Stránka 1 z 1
Spatne starty za studena - Octavia 2 RS 125KW
Napsal: 01 pro 2016, 16:13
od Sedli7
Caute chlapi..mam Octu 2 Rs 2.0tdi 125kw..mam problem se studenyma startama a volnobehem,kdyz po ranu nastartuju tak musim chvili tocit a jakmile naskoci tak motor zacne kuckat a skube..az pridam plyn tak to prestane...mate nekdo s tim zkusenost? Btw .. skube to i na volnobeh a trepe se cele auto

poradte prosiim

Napsal: 01 pro 2016, 16:57
od slovacek.milos
já bych začal přepadovým testem a jak sděláš hadičku zkus zapnout klíček jestli jede čerpadlo v nádrži a stříká plivo
nebo jestli máš diag tak po zapnutí klíčku tam musí skočit tlak paliva O,5 atm, jak se chytneš startu tak 200 motor chytne a 380, jestli dlouho trvá než skočí 2OO atm tak zradu prozradí ten přepadový test

Napsal: 01 pro 2016, 19:04
od octaviask
zhavice
Napsal: 01 pro 2016, 19:23
od slovacek.milos
octaviask píše:zhavice
u CR? dyt ještě tak zas nemrzne
Napsal: 01 pro 2016, 20:43
od Sedli7
Zkusim to..toto je jeste PD..co sem cetl tak hodne lidi rika ze to muzou byt vstriky..

uz sou tam menene :/ jak se to zahreje tak v poho ale za studena to skube s celym autem a skreka..:/
Napsal: 01 pro 2016, 22:03
od octaviask
ano u CR

miloš čim vyšši tlak tym viac zhavenia potrebujes. Novsie CRka ti bez zhavenia len velmi tazko chytia.
na svojom BMW 320D 2007 CRko, mi nejdu 2 zhavice..to by si mal vidiet co to robi ked je von 0°C
Napsal: 02 pro 2016, 07:39
od slovacek.milos
octaviask píše:ano u CR

miloš čim vyšši tlak tym viac zhavenia potrebujes. Novsie CRka ti bez zhavenia len velmi tazko chytia.
na svojom BMW 320D 2007 CRko, mi nejdu 2 zhavice..to by si mal vidiet co to robi ked je von 0°C
moje první CR bylo béčko už nevím jaké 6V, jak se ochladilo nechtělo startovat, závada prej ve žhavení, nežhavilo ani když už mrzlo, byla tam nějaká krabička řídící jednotka, nikdo to neměl až v brně moravany tam se specializujou na béčka, na tom prasečáku,
vylezl borec vypadal jak krakonoš a hlásí, ve žhavení to není ten motor žhavení moc nepotřebuje až při mínus pět to bude vstřikem, zkusili jsme přehodit tu řídící jednotku žhavení a nic, tuším že byla nekde pod kab. filtrem na pravém podbéhu, co to je přepadový test jsem ještě nevěděl,
nakonec dva vstřiky KO spravil horák ze zlobic za 7200 kč a béčko startovalo jak raketa

Napsal: 02 pro 2016, 15:47
od Sedli7
Ale ja bohuzel nemam Cr ale pd..
Napsal: 02 pro 2016, 16:09
od slovacek.milos
Sedli7 píše:Ale ja bohuzel nemam Cr ale pd..
tandemoví čerpadlo KO
Napsal: 02 pro 2016, 17:46
od UchoTD
v prvom rade pregumičkuj vstreky a zriaď.
Napsal: 02 pro 2016, 21:11
od Sedli7
Musim zajet k mechosovi...proste i na volnobeh to bere 1l..melo by to byt tak 0.7-0.8l..ted sem dojel domu ..motor zahraty ..stojim a zase to zaclo trepat..:/
Napsal: 02 pro 2016, 21:57
od UchoTD
kontrola rozvodu či neprdla napinacia kladka alebo štift na nej.
Napsal: 03 pro 2016, 07:52
od slovacek.milos
Sedli7 píše:Musim zajet k mechosovi...proste i na volnobeh to bere 1l..melo by to byt tak 0.7-0.8l..ted sem dojel domu ..motor zahraty ..stojim a zase to zaclo trepat..:/
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=