
2.0 TFSI - ztrácí se výkon v otáčkách
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
2.0 TFSI - ztrácí se výkon v otáčkách
Prosíííím o pomoc.. Zhruba měsíc pozoruju pokles výkonu od 5tis vejš a zejména od 3kvaltu nahoru. Není to uplná ztráta jakože nouzák, ale přestane mít chuť jít za otáčkama a pocitově přestane tahat. Nejdřív se to projevilo jen občas a ted už to je línější pořád. Kdysi mi to u upravený rotačky dělala padající nafta (pocitově stejnej pokles, jen pro představu). Jedná se o 2.0 tfsi typ BWA, udělanej soft a downpipe 76mm bez katů (270PS/370Nm) Logoval jsem turbo a to tlačí jak má. Napadlo mě, jestli není problém s dodávkou paliva, ale nevím na který kanály se zaměřit
Zítra zkouknu ještě váhu, ale nevím kolik má dávat zdravá.. Jinak svíčky, moduly, rozvody, přetlak ventil na turbu, všechno je to nový - najeto cca 5tis km.. Jinak diagnostika bez závad..

Naposledy upravil(a) Prospeedy dne 13 lis 2016, 21:37, celkem upraveno 1 x.
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
bwa
Filtry a všechno důležitý měněný před 5tis.. Taky mě to napadlo, ale že by se zaprasil takhle rychle.. Auto má najeto 160tis poctivejch.. Mám obavy že je to vysokotlak, ale nevím na kterým kanálu ho mám nalogovat
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
bwa
Nedalo mi to a dnes jsem znova zkoušel.. Benzínem to není, tlak neklesal (jinak je to kanál 230- trošku to trvalo než jsem to našel
) ale turbo netlačí to co má jak jsem původně změřil .. špičku mám necelých 1,2 a v létě tlačilo k 1,4..
měřeno na 3 do kopce od 2200 do 7tis




Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
bwa
Na vačku se podívám dnes, ale cam follower jsem měnil když se dělali rozvody a byla zdravá. A ventil jsem dělal taky, dával jsem ten novější plastovej, ale zkusím dnes přehodit za starej s gumovou membránou
Je mi to divný.. Asi jsem si na ten výkon už zvyknul a připadá mi, že to nejede
Ba ne, dřív to od 5tis tahalo jak pitomý a ted se to jakoby nutí. Napadlo mě jestli není prasklej wastgate, ale to by asi byl požadavek na tlak vyšší a turbo by nestíhalo jestli se nepletu


Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
AK chces vediet ci si si zvykol
alebo si stratil kone brzda je tiez rychle zistenie... ono clovek si zvykne... pamatam si prvu jazdu v 4.2 v8 228kw slo to super... potom prvu jazdu v s3 ked som to poskladal tiez to islo super.. ale teraz to je "nudne"
myslim ze clovek si zvykne na vsetko je to len otazka casu a vzdy chce viac a viac
a to nieje ten spravny smer



-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
bwa
Už jsem ujištěnej, že jsem si nezvyknul
Dal jsem dnes starej elektromagnetickej ventil (N 249) a hned jsem tlačil 1,4.. Ale co je pořád za problém, tak že to někdy tahá a někdy ne. Jel jsem kudlu 2,3,4 a na 2 a 3 to tahalo jak prdlý a na 4 to zase jakoby umřelo. Pak zase na 3 netahalo a na 4 jo.. Napadlo mě, jestli nezačíná být actuator v hajzlu, že neudrží regulovat turbo, nebo nějaká hadička od N75.. Každopádně je to od turba, ale kde začít 
Na trojku do kopce, nechtělo se tomu

z kopce 2,3,4 fungovalo

do kopce 2,3,4 fungovalo

Tady mi to zablblo na 4 od 5tis



Na trojku do kopce, nechtělo se tomu

z kopce 2,3,4 fungovalo

do kopce 2,3,4 fungovalo

Tady mi to zablblo na 4 od 5tis

Naposledy upravil(a) Prospeedy dne 15 lis 2016, 12:36, celkem upraveno 1 x.
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
bwa
Díky za info ..Ale toho jsem se bálSTIB píše:Prasklina ve wastegate.Běžná věc.


Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 bře 2009, 21:06
- Bydliště: Teplice
Odpovědi: 0
bwa




Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Re: bwa
Najdi jehlu v kupce sena.To budeš mět hned.Prospeedy píše:Nj hold daň za koníky
..Je to prasklá litina přímo u klapky a vede asi 4cm na každou stranu.. Takže závadu bych měl odhalenou
Umí někdo pls sehnat jen litinu? Střed je naprosto bez vůlí, škoda kupovat celýho hlemejždě
OCTAVIA- ALH