tam je to v pohodě elektrika obyčejná, namontuješ takové plechy z boku sám, pak nezi ně vrazíš závěsné a všechno poutahuješ, přes rezervu protáhneš elektriku a přiletuješ podle papírku za litr + v pohodě, a co oprávnění máš?
slovacek.milos píše:tam je to v pohodě elektrika obyčejná, namontuješ takové plechy z boku sám, pak nezi ně vrazíš závěsné a všechno poutahuješ, přes rezervu protáhneš elektriku a přiletuješ podle papírku za litr + v pohodě, a co oprávnění máš?
mam certifikat
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
x.gon píše:Tažný práce 1200,- + zapojení elektriky(can bus) 300,-
Pochopil jsem to dobře bez(can bus)300,-
nebo je to taky tak že u nového koncernu zapojíš tažné, musíš do autorizáku na připojení, zaplatíš třeba tři kila a oni ti ho nakodujou sám to doma neuděláš
x.gon píše:Tažný práce 1200,- + zapojení elektriky(can bus) 300,-
Pochopil jsem to dobře bez(can bus)300,-
Tak to bych chtel videt . Za 300 kila rozebiras pul auta aby jsi tu elektriku vubec zapojil jak ma byt . Pokud ma nekdo certifikat tak by to zapojeni melo podle toho vypadat . V kazdem pripade vyrobce tazneho zarizeni i samotne elektriky uvadi but to cas nebo cenu montaze , tak ze by se toho mel clovek +- drzet .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
no pokud rozděláváš celý bok auta aby ses dostal dopředu a půl palubovky kolikrát.. aby to bylo jak má... to za hodinu stihne leda chobotnice a nebo nějaký pan masakr...