Stránka 1 z 1

Z ničeho nic se vypnul za jízdy motor 2,2hdi 94kW Phedra aj.

Napsal: 30 říj 2016, 19:02
od Semir103
Pánové a dámy abych se některé nedotkl Omlouvám se předem za téma, které se tu možná řešilo ale ptám se před řešením diagnostikou a zítra je svátek a potřebujeme auto. Dnes při jízdě v koloně z ničeho nic bez předchozího upozornění se vypnul motor. Na tři pokysu o nastartování nic. Odtlačil jsem auto bokem. Další pokus a nic. Na několikátý naskočil a po dvou vteřinách opět sám vypnul. Bezradně jsem hledal nějaký problém v motoru. Hláška žádná- Pak zase nakočil dojel jsem domů, 3km, před domem opět sám vypnul za jízdy a zase naskočil. Veškeré přístroje opět naběhli jako při prvním nastartování. Pak běž na volnoběh před domem a za minutu opět sám zdechl. Na displeji pak hláška chyba ABS, ESP Po vypnutí klíčku a opětovném nastartování bez hlášky a zase běžel. Nikam jsem už raději nejel ---velice vás prosím co s tím? Díky všem,

Poznatek z dalšího dne:
Tak se mi podařilo zlanařit diagnostiku. podotýkám že nebyla Lexia ale Delphi. chyby při prvním napojení:motor P1425-Katalyzátor 2, signál teploty za katalyzátorem - zkrat obvodu na plus-pol baterie nebo rozpojený obvod bez kódu-signál víčka palivové nádrže-přerušovaný Brzda ABS bez kodu-řídící jednotka motoru-funkce-přerušovaný Nástroje bez kodu- chladivo klimatizační jednotky-přijatá informace chybná-přerušovaný "tady byl asi probllém od léta kdy jsem nechal měnit medium"? Řídící jednotky airbagu 80 - Vozidlová síť VAN -napětí je příliš nízké-přerušovaný Multifunkční zařízení čidla tlaku - na to vliv nemá, nemám je tam teď namontovány Tlaky v soustavě OK, regenerace probíhá, čidla bez chyb a hlášek. Po nastartování se po chvilce zase motor vypnul na disleji hláška chyba imobilizeru. Imobilizer jednotka - bez chyb v diag. Uložil jsem si výčet, a vymazal všechny závady. Opět nastartoval, běžel tak dvě minuty a zdechul. Když jsem chtěl nastartovat tak se mi rozblikaly výstračný, chytlo a po chvilce zase zdechlo. Opět diag a chyba co se ukázala jen P1425. Nic odpojil jsem baterku a začal jít po hlavní elektrice. Rozpojil vše u pojistkovky v motoru vystříkal kontaktolem, rozpojil čidlo u čerpadla, u filtru, řídící jednotku auta, ABS, BSI co jsem se dostal a šlo a prostříkal kontaktolem opět dal zpátky. Nastartoval tedy po načtení klíčku a běželo asi tři -5min a zase zdechlo. Na displeji chyba imobilizeru. Ostatní v diag bez závat už ani P1425. Pokud o další nastartování, motor běžel pořád diagnostika bez závad. Baterie 13.2V při nastartovaném v diag 14,0-13.9V. Pls co vás napadá??????????????????? Díky

Oprava další den:
Tak příspěvek do mého problému. Dobitá baterie. Dobíjela se půl dne. Diagnostika bez závad. Před napojením autobaterie ještě kontrola kostry u baterky, jak nová a vše OK raději jsem namáznul šroub. Pak jsem se dočetl u konkurenčního fora že chybu může způsobovat právě i imo krerý na konec hlásil chybu imobilizeru. Po překontrolování kabeláže od svazku motoru přes servopumpu jsem zjistil to samé jako kolegové u 807 prodřené dráty v husím krku bylo jich pět až na lanko. Očistil jsem a zaizoloval každý zvlášť a pak je stáhnul ještě páskou a zase vrazil do krku. Diagnostika bez závad, zkušební cesta 5km tam a zpět. Zatím OK. Raději jsem překontroloval všechny tyto husí krky v motoru ale tento svazek je jediný co vede do pojistkovky v motoru co má slabé drátky ostatní jsou silné a není vidět působení plastového husího krku. Tedy zatím jezdím v případě dalšího problému s touto závadou dám vědět zcela jistě. Jen díky tomuto zjištění, všem co máte tyto autobusy kolem roku 2002-2005 s najetými á 195tis km. Překontrolujte teento svazek dřív nebo později Vás to nemine. Jinak u druhé Lancie co mám na díly 2,0 HDi je to už pospojené přímo, byly prodřený úplně. Kdybych si to nepřečetl nezjistím. Díky za tato fóra.

A dnešní den: :-((((
Tak jsem si říkal, že je to moc jednoduchý. Dnes dopo jsem zkusil auto opět nastartovat. Chytlo na první škrtnutí, ale po minutě opět black out Motor vypnul. Udělal jsem tedy tzv restart BSI dle zjištěných návodů a zkusil rovnou druhý klíč. Nastartoval a auto běželo po 5min opět vypnulo. Diagnostika zcela OK bez chyb a problémů. Vergloval jsem se všemi kabely v motoru i těmi co jsem izoloval. Když auto zdechlo cvaklo jen něco v řídící jednotce motoru nebo tam někde. Asi to má ale dělat, nevím. Auto pak zase normálně chytlo V diag kapacita baterie 12V. Nevím zda to není málo. Po kontrole všeho co vidím auto běželo 15min v pohodě i v různém režimu otáček. Pls help co bych měl ještě prolézt. Je to takto na houby jestli jo nebo ne.(

Je to delší čtení, ale raději píšu vše aby byly informace...:-((( Díky za pomoc a radu jsem nezradný

Napsal: 30 říj 2016, 23:01
od fekete2
Zřejmě dobrej model ;)