Ford Mondeo 2003 2.0 TDCI Nekludny volnobech/Bzuciaci vztrek

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
maros000
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 lis 2016, 15:21
Odpovědi: 0

Ford Mondeo 2003 2.0 TDCI Nekludny volnobech/Bzuciaci vztrek

Příspěvek od maros000 »

Ahojte,

kupil som Mondeo Combi 2003 2.0 TDCI 405 000KM. Auto som kupil ako dalsie do rodiny. Niektore zavady som uz odstranil(menil som prepady pretoze tiekli).Prepady vztrekov su absolutne rovnake. Uz pri kupe som videl ze auto ide kus nekludne na volnobeh. Doma som zisitil ze prvy vztrek obcasne bzuci. Prisiel som nato podla sluchu a vztrek som urcil hmatom. Prilozil som prst ku kazdemu vztreku a normalne som citil ze ten 'bzukot' vychadza z prveho vztreku.
Ked som motor nechal dlhsie bezat na volnobeh raz sa stalo ze zhasol. Chyba na diagnostike P1665 PUMP CONTROL MODULE COMMUNICATIONS

Ktorym smerom sa uberat ? Co skontrolovat ? Diagnostiku mam cinsky FoCOM.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

No myslím že si spolu užijete mnoho legrace alespoň v garáži.Při tolika km to bude kasička.Odcházej vstřiky čerpadla jednotky.Zkus znovu nakodovat vstřiky zda se to srovná.
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37
Odpovědi: 0

mondeo

Příspěvek od ecu123 »

na tomhle mondeu neni vec co neodchazi
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37
Odpovědi: 0

mondeo

Příspěvek od ecu123 »

na tomhle mondeu neni vec co neodchazi
nehorsi auto na svete vyvojari asi nemneli dobre obdobi kdyz toto vymysleli
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

2.2 TDCi je stejná písnička?
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od ecu123 »

2,2 je uplne stejnej motor jen vetsi obsah
ale sracka stejna
maros000
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 lis 2016, 15:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od maros000 »

Takze skusim prekodovat vztreky uvidime co sa stane. Vie mi niekto povedat kde sa nachadza riadiaca jednotka motora? Skusal som googlit ale bez uspesne. Viem ze prve Mondea su dvoj jednotkove a tie su nespolahlive a neskorsie su jedno ECU. Predpokladam ze bude niekde pod jazcom. Modul centralu je pred spolujazcom plus este nieco tam je.
xbobcz
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 17 kvě 2011, 18:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od xbobcz »

Podle té chyby to vypadá, že máš 2 jednotkovou verzi - u Mondea to lámalo někdy 2003/04. ECU jednotka je v motorovém prostoru pod čelním sklem - je částečně překrytá horním uložením pravého tlumiče.
Pokud tam bude Delphi tak je to 1 jednotkové. Pokud je tam Ford Visteon EEC tak bude jednotka vstřikování ICU v boxu v levém podběhu kola. Pro slušný přístup se sundává přední mřížka, světla, nárazník a ještě 1 trubka od turba.
Na 90% bych tipnul, že je to 2 jednotka - tohle je chyba komunikace mezi ECU a ICU - je tam sólo CAN propojení. Takže buď do té ICU nejde napájení, přelámaná kabeláž nebo prostě umřela.
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

Ak by umrela, tak by motor vôbec nešiel.
SW v ICU je poškodený, pravdepodobne po pokuse nakódavať vstreky neoriginálnou diagnostikou.
Je treba nanovo nahrať soft do PCM a ICU a nanovo nakódovať vstreky.
Bez originál VCM+IDS to nepôjde.
Ak nie si zďaleka, viem ti to urobiť.
maros000
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 lis 2016, 15:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od maros000 »

Tak prisla zima a auto umrelo vobec nechce nastartovat. Toci toci a nic. Dal som dole blatnik,naraznik,svetla a trubku. Vyzera to ze ma niekto uz predbehol je to tam uz oblamane ale jednotka je v plastovom boxe zanitovana. Soudrozi nechceli aby sa tam niekto dostal.

Obrázek

Pozrel som vsetky rele. Kable vyzeraju fajn. Na diagnostike absolutne ziadny tlak na liste ale ani naznak tlaku, po dlhom toceni hodi chybu. Inak na diagnostike ziadne chyby okrem tejto. Imobilizer je pohode funkcny.

Kedze to cerpadlo je relativne hlupe, kruti sa vytvara tlak a predtym tlak bol, bud podozrievam unik na vysoko tlakej strane alebo 'fuel metering valve' co reguluje vysoko-tlaku cast. Druha moznost, je odfajcena nizko tlaka cast a podavacie cerpadlo nevie podat naftu. Vie mi niekto povedat k comu sluzi zeleny konektor ? Chlap na videu tam spekuluje ze je to pripojene na nizko tlaku cast. Lenze je to snimac alebo co ?

https://www.youtube.com/watch?v=htkt_dOKios
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A co nafta, není tam ještě letní?
nepropadat panice...
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

chce to napojit nízkotlakou část a otáčet čerpadlem, jestli něco přečerpá. Pokud jo, ale na vysokotlaku se nic neobjeví, tak nejspíš ten ventil
maros000
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 lis 2016, 15:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od maros000 »

Dakujem vsetkym za napady. Nakoniec spadla nafta. Som menil predtym este gumicku na jednom prepade vztreku a vtedy asi spadla. Zobral som hadicu napojil na trubku nalial naftu a na supa nastartoval. Teraz ked prepady netecu mam pocit ze to ma kus kludnejsi chod.

Auto si tak popiskuje na volnobech ako ked remen smyka. Nepiska nepretrzite len 'popiskuje' v pravidelnych intervaloch ked som sa pozrel na napinak remena tak to tam slusne kmita hore dole. Moze byt napinak unaveny alebo skor remenica zvykne byt kriva remenica?
Odpovědět

Zpět na „Ford“