Audi A6 2006 Problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Audi A6 2006 Problém

Příspěvek od autoelektrika »

Mám problém s novou Audi A6,píše to toto:
Systém a/nebo verze: 2.7L V6TDI 000SG 0010
Kódování: 0011322
Číslo dílny: WSC 61581
Nalezena 1 chyba:
005445 - rizeni skrtici klapky: chybna funkce
P1545 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závadě:
Stav závad: 01100010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 141492 km
Indikace času: 0

Píše to hned po smazání,takže furt a v bloku hodnot to píše škrtící klapka 1%,nevím jestli to má bejt,jestli tam náhodou nemá bejt 0%.
Nevíte jestli tam nejde udělat nějaké základní nastavení klapky?
Díky
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

skus ju vycistit. mozno je zasrana a rj nevie nastavit spodny doraz. Po kazdom zapnuti kluca prebieha funkcny test a klapka sa nastavuje do zakladnej polohy. a ak sa neda nastavit tak je bud spinava alebo vadna. Predpokladam ze sa bavime o klapke pri EGR
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Právě,že ani nevím o kterou klapku jde......
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

2,7 mala by to byt ta klapka co je pred egr. Ona skrti primarny vzduch ked funguje egr. nizka a mstredna zartaz
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

pozicia 23

Obrázek
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Moc díky všem za každou radu.Takže si myslíte,že tu klapku,kterou to píše,tak to je ta co přidává plyn(obr. č. 23)?V pondělí to zkusím rozebrat a vyčistit.Údajně stojí jen 10000,-,to na dvoulitra prej 35000,-.Jsou tam dohromady na tom motoru 4 klapky,jedna u turba,jedna u jedné hlavy,jedna u druhé a ta čtvrtá je ta plynová.Zkuste mi ještě z něčím poradit,každá rada na pondělí dobrá.Díííík
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Prosím.....,poraďte s touto novou károu :(
To asi nikdo nemá ještě zkušenosti :?
Díík
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Tak jsem to vyřešil,byla to ta hlavní škrtící klapka obr.-23.Rozebral jsem jí a vevnitř bylo očesané silonové kolo.Koupil jsem novou za 9100,- s daní a je vše o.k. .Takže ať to víte taky a nestrácíte nad tím čas.Má to 140000km najeto a asi teda odcházej.Mějte se a dííík.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

ty máš na audi z roku 2006 najeto 140000?? to v tom autě i spíš ne?? :D
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

To není moje,řešil jsem to v práci.Je to teď dovoz a fakt to má tolik najeto.To v Češi najedou klidně za 10let....... :-),vždyť se koukni třeba do annonce :D
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Ahoj, ved to auto mas este v zaruke ak to je rok 2006, zajdi do znackoveho servisu nech to riesia oni (hlavne aby si do toho netrepal peniaze)
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Klokan
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 19 lis 2006, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Klokan »

maros261177 píše:Ahoj, ved to auto mas este v zaruke ak to je rok 2006, zajdi do znackoveho servisu nech to riesia oni (hlavne aby si do toho netrepal peniaze)
Nevim jestli neni zaruka omezena i na km...
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

U nas je zaruka 2 roky alebo 100000km - co nastane skor. V cechach to bude asi podobne. Takze zaruka uz neplati
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Klokan
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 19 lis 2006, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Klokan »

maros4341 píše:U nas je zaruka 2 roky alebo 100000km - co nastane skor. V cechach to bude asi podobne. Takze zaruka uz neplati
Pozadat o vypis km ze servisu pri posledni navsteve - pro jistotu a smotat treba na stav + 5 000 km nad to co maji - a uz je v zaruce :-)

Ale kdyz je tu sluzebak a z Tveho netece, tak to zas neni tak velka palka aby to stalo za namahu.
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

To bylo zákazníka a už vidím jak dovoz z Německa řešej u nás záruku (rofl)
Možná,kdyby stála 35000,- jako na Tuarega,tak by nad tím uvažoval,ale 9000,- s DPH bylo určitě rychlejší,než řešit reklamaci.Moje peníze to nebyly,řekl jsem mu co má v háji a on to koupil.
Zlaté motory 1Z 66KW a AFN 81KW,tam stačí vyměnit po 400000km turbo kvůli naklápění lopatek (pokud tomu občas někdo naloží) a dalších min. 300000km to najede.Jo a vlastně ty volnoběžky na AFN na altíku (no tak po 100000km 2500kč za volnoběžku,to nic).
Škoda mluvit kam se ta technika ještě dostane......... (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“