Stránka 1 z 1
Felicie 1,9 D za tepla špatně startuje
Napsal: 25 srp 2016, 09:03
od Erča
Ahoj všem,prosím o radu.Moje Felicie 1,9 D špatně za tepla (nad 70 stupňů)startuje,čím to může být?A máte někdo osobní zkušenost s bypassovým mikrofiltrem motorového oleje? Děkuju za každou radu. Erča
Napsal: 25 srp 2016, 11:42
od trhac
Špatný teplotní čidlo.Žhaví ti to i za tepla nebo kontrolka vůbec neblikne?
Napsal: 25 srp 2016, 12:25
od Erča
Kontrolka žhavení mi svítí za studena.Když startuju za tepla,vůbec se nerozsvítí ani neproblikne.Ale co je zajímavý,že pokud jízdu ukončím za tepla tak po studeném startu se na první pokus ani nerozsvítí,ale motor nastartuje.Pokud popojíždím a přes 70 stupňů se nedostanu,studený start probíhá standartně.Takže jen vyměnit teplotní čidlo a mělo by to být v pořádku? Díky
Napsal: 25 srp 2016, 17:31
od maka123
Nový startér a vyčistit sání.
Napsal: 25 srp 2016, 18:30
od NOVON
Nekdo to resi i teplotnim cidlem z 1.6 MPI AEE..
Napsal: 25 srp 2016, 18:44
od pipo444
kolko má má ten motor nabehané ?
nechaj tam zelené čidlo, felda nad 65-70°C žhaviť nemá lebo netreba.
vyhladaj niekoho, kto nastavuje predvstrek pomocou stroboskopu. nastaví to presne. ak sú rozvody na značkách, teda kolík sa dá zasunúť do čerpadla, to je len základný predvstrek. treba tomu troška viac. za tepla je menšia dávka a neche to proste chytiť
Napsal: 25 srp 2016, 18:54
od jericho-3
On je to soubor důvodů, mají jedno společné, naběhané km. Slabší komprese, menší startovací otáčky, nižší vstřikovací tlaky /vyběhané čerpadlo a unavené trysky/..Pomůže jak tady píše pipo 444 zvětšit předvstřik, stroboskop není moc třeba, stačí jen mechanicky a i když theoreticky žhavení není za tepla třeba, prakticky to situaci vyřeší k plné spokojenosti majitele..Takový důkaz, že je na vině komprese a malé startovací otáčky, atd. je to, že na laně to chytne na škub...

Napsal: 25 srp 2016, 19:59
od jofa
Hm,nieco podobne som mal na mojej octe a svete cuduj sa,odkedy som zacal tankovat na omv a sem tam nejake to afitivum do nafty tak problem zmyzol...
Napsal: 25 srp 2016, 21:03
od Erča
Děkuju za všechny rady,Felda má 200 tis. Myslím si že to není moc.Všechno co jste mi napsali tak prověřím.Pokud jsou další rady,sem s nimi.Díky
Napsal: 26 srp 2016, 19:09
od pipo444
no 200 tis. nie je moc na ten motor. ja mám 160 tis. a štart na drb za studena aj tepla, žiadne úpravy, čidlo zelené, predvstrek nastavený mechanikom pomocou stroboskopu presne tuším na 15 stupňov. samozrejme nastavenie má na to vlpyv, teda vie že pre tento motor má byť taký predvstrek. potvrdilo sa to na dobrých štartoch aj super spotrebe takže nie je čo riešiť

chodilo ku nemu kopa 1,9D feld a všetky nastavoval a žiadny problém. inak ak je kompresia menšia, no stále je to v toelrancii tak to musí chytiť. nemyslím že by pri 200 tis. najazdených už bol motor tak vybehaný.

ešte by som si dal trysky prekontrolovať na stolici či prášia tak ako majú. to tiež dost pomôže
Napsal: 26 srp 2016, 19:44
od jofa
Trysky myslim ze nie,zle by to chytalo aj za studena a hulilo by to jak stary komin,ale skor ako si pisal ten predvstrek skontrolovat
Napsal: 26 srp 2016, 20:18
od pipo444
áno s predvstrekom je to tak. stroboskop to istí. lebo od ucha to netrafíš. že zaaretuješ kolík do čerpadla nič neznamená. mal som to tak a isto to hrozne. za studena chytilo bez problému no akonáhle sa to ohrialo čo i len trošku, hrozné. škubalo to sem tam. a potom po zhasnutí motora a následnom štartovaní dlhé točenie a potom odpálilo. dal som to nastaviť a svatý pokoj

na to nedám dopustit nech vraví kto chce čo chce. môže auto stáť aj pár hodím kým schladne no aj ked má 70°C po pár hodínách tak chytí na šup. skrátka to treba nastaviť za teplého motoru ten predvstrek. lebo už je ubratý a vtedy sa nemení. za studena je ešte mierne zvýšený a postupne uberá.