Předvstřik- teplota motoru ALH/ASV třeba někdo poradí ...
Napsal: 19 zář 2016, 23:01
Ahoj chlapi, třeba někdo ví, poradí.......
Mám OI ALH -66 předělaná no čistokrevnou 81 ASV ( soft koncové 12CL + nové vstřky serie ASV+turbo ASV- 11 ne9 ) a jde mi o to dlouho jsem jezdil s čidelm teploty chladící kapaliny, které ukazuje při plném zahřátí jen cc 82 stupňů.
V zimě mi přišel motor hodně tvrdý( než se fakt zahřál ) a řekl bych, že i turbo s tím má při malém zatížení o dost víc pískající projev, tak jsem koupil nové čidlo, které ukazuje +- přesně(při zahřátí přesně 90 ).
Ač by prý po 80 stupních už neměl být rozdíl podle map, motor se chová trochu jinak - nereguje při malém přidání hned tak na plyn, ale možná je chlup silnější kolem 2 tis ot. jinak bych řekl, že výkonově je asi lepší zas s tím čidelem co ukazuje o chlup míň-
s tím se mi právě v létě trochu víc i líbí projev motoru je sice a něco tvrdší ale tak nějak dobře a co se mi ještě líbí ta rychlejší reakce na plyn - prostě přidám prudce za 1 na suchém asfaltu a hodně často prohrábne( to s čidelm co ukazuje 90 neudělá ) a i na další rychlosti
je ta bezprostřední reakce lepší. Jde mi o to proč je v tom rozdíl když při zahřátí by neměl být už
a jestli to motoru nějak neškodí. Jinak TDI GRAF mám přesně na středu.
Mám OI ALH -66 předělaná no čistokrevnou 81 ASV ( soft koncové 12CL + nové vstřky serie ASV+turbo ASV- 11 ne9 ) a jde mi o to dlouho jsem jezdil s čidelm teploty chladící kapaliny, které ukazuje při plném zahřátí jen cc 82 stupňů.
V zimě mi přišel motor hodně tvrdý( než se fakt zahřál ) a řekl bych, že i turbo s tím má při malém zatížení o dost víc pískající projev, tak jsem koupil nové čidlo, které ukazuje +- přesně(při zahřátí přesně 90 ).
Ač by prý po 80 stupních už neměl být rozdíl podle map, motor se chová trochu jinak - nereguje při malém přidání hned tak na plyn, ale možná je chlup silnější kolem 2 tis ot. jinak bych řekl, že výkonově je asi lepší zas s tím čidelem co ukazuje o chlup míň-
s tím se mi právě v létě trochu víc i líbí projev motoru je sice a něco tvrdší ale tak nějak dobře a co se mi ještě líbí ta rychlejší reakce na plyn - prostě přidám prudce za 1 na suchém asfaltu a hodně často prohrábne( to s čidelm co ukazuje 90 neudělá ) a i na další rychlosti
je ta bezprostřední reakce lepší. Jde mi o to proč je v tom rozdíl když při zahřátí by neměl být už
a jestli to motoru nějak neškodí. Jinak TDI GRAF mám přesně na středu.