Problém VIDEO 2.0TDi 125kw CR - nepravidelný chod motoru VAG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hona007
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2012, 16:44

Problém VIDEO 2.0TDi 125kw CR - nepravidelný chod motoru VAG

Příspěvek od hona007 »

Zdravím mám problém s motorem 2.0TDi 125kw CR typ CBBB 2010 nepravidelný chod motoru na volnoběh najeto 120tis DPF OFF ... v tahu vše v pořádku .. nechal jsem vyndat vstřiky a poslal na kontrolu všechny měly dobré hodnoty jen jeden pokuckával na otevíracím tlaku jinak dobrý - nechal jsem vyměnit za jiný použitý a dali do druhého válce od rozvodů ... teď na diagnostice takovéto hodnoty .. setkal se s tím již někdo .. možná čerpadlo ? ukazuje to asi problém na 3 válci ... teď momentálně mi to píše chybu na žhavičce na 3 válci

https://www.youtube.com/watch?v=2pNmR8tNyPQ

Díky za rady

[/url]
Naposledy upravil(a) hona007 dne 28 lis 2016, 11:17, celkem upraveno 2 x.
skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2009, 20:15

Příspěvek od skopka »

Pozret tlak na rampe skutocny a pozadovany , moze aj niektora z trisiek kvapkat do valca ale aj ine veci egr ventil vaha vzduchu treba to vsetko skontrolovat ale aj to dpf off moze robit sarapatu ak to niekto menil softom v rj motora
hona007
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2012, 16:44

Příspěvek od hona007 »

žadné další chyby v motoru nejsou ... bez DPF jezdí 40tis km a vše v ok vstřiky teď po kontrole nekapal žadný .. turbo tlačí výkon je stejný .. jen na volnoběh dělá tuto paseku ... přiložené video před vyndáním vstřiků a se zvukem je slyšet jak motor uplně zadrhává

32vteřina ... ale od záčátku je slyšet jak motor zadrhává 42vteřina taky dobrý

https://www.youtube.com/watch?v=a0v70_Hoq_g
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

předpokládám, že jste je přizpůsobili, teda aspoň ten jeden a ty ostatní se daly kde byli nebo jestli se přehazovali, tak přizpůsobit všechny, jinak pokud jo a jsou tam takový hodnoty, tak já bych začal ještě tím třetím
hona007
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2012, 16:44

Příspěvek od hona007 »

Spíš si myslím ,že bude problém asi jinde než ve vstřikovačích ... dělalo to před vyndáním tak i po vrácení zpět ... přizbůsobení vstřikovače se asi nedělalo nebyl jsem u toho a bylo mi řečeno, že se to nastavovat nemusí
ludva
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 19:05
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ludva »

Přizpůsobit se musí ;)
hona007
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2012, 16:44

Příspěvek od hona007 »

OK zkusím , ale nic se nemění na tom , že nepravidelný chod byl ještě před vyndáním vstřiků a po nandání zpět beze změny :
teď za

studena :
1.válec 0,82mg/H
2.válec -2,23mg/H
3.válec 1,03mg/H
4.válec 0,31mg/H

při ohřátí :
1.válec -0,85mg/H
2.válec -0,8mg/H
3.válec 2,02mg/H
4.válec -0,42mg/H
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pokial maju vstrekovace na sebe kalibracne cisla treba to prisposobit!!!! potom mozes dumat dalej. Je logicke ak das vstrekovac z ineho auta treba ho adaptovat! Tak isto aj po repase...a pod.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
hona007
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2012, 16:44

Příspěvek od hona007 »

Tak jsem přizbůsobil vstřiky - žádná změna motor stále zadrhává a hodnoty stejné jaké jsem psal
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

tie hodnoty su teda nic moc, zmeraj kompresiu, pozri vacky..a ked to bude v poriadku tak nove vstreky asi
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
hona007
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2012, 16:44

Příspěvek od hona007 »

3vstřiky jsou super ... správné hodnoty i na stolici 4 měl hodnoty taky dobrý jen při otvíracím tlaku drobet pokuckal tak jsem vyměnil za jiný ... do motoru usazen na druhý válec
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Hlavně pokud ten vstřik je použitý tak kalibrační kód nelze použít protoze neodpovídá, musí se vygenerovat nový kód
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
hona007
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2012, 16:44

Příspěvek od hona007 »

Po přizbůsobení vstřiků a projetí cca 40km jsou hodnoty takové ...
mám první CR se vstřiky piezo , kde se oprava na vstřikovači neděla .. tak jsem použil kód stejně jako u ostatních z vrchu vstřikovače

teď takové hodnoty :
https://www.youtube.com/watch?v=WtAaGpg ... e=youtu.be

vstřiky 1,3,4 jsou po kontrole 2 bez kontrolyObrázek
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vstrek ktory nebol na stolici treba poslat, aby vygenerovali nove kody (pokial prejde)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
hona007
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2012, 16:44

Příspěvek od hona007 »

vstřik piezo se nedá repasovat ... kódy na vstřikách jsou původní
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“