrz a nakonec dáš matku.Fordi maj větší tělo a menší závit na konci.
Nic si z toho nedělej kdo nic nedělá nic neposere a u aut to platí dvojnásob.Až budeš něco sundávat z dukáta tak si vzpomeneš že tenhle šroubek je banalitka.
geo píše:Nic si z toho nedělej kdo nic nedělá nic neposere a u aut to platí dvojnásob.Až budeš něco sundávat z dukáta tak si vzpomeneš že tenhle šroubek je banalitka.
na dukato taky švajc a utahovačka, ušetří moc práce,
ted jsem si slevnil provoz beru propan a mám ho t kusem napojený na acetylen
škrtám skoro denně
geo píše:Nic si z toho nedělej kdo nic nedělá nic neposere a u aut to platí dvojnásob.Až budeš něco sundávat z dukáta tak si vzpomeneš že tenhle šroubek je banalitka.
na dukato taky švajc a utahovačka, ušetří moc práce,
ted jsem si slevnil provoz beru propan a mám ho t kusem napojený na acetylen
škrtám skoro denně[/quote
A sundával jsi předek a motor ven rozvody vstřiky klika to je zážitek tolik závitovích vložek jsem ještě nepoužil a to jsem to dělal už několiktát a pokaždé stejné.
geo píše:Nic si z toho nedělej kdo nic nedělá nic neposere a u aut to platí dvojnásob.Až budeš něco sundávat z dukáta tak si vzpomeneš že tenhle šroubek je banalitka.
na dukato taky švajc a utahovačka, ušetří moc práce,
ted jsem si slevnil provoz beru propan a mám ho t kusem napojený na acetylen
škrtám skoro denně
Miloši to máte flašu s acetylénom a k tomu pridávate propán? Či ako? Asi som brzda ale akosi nechápem