Stránka 1 z 1
Hlava motoru PD
Napsal: 26 zář 2016, 16:03
od Fr3dys
Ahoj,tyhle prasklý přepážky jsou normální u hlav s vyšším nájezdem,nebo je to spíš vyjímka?Má to cenu opravovat nebo je to na jinou hlavu? Díky za odp


Napsal: 26 zář 2016, 22:16
od vendysp
vyjimka to urcite neni....vyjimka je kdyz to tam neni

ale rekl bych ze tohle uz je hodne praskly
Napsal: 28 zář 2016, 17:00
od mgbiker
tieto praskliny ma asi kazda PD hlava. Nema to vplyv na funkcnost, takze si s tym nelam hlavu

Napsal: 28 zář 2016, 17:56
od jericho-3
Každá určitě ne, jsou motory co mají přes 300000km a nemají ani prasklinku. Samozřejmě čím větší úpravce a honič KW, tím vyšší pravděpodobnost, že něco rupne..Já bych to zpátky nedal, tonení brouk vzduchem chlazený, kde to bylo fuk a hlava se měnila až když prasklina přesáhla 1mm.Prasklina u motoru s přímým vstřikem, který má problém se vůbec ohřát není samosebou..
Napsal: 28 zář 2016, 18:20
od Pája 19
Sama fabrika tvrdí, že do určitýho rozměru to není na závadu. Někde na netu se to vyjádření dá najít.
Napsal: 28 zář 2016, 18:28
od Tomas.cz
Napiš k Pejškovi do Libovic, ale asi ti řekne neřešit a jezdit.
Napsal: 29 zář 2016, 11:32
od roman1648
Když si vzpomenu na GII GTD tak ty mívaly pukliny mezi sedlama jak prase a normál to fungovalo
Napsal: 29 zář 2016, 11:33
od roman1648
Když si vzpomenu na GII GTD tak ty mívaly pukliny mezi sedlama jak prase a normál to fungovalo
Napsal: 29 zář 2016, 11:57
od Marek001
Ano aj na Renault 1.9 komôrkovom diesli to bývalo vždy prasknuté medzi sedlami ale nikdy nebol problém (problém bol až keď to šlahlo smerom k vodnému kanálu, čo nebola výnimka). Inak práve včera som dával dole hlavu na 1.9TDI 96kW a žiadne praskliny okolo vstreku nemala, ale zas výkon je sériový a ani km to moc nemá.
Napsal: 29 zář 2016, 12:00
od jericho-3
Jo, u předkomůrky to byla hlavní bolest, hlavně u TD, když majitelé tomu dávali čočku. Ale tohle je přímý vstřik...Spíš jde o to, určit příčinu,což je samozřejmě přehřátí a následné rychlé schlazení.Já tohle párkrát "přehlédl", i u benz. motorů a pak se stávalo, že motor se za nějakou dobu natlakoval, pak zas nějakou dobu nic , no prostě mechanik může být popotahován, protože po takové opravě vlastně "může" za všechno. Pokud to továrnu netankuje, patrně je tam silná stěna, která něco vydrží..To zeptat se Pejska je dobrý nápad, zajímalo by mne, pokud bych mu takovou hlavu poslal, zda by to řešil..Má asi s tímhle velké zkušenosti..Podobný řemeslník v mém okolí mě s takovou vždy vyhodil, nebo řekl i když ji natlakoval, je to bez záruky..Nedávno jsem tohle řešil u MB a právě tamtudy šel tlak do vody..
Napsal: 29 zář 2016, 12:20
od MirekX
já to měl podobně a fungovalo to normálně a funguje dál (dělal jsem vypouzdření děr pro vstřiky, taky mě to vyděsilo.
Napsal: 29 zář 2016, 14:08
od Tomas.cz
Rotačky to mají taky takhle napraskaný...
Napsal: 02 říj 2016, 09:21
od octaviask
Praska to ked nahanate studene auta

preto mate motory s 500.000km a nič, potom pride s origo 250 a popraskane.
Je to klasicka tepelna roztazivost materialov.