Stránka 1 z 1

Předvstřik- teplota motoru ALH/ASV třeba někdo poradí ...

Napsal: 19 zář 2016, 23:01
od michal3137
Ahoj chlapi, třeba někdo ví, poradí.......

Mám OI ALH -66 předělaná no čistokrevnou 81 ASV ( soft koncové 12CL + nové vstřky serie ASV+turbo ASV- 11 ne9 ) a jde mi o to dlouho jsem jezdil s čidelm teploty chladící kapaliny, které ukazuje při plném zahřátí jen cc 82 stupňů.
V zimě mi přišel motor hodně tvrdý( než se fakt zahřál ) a řekl bych, že i turbo s tím má při malém zatížení o dost víc pískající projev, tak jsem koupil nové čidlo, které ukazuje +- přesně(při zahřátí přesně 90 ).
Ač by prý po 80 stupních už neměl být rozdíl podle map, motor se chová trochu jinak - nereguje při malém přidání hned tak na plyn, ale možná je chlup silnější kolem 2 tis ot. jinak bych řekl, že výkonově je asi lepší zas s tím čidelem co ukazuje o chlup míň-
s tím se mi právě v létě trochu víc i líbí projev motoru je sice a něco tvrdší ale tak nějak dobře a co se mi ještě líbí ta rychlejší reakce na plyn - prostě přidám prudce za 1 na suchém asfaltu a hodně často prohrábne( to s čidelm co ukazuje 90 neudělá ) a i na další rychlosti
je ta bezprostřední reakce lepší. Jde mi o to proč je v tom rozdíl když při zahřátí by neměl být už
a jestli to motoru nějak neškodí. Jinak TDI GRAF mám přesně na středu.

Napsal: 20 zář 2016, 06:17
od slovacek.milos
pokud do toho motoru vrtáš mohou se dít věci nepochopitelné

nebo https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... c_FDYzyghw

Napsal: 20 zář 2016, 06:24
od roman1648
řešíš kraviny ;)

Napsal: 20 zář 2016, 12:15
od White
Kup si ješte nový termostat at máš vetší zábavu :D
Jinak si zmeř předvstřik vagem ne? A uvidíš jesti je v toleranci tak je vše jak má být :)

Napsal: 20 zář 2016, 12:36
od prka
Motor ASV má "tvrdší" chod než modely s rotačním čerpadlem před ním, protože na něm byly provedeny výraznější změny. Zejména se zvýšil vstřikovací tlak paliva. Změnu čidla teploty chl. kapaliny s pracovní teplotou z 82°C na 90°C bys neměl na chodu motoru vůbec poznat. Sníží se Ti však mírně spotřeba paliva. Asi o necelých 10% na volnoběhu. Čím vyšší je pracovní teplota, tím je větší účinnost motoru a tudíž nižší spotřeba.
Já bych to také vůbec neřešil.

Napsal: 21 zář 2016, 17:49
od martinsidlo
Dej předvstřik na čistokrevném ASV 48.

Napsal: 03 říj 2016, 05:34
od michal3137
díky díky