Stránka 1 z 2

Deawoo matiz neběží správně

Napsal: 21 zář 2016, 19:41
od pitypaldy
Zdravím

mám Deawoo matiz 0.8 benzin jde na 2 válce 1 válec když odpojím kabel z civky tak se chod motoru nezmění svíčka v kábelu háže jiskru. vstřik je nový. chybový kod diagnostika napsala P0300


další poznatky
pokud odpojím 2 a 3 válec a nastartuji matize pouze na ten 1první válec tak běží. Takže

svíčky nové
cívka nová
kabely ok
2 vstřiky nové

z výfuku jde voda ,tak mě napadá jestli by nenohlo být narušené těsnění pod hlavou a neprosakovala voda do válce ....co si o tom myslíte ???

Napsal: 03 říj 2016, 15:09
od slovacek.milos
vyheveruj jedno přední kolo dej tam pětku a toč s kolem jestli natočí tře stejné komprese se stejným odporem toč je víckrát, pak napiš


kabely jsou taky ošemetné umí cukat i neházet jikru přičemž když máš svíčku venku zdá se to jakoby ok

Napsal: 03 říj 2016, 16:12
od karel4
Tlak paliva ? Komprese?

Napsal: 03 říj 2016, 17:42
od Ladas
seřiď ventily!!!

Napsal: 03 říj 2016, 17:47
od slovacek.milos
S O.15mm
V 0,30 mm

Napsal: 03 říj 2016, 19:18
od Ladas
hlavně to chce vědět jak (noteeth)

Napsal: 03 říj 2016, 21:40
od pitypaldy
slovacek.milos píše:vyheveruj jedno přední kolo dej tam pětku a toč s kolem jestli natočí tře stejné komprese se stejným odporem toč je víckrát, pak napiš


kabely jsou taky ošemetné umí cukat i neházet jikru přičemž když máš svíčku venku zdá se to jakoby ok
Dával jsem i kabely nove BLUE PRINT od jiné značky jsem je nesehnal
tlak paliva jsem změřil 2.8 čerpadlo vyčištěné na ty vůle jsem myslel, ale bohužel jsem se k tomu ještě nedostal. Auto mám pouze o víkendu na opravu, protože musí jezdit majitelka do práce.

Ještě jsem vyčetl těsnění pod saním, ale to by prý měla ubývat voda

Jinak voda jde z výfuku ale nevypadá to, že by mizela

Napsal: 03 říj 2016, 21:59
od dreizig5
Ještě jsem vyčetl těsnění pod saním, ale to by prý měla ubývat voda (crazy)

Napsal: 04 říj 2016, 06:43
od slovacek.milos
[quote="pitypaldy"][quote="slovacek.milos"] jinak jsem si vzpoměl na stejný případ, je to víc let,

komprese, vstřiky na vyčistění, jeden stříkal asi o 35 procent méně, zapalovací modul mový i kabely a svíčky, možná nějaké zlepšení ale pořád na dva a žralo to jak tank, navíc mu upadl zadní díl výfuku a nějaký servis se nikdy nekonal jen jízda vpřed, víc jsem nestihl byl to dovolenkář a jel domů,

ventilama nebo ohoblovanou vačkou jsme se nestihli zabývat,

Napsal: 04 říj 2016, 06:53
od slovacek.milos
letos jsme měli podobné vozítko ale čtyřválcové za pět minut po startu vynechávání všech válců,

osciloskopář to měl skoro měsíc a prokázal že je vše v pořádku, ukázal nám vščechny ty krucánky že mají správný průbeh ve správnou dobu a motor přesto vynechává,

vyměnili jsme olej který byl podle mě normální a efekt zmizel už to půl roku jezdí ok

Napsal: 09 říj 2016, 19:56
od pitypaldy
slovacek.milos píše:letos jsme měli podobné vozítko ale čtyřválcové za pět minut po startu vynechávání všech válců,

osciloskopář to měl skoro měsíc a prokázal že je vše v pořádku, ukázal nám vščechny ty krucánky že mají správný průbeh ve správnou dobu a motor přesto vynechává,

vyměnili jsme olej který byl podle mě normální a efekt zmizel už to půl roku jezdí ok
Dnes Jsem seřídil ventily a chod motoru se bohužel nezměnil. Po odpojení výfuku také stále stejné. Pro jistotu jsem na hrubo nastavil žlábek na řemenici kliky na nulu, jenž je na plastovém krytu motoru a zdá se mi, že značka na vačkovém kole není na 12h. ale o zub dopředu. Až dostanu o víkendu zase autíko na opravu,tak zkusím sundat řemenici a nastavit přesně kliku na značku ( nevím jestli se dá té značce na plastu věřit ) Značku pro vačkové kolo jsem nenašel.

Dá se nějak proměřit Lamda sonda? Má to 2 sondy, před a za katalyzátorem

Díky za rady

Napsal: 09 říj 2016, 21:19
od slovacek.milos
zkus ještě schválně točit motorem a dívat se, jestli náhodou není omletá vačka dokulata a neotevře ventil,hlavně u toho válce co nepálí

Napsal: 09 říj 2016, 21:33
od pitypaldy
slovacek.milos píše:zkus ještě schválně točit motorem a dívat se, jestli náhodou není omletá vačka dokulata a neotevře ventil,hlavně u toho válce co nepálí
jasny podívám se.... co ty lamdy dá se s tím něco dělat?

Napsal: 10 říj 2016, 06:22
od slovacek.milos
dá se měřit napětí, napojit diagnostiku, nebo pro začátek jen odpojit co bude

Napsal: 17 říj 2016, 15:06
od pitypaldy
slovacek.milos píše:zkus ještě schválně točit motorem a dívat se, jestli náhodou není omletá vačka dokulata a neotevře ventil,hlavně u toho válce co nepálí
tak jsem zkontroloval rozvody v pořádku, byl jsem na emisích a tam mi řekli, že je směs příliš bohatá, hlavně na volnoběh ve vysokých otáčkách jsou prý hodnot v pořádku

co jsem postřehl, že auto za studena fakt nechce vůbec jet a jen se ohřeje, tak to alespoň drobet jede