Zimáky ztvrdly
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zimáky ztvrdly
Ahoj,
tak jsem letos nazul zimni gumy a jsem vcelku rozčarován.
Zdá se, že ztvrdly. Jdou do 5 sezóny (DOT2712), takže vrchol formy se očekávat nedá, ale kloužou a dost.
Subjektivně na omak mají takový "sklovitě hladký" povrch. Na mokrém asfaltu +5°C si auto hráblo mnohem víc než na cestě do pneuservisu s letňákama.
Minulý rok to tak špatné nebylo. Začínám mít pocit, že ty slavný uskladnění zimních gum jsou pěkně na hovno služba - gumy nastrkaný v halách nebo kontejnerech, kde je v létě +30°C a víc a tím vám gumy zkurví víc než když je máte vyfouklý naházený ve sklepě.
Procházel jsem si specifikaci služby uskladnění, ale samozřejmě tam o kvalitě uskladnění a teplotě není zmínka. Nicméně platit za to, že mi zkurví pneu už nebudu.
Jaká je vaše zkušenost?
Diskuzi na téma jestli zimní gumy jsou opravdu lepší nebo nejsou si prosím nechte do vlastního vlákna.
tak jsem letos nazul zimni gumy a jsem vcelku rozčarován.
Zdá se, že ztvrdly. Jdou do 5 sezóny (DOT2712), takže vrchol formy se očekávat nedá, ale kloužou a dost.
Subjektivně na omak mají takový "sklovitě hladký" povrch. Na mokrém asfaltu +5°C si auto hráblo mnohem víc než na cestě do pneuservisu s letňákama.
Minulý rok to tak špatné nebylo. Začínám mít pocit, že ty slavný uskladnění zimních gum jsou pěkně na hovno služba - gumy nastrkaný v halách nebo kontejnerech, kde je v létě +30°C a víc a tím vám gumy zkurví víc než když je máte vyfouklý naházený ve sklepě.
Procházel jsem si specifikaci služby uskladnění, ale samozřejmě tam o kvalitě uskladnění a teplotě není zmínka. Nicméně platit za to, že mi zkurví pneu už nebudu.
Jaká je vaše zkušenost?
Diskuzi na téma jestli zimní gumy jsou opravdu lepší nebo nejsou si prosím nechte do vlastního vlákna.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

To je rada k hovnu, já je nemám kvůli policajtům, já je mám kvůli sobě. A jinak vločku mám i na "letních" protože pro SUV jsou to "celoroční" a na sněhu na nich nevyjedeš od Lidla.
Mám 2100kg prázdnej. Fabii na novejch zimákách jsem horko těžko ubrzdil minulej rok s normálním rozestupem, nerad bych z nějaký udělal Citigo.
Navíc otázka je na zkušenost se službou uskladnění.
Mám 2100kg prázdnej. Fabii na novejch zimákách jsem horko těžko ubrzdil minulej rok s normálním rozestupem, nerad bych z nějaký udělal Citigo.
Navíc otázka je na zkušenost se službou uskladnění.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

ja som tak mal letnaky continental. tiez pri 4 roku vpohode a pri 5tom tvrde jak kamen. kus naprsalo a stale hrabali. pozeral som u kamosa tiez asi 5 rocne continentaly a tiez uz tvrde.
na zimu mam sava uz 6 rok a stale makke vpohode a aj dobre drzia a vzorka stale dost velka aj ked maju uz dost najazdene.
takze skor by som povedal ze hlavne zalezi od znacky gum
na zimu mam sava uz 6 rok a stale makke vpohode a aj dobre drzia a vzorka stale dost velka aj ked maju uz dost najazdene.
takze skor by som povedal ze hlavne zalezi od znacky gum
jj 4 roky a konec. Jinak je to dva roky, co mi z ničehonic ušla zimní guma Michelin, taky už to nebylo ono a docela to klouzalo, tak jsem nasadil dojezdovku, dojel do pneuservisu a borec mi říká, že to nemá ani smysl hledat kde to ušlo, že po boku jsou mikropsaklinky i když má dobrej vzorek. No a prohledali jsme pneumatiku jak je teda stará a nekecám ty Michelinky měli 19 let! Fakt 19! A měli ještě 2mm vzorek. Jsme na sebe čuměli jak telata. Počítali jsme to aji na kalkulačce, jestli náhodou neumíme počítat a fakt ne, 19 let.
Letňáky mám Rotexky pomalu 7mej rok a to jezdilo na třech autech a letos je už chci dát taky pryč, ten vzorek prostě nejde sjet, pořád mají 2mm vepředu a 4mm vzadu a to je vůbec nešetřím, když chci tak hrabačka no problem. Ale říká se že u těch dnešních 4 roky a šlus. Tu pátou sezonu bych dal jen kdyby byla nouze.
Letňáky mám Rotexky pomalu 7mej rok a to jezdilo na třech autech a letos je už chci dát taky pryč, ten vzorek prostě nejde sjet, pořád mají 2mm vepředu a 4mm vzadu a to je vůbec nešetřím, když chci tak hrabačka no problem. Ale říká se že u těch dnešních 4 roky a šlus. Tu pátou sezonu bych dal jen kdyby byla nouze.

