Stránka 1 z 2

Brzdy komplet na 1.6TDI Combi

Napsal: 28 zář 2016, 08:49
od PepaZima
Ahoj všem,
chci v dohledné době měnit přední kotouče s destičkami ma mou oki II, protože začaly bubnovat a dát něco silnějšího. Mám upravené na 140HP. Díval jsem se a v nabídce rozměr 280/22 dělá:

Brembo Max
Starline Sport
TA Technix
Zimmermann Sport

Pokud dám stejný rozměr, akorát vrtaný kotouč + lepší destičky, bude to rozdíl a nebo jsou to zbytečně vyhozené peníze? Popř.uvítám další rady.

Diky

Pepa

Napsal: 28 zář 2016, 09:56
od turbo kamna power
rovnou bych udělal upgrade na 288 nebo 312mm :) a kotouče klidně obyč hladký

Napsal: 28 zář 2016, 10:40
od alni
skôr aké doštičky, kotuče sú druhoradé,
alebo zainvestuj ako povedal turbo kamna , prejdi na iný rozmer a nebudeš musieť ani riešiť špeciálne doštičky

Napsal: 28 zář 2016, 12:06
od PepaZima
turbo kamna power píše:rovnou bych udělal upgrade na 288 nebo 312mm :) a kotouče klidně obyč hladký
Taky jsem uvažoval o této variantě. Co je k tomu akorát třeba a kolik bych si měl odhadem připravit peněz_ :) ? Počítám, že asi nestačí jen vyměnit kotourče...

Napsal: 28 zář 2016, 12:13
od PepaZima
alni píše:skôr aké doštičky, kotuče sú druhoradé,
alebo zainvestuj ako povedal turbo kamna , prejdi na iný rozmer a nebudeš musieť ani riešiť špeciálne doštičky
Pak ještě jak to vyřešit s technickou... Poznají, že tam má člověk větší kotouče? Pokud ano, tak asi jediné řešení před technickou namontovat sériové a poté upgrade...

Napsal: 28 zář 2016, 17:00
od White
PepaZima píše:
alni píše:skôr aké doštičky, kotuče sú druhoradé,
alebo zainvestuj ako povedal turbo kamna , prejdi na iný rozmer a nebudeš musieť ani riešiť špeciálne doštičky
Pak ještě jak to vyřešit s technickou... Poznají, že tam má člověk větší kotouče? Pokud ano, tak asi jediné řešení před technickou namontovat sériové a poté upgrade...
No nevím jestli to budou na technické řešit pokud má manik mozek tak na válcích uvídí že to brzdí krásně a víc řešít nebude si myslím.
Teda v praze možná jo ale jinde to bude na pohodu :)
Pokud to nebudou nějake Víka od kanálu s napisem brembo tak to stejně ani nepozná :)

Napsal: 28 zář 2016, 19:33
od Jirka.
Mam sadu 312, kotouče, brzdiče, desky, cca 80% cena 2500kč. Ale pokud ted máš 280 a ne 288, tak budeš potřebovat i těhlice.

Napsal: 28 zář 2016, 21:04
od PepaZima
alni píše:skôr aké doštičky, kotuče sú druhoradé,
alebo zainvestuj ako povedal turbo kamna , prejdi na iný rozmer a nebudeš musieť ani riešiť špeciálne doštičky
Jaké destičky bys doporučil?

Napsal: 29 zář 2016, 07:31
od PepaZima
Jirka. píše:Mam sadu 312, kotouče, brzdiče, desky, cca 80% cena 2500kč. Ale pokud ted máš 280 a ne 288, tak budeš potřebovat i těhlice.
Pokud dam kotouc 288mm tak nebudu potrebovat tehlice?

Napsal: 29 zář 2016, 15:33
od turbo kamna power
Těhlice musíš měnit v obou případech, ale dle mě se to vyplatí, brzdný účinek je mnohem lepší, hlavně u naloženýho auta. Pokud chceš mít na zimu 15" kola, dej 288, pokud ti nevadí 16", šel bych rovnou do 312mm. Desky i kotouče klidně "obyč" Ate, TRW, atd., případně origo. Na STK žádný problém, je to pořád sériový díl, toho bych se nebál.

Napsal: 30 zář 2016, 19:56
od alni
premysli si to(jednorázová investícia alebo opakovane nákup drahších materiálov..) a ak sa ti nechce do prerábky, tak napíš, niečo ti navrhneme

len tak pre orientáciu, za 200€ sa už dá niečo (pravdepodobne bohato dostačujúceho) zohnať

Napsal: 30 zář 2016, 21:09
od Huml
ATE Ceramic

Napsal: 09 říj 2016, 20:03
od Master
Mam vyzkousene na 280mm brzdach a 170HP v OII BremboMax + ATE ceramic, brzdilo to dobre, hluk vetsi ale OK, vyzdrz desek taky fajn. Ted mam na 312mm Brembo coated + ATE ceramic, coz brzdi taky dobre, takze ty maxy jsou mozna zbytecne a poslouzi dobre i hladky kotouc. Doporucuji ale urcite dat s deskama i nove kotouce.

Napsal: 09 říj 2016, 20:12
od Jirka.
Master píše:Mam vyzkousene na 280mm brzdach a 170HP v OII BremboMax + ATE ceramic, brzdilo to dobre, hluk vetsi ale OK, vyzdrz desek taky fajn. Ted mam na 312mm Brembo coated + ATE ceramic, coz brzdi taky dobre, takze ty maxy jsou mozna zbytecne a poslouzi dobre i hladky kotouc. Doporucuji ale urcite dat s deskama i nove kotouce.
Tak hlavně 280ky vs. 312 jsou neporovnatelné, já mám ted na obou autech vepředu 340 a když jsem jel v práci s oktou s 280 tak mi to připadalo jak když to brzdí nějakým kůlem o zem nebo co (LOL)

Napsal: 09 říj 2016, 22:08
od Master
Ono je to taky na jinych autech, tak to zamerne nesrovnavam, spis jsem to psal proto, ze ty drazky brembomaxu patrne nedelaji tu hlavni paradu.
Jinak s byvalou OII, o ktere jsam psal jsem nedavno jel a ted jsou tam jine brzdy (nevim co, ale nejake normalni bezne desky a kotouce). Taky jsem mel pocit, ze to brzdi kulem o zem :-) a pritom predtim ty brzdy byly celkem jedovate a v podstate to na tu OII s 170HP celkem stacilo. -> Na vyberu desek+kotoucu tedy take velmi zalezi, cimz ale samozrejme nerikam ze vetsi brzdy nejsou lepsi.