Audi A6 2006 Problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Audi A6 2006 Problém
Mám problém s novou Audi A6,píše to toto:
Systém a/nebo verze: 2.7L V6TDI 000SG 0010
Kódování: 0011322
Číslo dílny: WSC 61581
Nalezena 1 chyba:
005445 - rizeni skrtici klapky: chybna funkce
P1545 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závadě:
Stav závad: 01100010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 141492 km
Indikace času: 0
Píše to hned po smazání,takže furt a v bloku hodnot to píše škrtící klapka 1%,nevím jestli to má bejt,jestli tam náhodou nemá bejt 0%.
Nevíte jestli tam nejde udělat nějaké základní nastavení klapky?
Díky
Systém a/nebo verze: 2.7L V6TDI 000SG 0010
Kódování: 0011322
Číslo dílny: WSC 61581
Nalezena 1 chyba:
005445 - rizeni skrtici klapky: chybna funkce
P1545 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závadě:
Stav závad: 01100010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 141492 km
Indikace času: 0
Píše to hned po smazání,takže furt a v bloku hodnot to píše škrtící klapka 1%,nevím jestli to má bejt,jestli tam náhodou nemá bejt 0%.
Nevíte jestli tam nejde udělat nějaké základní nastavení klapky?
Díky
skus ju vycistit. mozno je zasrana a rj nevie nastavit spodny doraz. Po kazdom zapnuti kluca prebieha funkcny test a klapka sa nastavuje do zakladnej polohy. a ak sa neda nastavit tak je bud spinava alebo vadna. Predpokladam ze sa bavime o klapke pri EGR
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Moc díky všem za každou radu.Takže si myslíte,že tu klapku,kterou to píše,tak to je ta co přidává plyn(obr. č. 23)?V pondělí to zkusím rozebrat a vyčistit.Údajně stojí jen 10000,-,to na dvoulitra prej 35000,-.Jsou tam dohromady na tom motoru 4 klapky,jedna u turba,jedna u jedné hlavy,jedna u druhé a ta čtvrtá je ta plynová.Zkuste mi ještě z něčím poradit,každá rada na pondělí dobrá.Díííík
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Pozadat o vypis km ze servisu pri posledni navsteve - pro jistotu a smotat treba na stav + 5 000 km nad to co maji - a uz je v zarucemaros4341 píše:U nas je zaruka 2 roky alebo 100000km - co nastane skor. V cechach to bude asi podobne. Takze zaruka uz neplati

Ale kdyz je tu sluzebak a z Tveho netece, tak to zas neni tak velka palka aby to stalo za namahu.
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
To bylo zákazníka a už vidím jak dovoz z Německa řešej u nás záruku
Možná,kdyby stála 35000,- jako na Tuarega,tak by nad tím uvažoval,ale 9000,- s DPH bylo určitě rychlejší,než řešit reklamaci.Moje peníze to nebyly,řekl jsem mu co má v háji a on to koupil.
Zlaté motory 1Z 66KW a AFN 81KW,tam stačí vyměnit po 400000km turbo kvůli naklápění lopatek (pokud tomu občas někdo naloží) a dalších min. 300000km to najede.Jo a vlastně ty volnoběžky na AFN na altíku (no tak po 100000km 2500kč za volnoběžku,to nic).
Škoda mluvit kam se ta technika ještě dostane.........

Možná,kdyby stála 35000,- jako na Tuarega,tak by nad tím uvažoval,ale 9000,- s DPH bylo určitě rychlejší,než řešit reklamaci.Moje peníze to nebyly,řekl jsem mu co má v háji a on to koupil.
Zlaté motory 1Z 66KW a AFN 81KW,tam stačí vyměnit po 400000km turbo kvůli naklápění lopatek (pokud tomu občas někdo naloží) a dalších min. 300000km to najede.Jo a vlastně ty volnoběžky na AFN na altíku (no tak po 100000km 2500kč za volnoběžku,to nic).
Škoda mluvit kam se ta technika ještě dostane.........
