Ford Mondeo 2003 2.0 TDCI Nekludny volnobech/Bzuciaci vztrek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ford Mondeo 2003 2.0 TDCI Nekludny volnobech/Bzuciaci vztrek
Ahojte,
kupil som Mondeo Combi 2003 2.0 TDCI 405 000KM. Auto som kupil ako dalsie do rodiny. Niektore zavady som uz odstranil(menil som prepady pretoze tiekli).Prepady vztrekov su absolutne rovnake. Uz pri kupe som videl ze auto ide kus nekludne na volnobeh. Doma som zisitil ze prvy vztrek obcasne bzuci. Prisiel som nato podla sluchu a vztrek som urcil hmatom. Prilozil som prst ku kazdemu vztreku a normalne som citil ze ten 'bzukot' vychadza z prveho vztreku.
Ked som motor nechal dlhsie bezat na volnobeh raz sa stalo ze zhasol. Chyba na diagnostike P1665 PUMP CONTROL MODULE COMMUNICATIONS
Ktorym smerom sa uberat ? Co skontrolovat ? Diagnostiku mam cinsky FoCOM.
kupil som Mondeo Combi 2003 2.0 TDCI 405 000KM. Auto som kupil ako dalsie do rodiny. Niektore zavady som uz odstranil(menil som prepady pretoze tiekli).Prepady vztrekov su absolutne rovnake. Uz pri kupe som videl ze auto ide kus nekludne na volnobeh. Doma som zisitil ze prvy vztrek obcasne bzuci. Prisiel som nato podla sluchu a vztrek som urcil hmatom. Prilozil som prst ku kazdemu vztreku a normalne som citil ze ten 'bzukot' vychadza z prveho vztreku.
Ked som motor nechal dlhsie bezat na volnobeh raz sa stalo ze zhasol. Chyba na diagnostike P1665 PUMP CONTROL MODULE COMMUNICATIONS
Ktorym smerom sa uberat ? Co skontrolovat ? Diagnostiku mam cinsky FoCOM.
Takze skusim prekodovat vztreky uvidime co sa stane. Vie mi niekto povedat kde sa nachadza riadiaca jednotka motora? Skusal som googlit ale bez uspesne. Viem ze prve Mondea su dvoj jednotkove a tie su nespolahlive a neskorsie su jedno ECU. Predpokladam ze bude niekde pod jazcom. Modul centralu je pred spolujazcom plus este nieco tam je.
Podle té chyby to vypadá, že máš 2 jednotkovou verzi - u Mondea to lámalo někdy 2003/04. ECU jednotka je v motorovém prostoru pod čelním sklem - je částečně překrytá horním uložením pravého tlumiče.
Pokud tam bude Delphi tak je to 1 jednotkové. Pokud je tam Ford Visteon EEC tak bude jednotka vstřikování ICU v boxu v levém podběhu kola. Pro slušný přístup se sundává přední mřížka, světla, nárazník a ještě 1 trubka od turba.
Na 90% bych tipnul, že je to 2 jednotka - tohle je chyba komunikace mezi ECU a ICU - je tam sólo CAN propojení. Takže buď do té ICU nejde napájení, přelámaná kabeláž nebo prostě umřela.
Pokud tam bude Delphi tak je to 1 jednotkové. Pokud je tam Ford Visteon EEC tak bude jednotka vstřikování ICU v boxu v levém podběhu kola. Pro slušný přístup se sundává přední mřížka, světla, nárazník a ještě 1 trubka od turba.
Na 90% bych tipnul, že je to 2 jednotka - tohle je chyba komunikace mezi ECU a ICU - je tam sólo CAN propojení. Takže buď do té ICU nejde napájení, přelámaná kabeláž nebo prostě umřela.
Tak prisla zima a auto umrelo vobec nechce nastartovat. Toci toci a nic. Dal som dole blatnik,naraznik,svetla a trubku. Vyzera to ze ma niekto uz predbehol je to tam uz oblamane ale jednotka je v plastovom boxe zanitovana. Soudrozi nechceli aby sa tam niekto dostal.

Pozrel som vsetky rele. Kable vyzeraju fajn. Na diagnostike absolutne ziadny tlak na liste ale ani naznak tlaku, po dlhom toceni hodi chybu. Inak na diagnostike ziadne chyby okrem tejto. Imobilizer je pohode funkcny.
Kedze to cerpadlo je relativne hlupe, kruti sa vytvara tlak a predtym tlak bol, bud podozrievam unik na vysoko tlakej strane alebo 'fuel metering valve' co reguluje vysoko-tlaku cast. Druha moznost, je odfajcena nizko tlaka cast a podavacie cerpadlo nevie podat naftu. Vie mi niekto povedat k comu sluzi zeleny konektor ? Chlap na videu tam spekuluje ze je to pripojene na nizko tlaku cast. Lenze je to snimac alebo co ?
https://www.youtube.com/watch?v=htkt_dOKios

Pozrel som vsetky rele. Kable vyzeraju fajn. Na diagnostike absolutne ziadny tlak na liste ale ani naznak tlaku, po dlhom toceni hodi chybu. Inak na diagnostike ziadne chyby okrem tejto. Imobilizer je pohode funkcny.
Kedze to cerpadlo je relativne hlupe, kruti sa vytvara tlak a predtym tlak bol, bud podozrievam unik na vysoko tlakej strane alebo 'fuel metering valve' co reguluje vysoko-tlaku cast. Druha moznost, je odfajcena nizko tlaka cast a podavacie cerpadlo nevie podat naftu. Vie mi niekto povedat k comu sluzi zeleny konektor ? Chlap na videu tam spekuluje ze je to pripojene na nizko tlaku cast. Lenze je to snimac alebo co ?
https://www.youtube.com/watch?v=htkt_dOKios
Dakujem vsetkym za napady. Nakoniec spadla nafta. Som menil predtym este gumicku na jednom prepade vztreku a vtedy asi spadla. Zobral som hadicu napojil na trubku nalial naftu a na supa nastartoval. Teraz ked prepady netecu mam pocit ze to ma kus kludnejsi chod.
Auto si tak popiskuje na volnobech ako ked remen smyka. Nepiska nepretrzite len 'popiskuje' v pravidelnych intervaloch ked som sa pozrel na napinak remena tak to tam slusne kmita hore dole. Moze byt napinak unaveny alebo skor remenica zvykne byt kriva remenica?
Auto si tak popiskuje na volnobech ako ked remen smyka. Nepiska nepretrzite len 'popiskuje' v pravidelnych intervaloch ked som sa pozrel na napinak remena tak to tam slusne kmita hore dole. Moze byt napinak unaveny alebo skor remenica zvykne byt kriva remenica?