Stránka 1 z 1

Axialna vacka do rotacky

Napsal: 12 lis 2016, 20:10
od toefuk
Predam vacku do cerpadla VW VP37. Zdvih vacky je o 0,1mm vyssi nez ma DE110 (zdvih rovnaky ako DE143). Rozdiel je ze tato vacka ma ,,dlhsi" profil cize je schopna dodat viac paliva nez DE143. Ja som s nou jazdil a rozdiel je na obrazku dole:
Obrázek
Obrázek

Logy su robene na 11mm hlave bosch a PP764 (220/300) bez podavacieho cerpadla vnadrzi. Turbo je ,,velky" wastegate.
Cena 50€+dohoda

DE110 dole
Obrázek

Vačka

Napsal: 12 lis 2016, 21:38
od TominoALH
Ahoj jen tak mimochodem vačka DE 110 má zdvih 3.1mm Vačka DE 143 má zdvih 3.3mm a u této vačky se už musí použít slabší čočka mezi vačkou pístkem jak u DE 110 je čočka 2.4mm u DE 143 se dává čočka 2.1-2,2mm. Potom je ještě vačka DE 636 která má zdvih 4mm u této vačky se používá čočka 2.1mm a upravit doraz na horní úvrati který musí být vždy nejmíň 0.5mm.

Napsal: 14 lis 2016, 12:39
od eazy20
to na aky vykon odporucas?? tu mas log z testu, cerpadlo nove seriove s 12mm zexelom, tlak 2,8baru,podavacka z pd...nakrmene je to paradne ;)

Obrázek

Napsal: 14 lis 2016, 15:17
od toefuk
hej, robis chytreho ked je tam pump voltage 3,5V. S takym napatim budem mat ja 30° a ked nastavim staticky predvstrek na 5° tak budem mat 35°.
Nove cerpadlo si odporucil ty?? lebo si si nevedel poradit so starsim aby davalo naftu?

Nepoznam ta, ty nepoznas mna tak sa na to vyser a nespamuj mi inzerat. Dakujem.

Vačka

Napsal: 14 lis 2016, 15:35
od TominoALH
Jen sem píšu pravdu. Jak to je. Vačka DE 143 pochází z čerpadla s koncovém označení 107J a obsahuje 11hlavu.
Ta tvoje mi připadá jak zbrošena DE 686 která je nízkootačková.
Přebroušení a nitridace vychází cca 140€. Můžu tě poprosit o fotku zezhora jak do vačky zapadá kříž. Abych věděl o jakou vačku se jedná.

Napsal: 14 lis 2016, 15:39
od eazy20
Kludne kludne, nikto nerobi chytreho, normalne som sa pytal..podla teba s 3,5v fuknes 2,8bar?

Stare cerpadlo dosluzilo asi pred dvomi rokmi a dalo sa toto nove, log je z augusta a rovnako to je aj teraz bez problemu

Axiální vačka

Napsal: 14 lis 2016, 15:51
od TominoALH
Mám tam klasicku DE 110 a 12hlavu mel jsem problém ve vysokých otáčkách málo nafty dal jsem filtr bez T a upravil jsem předsuvník chodí mi na 23° problém vyřešen.

Napsal: 14 lis 2016, 16:34
od toefuk
tomino: to nebolo na teba. Upravil si predsuvnik ci krytku predsuvniku?
eazy: ok

Vačka

Napsal: 14 lis 2016, 17:17
od TominoALH
Předsuvník jsem upravil a vyndal jsem z čerpadla jednu zbytečnou věc.

Napsal: 14 lis 2016, 17:51
od Gardner
Prosimte jakou zbytečnou vec? Ptam se protoze budu resit asi stejny problem s DE110+12mm. A podavacku nechci.

Re: Vačka

Napsal: 14 lis 2016, 18:03
od toefuk
TominoALH píše:Předsuvník jsem upravil a vyndal jsem z čerpadla jednu zbytečnou věc.
Ok, asi viem co si urobil, su len dve moznosti. Za prve to mohla byt zbytocna uprava pretoze predsuvnik dokaze 30° a tou druhou moznou upravou si vykompenzoval opotrebenie cerpadla a ak si to prehnal tak ti teraz na volnobeh po pridani plynu striela predvstrek brutalne vysoko (co az tak nevadi ak mas 300+ ps).

Dakujem chalani ze uz si to budete riesit zalozenim novej temy vo zvysovani vykonu, alebo cez SZ.

Re: Vačka

Napsal: 14 lis 2016, 18:07
od toefuk
TominoALH píše: Ta tvoje mi připadá jak zbrošena DE 686 která je nízkootačková.
este musim zareagovat. nie je to vacka ktoru opisujes. a tiez asi nieje nizkootackova. vid. log.

Vačka

Napsal: 14 lis 2016, 18:19
od TominoALH
Opotřebené čerpadlo nemám jen jsem upravil předsuvník aby mi nechyběla nafta ve vysokých otáčkách 4500ot a víc. Čerpadlo mi nestřili. Časování mám 2°a na volnoběh dorovnává 2.8% volnoběžnou dávku mám 3.0mg

Vačka

Napsal: 14 lis 2016, 18:24
od TominoALH
Jaké máš pružiny na rozdělovácí hlavě 3.2mm nebo 3.5mm.
10mm hlava má 3.2mm a 12hlava musí mít 3.5mm při použití vačky de 110. Při použití vačky de 143 se musí být správné přepnutí pružin ty se vypodkladaji podložky.