Slabý tah, sem tam nouzák,ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Slabý tah, sem tam nouzák,ASV

Příspěvek od Bigr »

Zdravím, prosím o váš názor na mé logy. Auto jede celkem lenivě, někdy při prudké akceleraci padné do nouzáku. Váhu vzduchu jsem čistil a regulace na turbu jde zlehka. Logováno klasicky plný plyn, 3kvalt, kopec.
První log je bez nouzáku,ale nic moc to netahlo, druhý je už s pádem do nouzáku, ale ani tak se tomu moc nechtělo jet a třetí log je na zkoušku vyřazená váha vzduchu a zapojena místo ní 2x dioda do serie.
Při normalním stylu jízdy jsou cítit mdlé reakce na přidání plynu a cca 0,5L vyšší spotřeba.
Při zkušebním zapojení těch diod místo váhy, je cítit znatelné oživení.
Je to Toledo ASV 81kw model r.04,EGR off, jinak vše původní, akorád netěstný vlnovec výfuku, ale to by nemělo mít na to vliv ne?

https://ulozto.cz/!w9zpHCouxJIE/toledo- ... hne2-a-csv
https://ulozto.cz/!MFi5CCENZ6IS/toledo- ... uzak-z-csv
https://ulozto.cz/!VeO4zrxZ7KXt/toledo- ... ioda-z-csv
Seat Toledo (1M) 1.9TDI, r.04, ASV, EGR OFF
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Žádný odborník nemá chvilku na kontrolu logu?
Prosím :( , už mě nenapadá nic, v čem by mohl být problém.
Seat Toledo (1M) 1.9TDI, r.04, ASV, EGR OFF
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

Pozeral som 2 logy, no prepac ale nikde nevidim poziadavku vs realny tlak.. max co vidim su absolutne tlaky... podla toho neviem povedat co ti to prefukuje alebo nedofukuje :? dalo by sa to este porovnat s mapou za predpokladu ze to nemas "chipnute", ale lepsie bude ak spravis normalny log kde bude nalogovana poziadavka pre turbo a realny tlak turba.. kanaly 1, 3, 11
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

udělěj logy kanálů 1,4,11 a 3,4,11 a pak to sem dej....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Aha, je pravda, že jsem pár logů udělal jen kanal 3,10 ale jeden je tam 3,10,11 ,ale to vám asi moc nepomužu co? Pokud to stihnu, tak bych to udělal a dal sem ještě dnes ;) Jinak chip tam zatím není, ale až vychytám tenhle problém, tam chci za TDI Funem na úpravu. Zatím moc děkuji za reakce :D
Seat Toledo (1M) 1.9TDI, r.04, ASV, EGR OFF
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pretlaca ti to poziadavku.... o 0,5 baru... = nereguluje
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

octaviask píše:pretlaca ti to poziadavku.... o 0,5 baru... = nereguluje

Videl som tam prefuk .3 - .5 B, si si isty ze je to poziadavka vs real ?..
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mecKo píše:
octaviask píše:pretlaca ti to poziadavku.... o 0,5 baru... = nereguluje

Videl som tam prefuk .3 - .5 B, si si isty ze je to poziadavka vs real ?..
No a čo ine by to bolo? :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

To jsem taky viděl, že je tam v tom jednom logu co padlo auto do nouzáku přefouknutí na 2,5 ale zajímalo by mě proč. Udělá to opravdu jen někdy, regulace jde uplně krásně, bez žádného zadrhnutí od dorazu k dorazu. Váha podle logu taky vpohodě, ne? Když jsem tam dal na zkoušku diody do serie, tak to jede ve spodu znatelně lépe.
Ještě jeden poznatek, kolem 1800ot je někdy cítit na nižší kvalty takové kopnutí a naběh síly, ale není to vůbec plynulé, ale takové, jako sepnutí vypínače a najednou tah. Měl jsem už jedno Toledo předtím stejný motor, najezdil jsem s ním 200tis km ale tohle nikdy nedělalo a jelo citelně svižněji a za nižší spotřebu. Je pravdou, že bylo posledních 50tis km chipnuté, takže dojmy jsou takové, že tohle nejede a žere o malinko víc než to předchozí, ale prostě není to ono.
Mám tedy udělat ještě ten log co chtěl standa123?
Bude k něčemu?
Seat Toledo (1M) 1.9TDI, r.04, ASV, EGR OFF
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ujcek..proste ti to nereguluje ;) prečo, to je otázka na mechanika. ostatne debaty su nepodstatne. Moze to mat milion pricin od vadneho N75, po derave hadicky, vadnu banku....atd atd atd.

dalsi log nie je podstatny..chod zistit preco ti nefunguje regulacia
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Tak jsem udělal ty logy co chtěl standa123
první je kanal 1,4,11
https://ulozto.cz/!1MZvcTj9ESos/log-kanal-1-4-11-csv
druhý je kanal 3,4,11
https://ulozto.cz/!OqSY3TJiJqur/log-kanal-3-4-11-csv
třetí je kanal 1,3,11
https://ulozto.cz/!VIutlbMn7oVW/log-kanal-1-3-11-csv
Tak snad vám to řekne víc.

Kdyby nefungovala regulace, tak by to bylo v nouzáku skoro pořád ne?
Seat Toledo (1M) 1.9TDI, r.04, ASV, EGR OFF
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nie.....jednotka ma istu hranicu pretlaku ktorú akceptuje, ked ju prekrocis..mas nudzak. Ked sa to drzi na jej hrane..nemusi to vzdy spadnut
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Koukal jsi na ty nové logy? Regulace funguje, ale jakoby to nestíhala doladit.
Taky ta váha jde vidět, že jde po 3000ot strmě dolů a regulace s ní, ale když se podíváš na ty první logy nahoře a jízdu bez váhys diodou, tak je to podobné, nechápu to...
Prostě nemá to pocitově spodek, ale z těch logu je zřejmé, že je problém s vrchním pásmem.
Nebo to chápu špatně?
Seat Toledo (1M) 1.9TDI, r.04, ASV, EGR OFF
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ujcek pocuvaj ma :D pytas si radu, vravim ti ze mas problem s regulaciou. Čomu na tom nerozumies? Auto je zlozita mechnika, niekedy to ciastocne zreguluje, niekedy nie....atd. jedna vec bude mat rôzne priznaky. To že to je lenive atd atd mozes riesit potom ked budes mat poziadavku zarovno realneho tlaku. Myslim ze viac ti nemoze nik poradit. Chod a hladaj problem preco ti to nereguluje.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Bigr
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 29 pro 2006, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigr »

Dobře rozumím. Mám odzkoušenou regulaci na turbu, ta jde rukou od dorazu k dorazu lehounce, při nastartování se táhlo zasune do baňky až nadoraz, takže hadičky i baňka taky dobré,N75 podle testu akčních členu cvaká, takže by měla být taky ok, váha podle logu taktež bez problémů, tak a teď kam dál???
Mám odpojený EGR a svítí mi chyba motoru kvuli tomu, ale podle starších logu to bylo i dřív bez EGR vpohodě.
Nejaké další nápady, na co se zaměřit?
Seat Toledo (1M) 1.9TDI, r.04, ASV, EGR OFF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“