zimáky pravidlo tří: 4 roky, min. 4mm dezén, na všech 4 kolech zimáky. Potom už to stojí za prd.
Jinak před dvěma lety jsem zouval letňáky z roku 99 Continentaly a taky měly cca 2mm a už to bylo tvrdý jako šutr
Jinak před dvěma lety jsem zouval letňáky z roku 99 Continentaly a taky měly cca 2mm a už to bylo tvrdý jako šutr

Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jj, 4 roky a zahodit, nebo po 3 letech prodat a koupit nový. Už tu 4tou zimu je znát, že to není ono.
WOB: 2mm ti přijdou jako dobrej vzorek?
osobně bych nejezdil na letních, který mají pod 3mm a na zimních pod 5mm...
WOB: 2mm ti přijdou jako dobrej vzorek?

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
kdo ví ten ví .......... http://www.pneuvranik.cz/x1338-w__1/pro ... %29-vranik
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

2mm v létě na dosmykování je ještě dobrý když hranice je 1,6. snažím se kupovat V profily aji letní aji zimní, pak to na mokru drží i stěma 2mm...
uplně teču když někde v nějakým testu vychloubají nějaký pneumatiky, který mají příčný lamely, za to bych normálně lámal ruce a nohy. Ale kupce blbce si to najde, tak mě to může bejt u zadele.
uplně teču když někde v nějakým testu vychloubají nějaký pneumatiky, který mají příčný lamely, za to bych normálně lámal ruce a nohy. Ale kupce blbce si to najde, tak mě to může bejt u zadele.
Podle mě se ta sklovitá šlupka ojede a bude to lepší. Taky mám zimáky 2012, letos naposled - 5mm ale je mi strašně líto kupovat nový gumy a hoblovat měkoučký 8mm vzorek po suchém asfaltu. Jestli je tady sníh týden tak hodně, (nadmořská výška 260 m)..Tvrdost gumy taky hraje roli, moderní eko směsi pryže taky už nevydrží co dřív ale spousta lamelek v dezénu končí kolem těch 4mm a pak se to zdá tvrdší. Nemyslím si že podmínky skladování to nějak zásadně ovlivní, když je má člověk na autě tak taky musí vydžet několik let
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Už se nějak zlepšíly nebo to stále hučí jako kráva? Jako vyjelo to dost a na valachoch na nich jezdí skoro všichni...bombastiq píše:kdo ví ten ví .......... http://www.pneuvranik.cz/x1338-w__1/pro ... %29-vranik
GIV Variant TDi ???kW
Ohledne toho tlaku na skladovani. Myslim,ze nekde bylo doporuceni nechat provozni tlak a dat na stojan nebo na lezato. Rozhodne ne postavit na vzorek.
Pisou v suchu a chladnu. No to dost dobre nejde, ale myslim ze studeny lehce vlhky sklep je lepsi nez rozhicovana puda - tak si znamej zlikvidoval uplne novy zimaky mel 8mm po lete na veky.
Pisou v suchu a chladnu. No to dost dobre nejde, ale myslim ze studeny lehce vlhky sklep je lepsi nez rozhicovana puda - tak si znamej zlikvidoval uplne novy zimaky mel 8mm po lete na veky.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
