ake piesty?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kamco93
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2014, 21:52

ake piesty?

Příspěvek od Kamco93 »

chlapi som zufali,,, potrebujem vediet,, menim seriove piesty za kované. lenže neviem aky rozmer treba použit ,,, valec je prevrtaný na 83,0mm a piesty treba zvolit 83,0mm alebo 82,5mm lebo neviem do akej roztiažnosti môže isť piest.,,, a nepítajte sa ma typ auta a pod. voloviny..
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

písty použij dle požadovaného kompresního poměru a požadavků na výkon a zatížení motoru

(na blbě položenou otázku adekvátní odpověď)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ja by som dal 83,0mm piest, vsetko ostatne bude volovina ... Tak doslo na Mazdu? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Naposledy upravil(a) Rayx dne 28 říj 2016, 16:06, celkem upraveno 1 x.
Kamco93
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2014, 21:52

Příspěvek od Kamco93 »

Ok dakujem, skusim s kompresora dat 83,0mm
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20233
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: ake piesty?

Příspěvek od roman1648 »

Kamco93 píše:chlapi som zufali,,, potrebujem vediet,, menim seriove piesty za kované. lenže neviem aky rozmer treba použit ,,, valec je prevrtaný na 83,0mm a piesty treba zvolit 83,0mm alebo 82,5mm lebo neviem do akej roztiažnosti môže isť piest.,,, a nepítajte sa ma typ auta a pod. voloviny..
Hele - jako jako převrtaný ?
to jako vyvrtali a zahonovali vložky/blok podle čeho ? podle momentálního rozpoložení ?? (rofl)
Do brusírny je třeba dát i píst / písty a podle toho se udělají válce popř. dopasují kruhy
vůle mezi pístem a válcem řádově 0,05mm ( 5 stovek ) a ne desetin
pokud do válce jmenovitého průměru 83mm chceš dát stejně velkej píst, přeju hodně zdaru (crazy)
Kamco93
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2014, 21:52

Příspěvek od Kamco93 »

nakoniec to dopadlo takto... zašiel do High performance parts v česku, nakoniec je to tak od výropcu ,JE Pistons, piesty predavaju na rozmer taky aky je priemer valca,,, 83,0mm a piest je cca 82, 8,9mm konavy sa roztahuje mili stotiny. Rayx buzerovat vieš čo,,, mazdička mi služi stále.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Romane, to je prece volovina... 8)

Nikoho nebuzeruju, jak se kdo pta, tak se odpovida.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20233
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Rayx píše:Romane, to je prece volovina... 8)

Nikoho nebuzeruju, jak se kdo pta, tak se odpovida.
Co je volovina ??
nemůžeš přece vyvrtat válec a do toho pak shánět píst ne...
Kamco93
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2014, 21:52

Příspěvek od Kamco93 »

roman on sa smeje mne .. lebo som vúl.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Spravne Kamco, promin, ale tu ironii jsem si nemohl odpustit, jsem rad, zes na to prisel sam.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20233
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no neznám podtext a neřeším, zato vím jak se to dělá, protože s tím mám 20 let zkušeností
prostě se vezme blok s pístama, ten se odveze do brusírny aby do něj písty napasovaly...
ideálně sehnat píst o třeba 0,5mm větší než je stávající vrtání a blok se prostě vyvrtá ( srovná ovalita ) a dohonuje na rozměr nového pístu
pokud tam nové písty budou vaklat, musely by se tam zasadit nové vložky a ty pak opět nahonovat na nové písty
to je ale dražší řešení samozřejmě..
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Kamco: No to je mi ale téma. Proč se pouštíš do věcí, o kterých nevíš ale zhola nic?
Asi takhle, po lopatě. Označení vrtání válce a průměr pístu musí být vždy stejé číslo, tzn. 83/83. Předpokládám že chceš vrtat 1.8T nebo něco podobného a kupuješ racingové písty. Válec se honuje tak, jak předepisuje VÝROBCE PÍSTŮ, v každé sadě pístů, ať je to Wiseco, CP, Omega, JE atd je definován průměr, na který se má honovat válec. Na rozhodnutí brusiče bych to rozhodně nenechával, protože především u těchhle aftermarket pístů je vůle u každého výrobce jiná - je to dáno mimo jiné i rozdílnými materiály ze kterých se písty vyrábějí, tzn. rozdílnou roztažností...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

A nie su tieto veci uz davno vymyslene? 1.8T je obkukana uz z kazdej strany....staci troška googla a najdes o tom motore vsetko.

Netreba vymyslat teplu vodu...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“