Pri couvani do kopce mi vyskocila zpatecka (netusim jestli zpusobilo prudsi ubrani plynu v kombinaci s rukou na saltrpace, nebo neco horsiho)..

Kazdopadne od te doby jde blbe radit dvojka a to na vicero zpusobu..
pri klidne jizde jsou vetsinou tri nahodne se vyskytujici stavy:
1)tam bud nejde vubec (pomuze jit na neutral a dat ji znovu bez a to vyslapavani spojky; napodruhe jde hladce)
2) jde zaradit ale jde citit mechanicky odpor na saltre (nejde tam dostat hladce, jako by sla pres stojici zuby)
3) zaradi tak jako driv
pri sviznem zrychleni (semafor atd..) na 90% strajchne zuby
Octa ma naletano 160t km, predtim se zadne problemy s razenim neprojevily, ostatni kvalty bez zmeny, vcetne zpatecky..
Ted ale netusim jestli mohla vypadnuta zpatecka po.rat synchrony, nebo jen tahla razeni.
A premyslim zda: vymenit prevodovy olej, seridit razeni, koupit novou, nebo cekat jestli si to "sedne"...
Diky moc za jakekoliv rady