ake piesty?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ake piesty?
chlapi som zufali,,, potrebujem vediet,, menim seriove piesty za kované. lenže neviem aky rozmer treba použit ,,, valec je prevrtaný na 83,0mm a piesty treba zvolit 83,0mm alebo 82,5mm lebo neviem do akej roztiažnosti môže isť piest.,,, a nepítajte sa ma typ auta a pod. voloviny..
písty použij dle požadovaného kompresního poměru a požadavků na výkon a zatížení motoru
(na blbě položenou otázku adekvátní odpověď)
(na blbě položenou otázku adekvátní odpověď)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ja by som dal 83,0mm piest, vsetko ostatne bude volovina ... Tak doslo na Mazdu? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Naposledy upravil(a) Rayx dne 28 říj 2016, 16:06, celkem upraveno 1 x.
Re: ake piesty?
Hele - jako jako převrtaný ?Kamco93 píše:chlapi som zufali,,, potrebujem vediet,, menim seriove piesty za kované. lenže neviem aky rozmer treba použit ,,, valec je prevrtaný na 83,0mm a piesty treba zvolit 83,0mm alebo 82,5mm lebo neviem do akej roztiažnosti môže isť piest.,,, a nepítajte sa ma typ auta a pod. voloviny..
to jako vyvrtali a zahonovali vložky/blok podle čeho ? podle momentálního rozpoložení ??

Do brusírny je třeba dát i píst / písty a podle toho se udělají válce popř. dopasují kruhy
vůle mezi pístem a válcem řádově 0,05mm ( 5 stovek ) a ne desetin
pokud do válce jmenovitého průměru 83mm chceš dát stejně velkej píst, přeju hodně zdaru

no neznám podtext a neřeším, zato vím jak se to dělá, protože s tím mám 20 let zkušeností
prostě se vezme blok s pístama, ten se odveze do brusírny aby do něj písty napasovaly...
ideálně sehnat píst o třeba 0,5mm větší než je stávající vrtání a blok se prostě vyvrtá ( srovná ovalita ) a dohonuje na rozměr nového pístu
pokud tam nové písty budou vaklat, musely by se tam zasadit nové vložky a ty pak opět nahonovat na nové písty
to je ale dražší řešení samozřejmě..
prostě se vezme blok s pístama, ten se odveze do brusírny aby do něj písty napasovaly...
ideálně sehnat píst o třeba 0,5mm větší než je stávající vrtání a blok se prostě vyvrtá ( srovná ovalita ) a dohonuje na rozměr nového pístu
pokud tam nové písty budou vaklat, musely by se tam zasadit nové vložky a ty pak opět nahonovat na nové písty
to je ale dražší řešení samozřejmě..
Kamco: No to je mi ale téma. Proč se pouštíš do věcí, o kterých nevíš ale zhola nic?
Asi takhle, po lopatě. Označení vrtání válce a průměr pístu musí být vždy stejé číslo, tzn. 83/83. Předpokládám že chceš vrtat 1.8T nebo něco podobného a kupuješ racingové písty. Válec se honuje tak, jak předepisuje VÝROBCE PÍSTŮ, v každé sadě pístů, ať je to Wiseco, CP, Omega, JE atd je definován průměr, na který se má honovat válec. Na rozhodnutí brusiče bych to rozhodně nenechával, protože především u těchhle aftermarket pístů je vůle u každého výrobce jiná - je to dáno mimo jiné i rozdílnými materiály ze kterých se písty vyrábějí, tzn. rozdílnou roztažností...
Asi takhle, po lopatě. Označení vrtání válce a průměr pístu musí být vždy stejé číslo, tzn. 83/83. Předpokládám že chceš vrtat 1.8T nebo něco podobného a kupuješ racingové písty. Válec se honuje tak, jak předepisuje VÝROBCE PÍSTŮ, v každé sadě pístů, ať je to Wiseco, CP, Omega, JE atd je definován průměr, na který se má honovat válec. Na rozhodnutí brusiče bych to rozhodně nenechával, protože především u těchhle aftermarket pístů je vůle u každého výrobce jiná - je to dáno mimo jiné i rozdílnými materiály ze kterých se písty vyrábějí, tzn. rozdílnou roztažností...