SUP II 1.8TSI 4x4

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20113
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

SUP II 1.8TSI 4x4

Příspěvek od roman1648 »

Brat ? Nebrat ? Pokud ne co raději vzít? 2.0TDi ?
Kámoš o tom pořád básní ale mě se to TSi moc nelíbí...
díky
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Nejspolehlivější je 3.6...Jinac to všechno stojí za hovno a když už TSI tak od MR2012 nebo aby měl vyměněný písty
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20113
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jojo 3.6 je bomba, ale zase na to jeho skákání...no nevím
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

A myslíš že TDI na skákání bude lepší? (LOL) Když bude s 3.6 jezdit rozumě dá se jet pod deset jinac konstantě za 11
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20113
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ne, to ne, jemu by podle mě stačila i ta 1.4ka TSi, jde mu o vnitřní prostor ( 3 děti, velká žena, pes ) (rofl)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

= Sharan (LOL)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20113
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To jsem mu rikal,to se mu zase nelibi (rofl)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

3děti žena pes tak to jedině rakev nebo vlek a nechtěl bych tahat sirku kdo bude v rakvi (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20113
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no já se obávám že už se skoro rozhodl, ten jen čekám s čím přijede - určitě nějaká leštěnka po německým doktorovi nebo právníkovi se 120tis.km a podloženo serviskou oraženou naposled předevčírem....

co tam pak mám čekat za vyjeby ? rozvody ? haldex ? další překvápka ? nikdo sem s tím to motorem nejezdí, v práci jsme měli dvě OII ale tam to jezdilo,ale cokoliv se stane tak se pořeší za baťoh ve značkovým servise a nikdo o tom nemluví

on čeká že to koupí a 10 let na to nebude muset máknout ( teď má OI ASV... )
KubaF
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 20 led 2015, 02:45
Odpovědi: 0
Bydliště: někde na jihu

Příspěvek od KubaF »

Taky sem se rozhodoval že prodam auto a vzal.bych S2 3.6 ale psali že byli nejaky problémy s olej.cerpadlama.Mate nekdo osobni zkušenosti nebo.servisujete někomu?


Dík Kuba
shadow
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 zář 2007, 10:42
Odpovědi: 0
Bydliště: MB

Příspěvek od shadow »

"jde mu o vnitřní prostor ( 3 děti, velká žena, pes )"

Tři děti v sedačkách budeš do SuperbaII dávat velmi těžko. Stejnou věc řešil jeden známej a došel až k Citroenu C5, 3ks dětských sedaček v pohodě, na C5 nedá dopustit.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20113
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

hele, to bys ho musel znát...prostě těžko mu to už rozmlouvat, spíš mi jde o to na co se mám připravit a co se může vytelit - vím těžká rada..
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

tsi

Příspěvek od Prospeedy »

Ted jsem řešil kamarádovo 1.8 tsi CDAA v octě 2 2009.. Nevím jaký kody motoru jsou v supu, ale tenhle měl 106tis poctivejch a skočil mu rozvod o zub.. Mají vysírací napínák, ale už by to mělo bejt nahrazený spolehlivějším a co jsem do toho lezl, tak už rozvody jednou dělaný byli, takže otázka co se s tím v minulosti stalo. Možná už to u novějších vychytali, ale ty první měli problémy právě s rozvodama
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20113
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no, přesně z něčeho takovýho mám obavu, borec totiž umí být pěkně otravnej a když se něco podělá bude 100x za den volat...nevím jak mu to rozmluvit (rofl)
nějaká prevence ? udělat šponovák / rozvody hned po koupi ? cena ?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Re: tsi

Příspěvek od Rayx »

Prospeedy píše:Ted jsem řešil kamarádovo 1.8 tsi CDAA v octě 2 2009.. Nevím jaký kody motoru jsou v supu, ale tenhle měl 106tis poctivejch a skočil mu rozvod o zub.. Mají vysírací napínák, ale už by to mělo bejt nahrazený spolehlivějším a co jsem do toho lezl, tak už rozvody jednou dělaný byli, takže otázka co se s tím v minulosti stalo. Možná už to u novějších vychytali, ale ty první měli problémy právě s rozvodama
A olejíček mu zatím nechutná? Kromě napínáku je třeba vyměnit i nesmrtelný řetěz, stačí jen ten pro vačky, má to další dva, ty problém nejsou ... K napínák to seriově dostalo cca od 5.3.2012, modifikované řetězy to jako serie nemělo, na ty došlo až po výběhu OII pro modely, co se jely dál ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“