2.0 TFSI - ztrácí se výkon v otáčkách

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

2.0 TFSI - ztrácí se výkon v otáčkách

Příspěvek od Prospeedy »

Prosíííím o pomoc.. Zhruba měsíc pozoruju pokles výkonu od 5tis vejš a zejména od 3kvaltu nahoru. Není to uplná ztráta jakože nouzák, ale přestane mít chuť jít za otáčkama a pocitově přestane tahat. Nejdřív se to projevilo jen občas a ted už to je línější pořád. Kdysi mi to u upravený rotačky dělala padající nafta (pocitově stejnej pokles, jen pro představu). Jedná se o 2.0 tfsi typ BWA, udělanej soft a downpipe 76mm bez katů (270PS/370Nm) Logoval jsem turbo a to tlačí jak má. Napadlo mě, jestli není problém s dodávkou paliva, ale nevím na který kanály se zaměřit :? Zítra zkouknu ještě váhu, ale nevím kolik má dávat zdravá.. Jinak svíčky, moduly, rozvody, přetlak ventil na turbu, všechno je to nový - najeto cca 5tis km.. Jinak diagnostika bez závad..
Naposledy upravil(a) Prospeedy dne 13 lis 2016, 21:37, celkem upraveno 1 x.
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Co filtr paliva?
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

Filtry a všechno důležitý měněný před 5tis.. Taky mě to napadlo, ale že by se zaprasil takhle rychle.. Auto má najeto 160tis poctivejch.. Mám obavy že je to vysokotlak, ale nevím na kterým kanálu ho mám nalogovat
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

Nedalo mi to a dnes jsem znova zkoušel.. Benzínem to není, tlak neklesal (jinak je to kanál 230- trošku to trvalo než jsem to našel :D ) ale turbo netlačí to co má jak jsem původně změřil .. špičku mám necelých 1,2 a v létě tlačilo k 1,4.. :? měřeno na 3 do kopce od 2200 do 7tis

Obrázek
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Co vačka a tím pádem cam follower?nebo elektromagnetický ventil na turbu
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

Na vačku se podívám dnes, ale cam follower jsem měnil když se dělali rozvody a byla zdravá. A ventil jsem dělal taky, dával jsem ten novější plastovej, ale zkusím dnes přehodit za starej s gumovou membránou :? Je mi to divný.. Asi jsem si na ten výkon už zvyknul a připadá mi, že to nejede :D Ba ne, dřív to od 5tis tahalo jak pitomý a ted se to jakoby nutí. Napadlo mě jestli není prasklej wastgate, ale to by asi byl požadavek na tlak vyšší a turbo by nestíhalo jestli se nepletu
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

AK chces vediet ci si si zvykol :D alebo si stratil kone brzda je tiez rychle zistenie... ono clovek si zvykne... pamatam si prvu jazdu v 4.2 v8 228kw slo to super... potom prvu jazdu v s3 ked som to poskladal tiez to islo super.. ale teraz to je "nudne" :D myslim ze clovek si zvykne na vsetko je to len otazka casu a vzdy chce viac a viac :) a to nieje ten spravny smer
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

Už jsem ujištěnej, že jsem si nezvyknul :D Dal jsem dnes starej elektromagnetickej ventil (N 249) a hned jsem tlačil 1,4.. Ale co je pořád za problém, tak že to někdy tahá a někdy ne. Jel jsem kudlu 2,3,4 a na 2 a 3 to tahalo jak prdlý a na 4 to zase jakoby umřelo. Pak zase na 3 netahalo a na 4 jo.. Napadlo mě, jestli nezačíná být actuator v hajzlu, že neudrží regulovat turbo, nebo nějaká hadička od N75.. Každopádně je to od turba, ale kde začít :?

Na trojku do kopce, nechtělo se tomu

Obrázek

z kopce 2,3,4 fungovalo

Obrázek

do kopce 2,3,4 fungovalo

Obrázek

Tady mi to zablblo na 4 od 5tis

Obrázek
Naposledy upravil(a) Prospeedy dne 15 lis 2016, 12:36, celkem upraveno 1 x.
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

Prasklina ve wastegate.Běžná věc.
OCTAVIA- ALH
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

STIB píše:Prasklina ve wastegate.Běžná věc.
Díky za info ..Ale toho jsem se bál (wallbash) takže turbo ven.. Na co se mám připravit?Jsou nějaký varianty opravy :roll: se z toho auta zblázním. čím větší péče, tím větší problémy
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

No uvidíš,taky se můžu plest,ale je toho dost.
OCTAVIA- ALH
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

Zítra to vyčutnu tak dám vědět jak na tom je litina ;)
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to jsou ty koníky (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

:D Nj hold daň za koníky :D ..Je to prasklá litina přímo u klapky a vede asi 4cm na každou stranu.. Takže závadu bych měl odhalenou :D Umí někdo pls sehnat jen litinu? Střed je naprosto bez vůlí, škoda kupovat celýho hlemejždě :roll:
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Re: bwa

Příspěvek od STIB »

Prospeedy píše::D Nj hold daň za koníky :D ..Je to prasklá litina přímo u klapky a vede asi 4cm na každou stranu.. Takže závadu bych měl odhalenou :D Umí někdo pls sehnat jen litinu? Střed je naprosto bez vůlí, škoda kupovat celýho hlemejždě :roll:
Najdi jehlu v kupce sena.To budeš mět hned.
OCTAVIA- ALH
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“