Stránka 1 z 1
O II 1,8TSI žere olej -opravit nebo vyměnit za 2.0tsi ?
Napsal: 19 zář 2016, 12:04
od Mart
Prosím o radu, mám OII, 2010, 1,8 TSI 4x4, motor CDAA, spotřeba oleje už víc jak 1L na 1000km. Vím, že to dělaj úzké pístní kroužky poničené usazeným karbonem. Je lepší osadit zase úzkými kroužky a po čase to začne opět, nebo dát jiný píst? Má někdo zkušenosti s písty Kolbensmidt? Origo píst a ojnici se mi dávat nechce, to je darda.
Zvažuju taky,zda radši nedat jiný motor. Pasuje beze změn 2,0 TSI(nebo TFSI?) asi CCZA? A je spolehlivější? Nevíte o někom, kdo tohle umí? Jsem z Litoměřic. Dík předem.
Napsal: 19 zář 2016, 12:20
od roman1648
Za mě opravit stávající motor a často měnit olej

Napsal: 20 zář 2016, 08:45
od Mart
roman1648 píše:Za mě opravit stávající motor a často měnit olej

Dík, ale potřeboval bych konkrétnější radu, jakým způsobem opravit. Opravuje to tady někdo? Dává úzké kroužky, nebo celé písty?
Napsal: 20 zář 2016, 12:59
od Kajman1
Mrkni se na fórum OctaviaClub, tam na tohle mají hezké vlákno borci z Brna, co to řeší komplexně.
Ale oprava za pár peněz to nejni
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=28696
Napsal: 26 srp 2018, 10:09
od Rayx
Pro info ohledně výměny pístů u CDAA, oficiální technické produktové informace VAGu a jejich vývoj v čase ...
https://forum.skodahome.cz/topic/124301 ... nt=2341321
Napsal: 26 srp 2018, 11:36
od eazy20
v autorizaku to robime momentalne tak, ze sa menia komplet piesty s ojnicami..
Napsal: 26 srp 2018, 12:34
od Rayx
Ano, to je podle aktuální ETKA, písty s koncovým DL, co maj skládané stírací kroužky J. kde musíš dát i nové ojnice kvůli pístnímu čepu, nové písty jsou o 0,03mm v půměru menší ...
Jenže, na začátku průseru to VW řešilo písty s koncovým BK se stíracími kroužky s prořezy, které jsou u VAGu stále k dispozici, protože to jsou písty z BZB motoru, při kterých není nutné měnit ojnice ...
To vše jsou motory řady EA888 před nástupem Gen3 s plastovými vanami a variátory i na straně výfuku

Napsal: 26 srp 2018, 18:32
od Huml
Kolben dělá písty s širšíma drážkama bez nutnosti výměny ojnic, už jsem to řešil
Napsal: 27 srp 2018, 05:29
od Rayx
Ano, to je aftermarket od KolbenSchmidt pod číslem 40 251 600 pro originál písty s koncovým BK za zajímavou cenu

Ale i oni blbli, před cca 3 lety tomu taky dávali problémové kruhy, viz foto.
Takže pozor na starý zásoby, který ale snad u tohodle zboží nikdo nemá ...
Najdi jeden rozdíl
špatný
správný
A to je taky důvod, proč tovární modifikace VAGu od 6/2011 v pístech CP a DF může mít stejné problémy, protože s těmi vrtanými stíráky se tam někdo zbláznil a teprve v 2015/2016 začili dávat skládaný na pístech DL, když se jim z nějakýho důvodu nelíbily již vyzkoušený jen prořezaný stíráky ...
