Zdravim dieslovce!
Kluci mam tady takovej zajimavej problémek..
Koupila se octavia II 1.9 TDi 4x4 motor BXE najeto 130 tis. Dohledanych
Pokud je auto studený tak chytá na brnk jede krásné..bez chyby prostě...ale pokud se voda dostane přesně na devadesát stupňů tak auto spadne do nouzaku, začne svítit olej, esp..chcípnu to a už nastartuje...ale vůbec...když točím klíčkem tak to asi po 7 vteřinách ukáže snimac ot. Klik. hřídele.. Ten sem vyměnil a auto pořád nestartuje už ani za studena! Musim vymazat paměť závad? Půjde to potom? Nebo se snímáč nějak přizpůsobuje?? V ŘJ? Jak to, že předtim to startovalo za studena a teď už nic?
Kuci mockrát děkuju za pomoc..
Jinak pěkná debilita pod tim olej výměnikem!
Motor BXE za tepla nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33615
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Na dvou Transporterech T5 1,9 TDI 77kW a jedné 75kW nám to dělaly řídící jednotky motoru. Čidla, žhavičky, vše zkontrolováno. Za studena starty super, za tepla ani ťuk, muselo se čekat třeba hodinu a pak startovaly dobře.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...