Stránka 1 z 1
motor BVK vs AUY
Napsal: 07 pro 2016, 12:17
od patrik.kloucek
Zdar kluci, potrebuju poradit. Je nejaky zasadni rozdil mezi motory AUY a BVK co se spolehlivosti tyka? Uvazuju o vymene auta a mam v hledacku sharana co ma motor BVK. V te moji alhambre mam AUY a je naprosto bez problemu. Snese BVK pripadny chip? Nebo je lepsi drzet se AUY a pokud bych chtel vyssi vykon tak jit do 96 nebo 110kw.? diky moc za nazory
Napsal: 08 pro 2016, 18:35
od Vici
Bvk je euro 4,jako jediny z 1,9. Chip jiste snese. 96kw je bez chipu nic moc a zere vic nez auy,navic ma setrvacnik luk a turbo kkk:-(.110kw je podobne,jen je jich navic malo..
Napsal: 08 pro 2016, 20:31
od patrik.kloucek
Takže jestli tomu dobře rozumím tak bvk má dpf filtr. A motory 96 a 110kw nejsou nic moc. Takže zlatá 85 kW auy? Popravdě ta 110kw byl můj sen jen se těžko shání. Takže vyprdnout na ni a koupit zas auy?
Napsal: 08 pro 2016, 20:48
od Vici
Nema dpf,je to jako auy jen ma asi jine vstriky a soft a tim padem umi euro4.
110kw jsem taky chtel.. Ale sehnat pekne za rozumne se mi nepovedlo.
Chce to spis hlavne vybirat dle stavu,motory jsou tdi fajn vsecky krom 2.0 - to bys musel vzit takove auto,ktere nema dpf (nektere ma,nektere ne) a nechat udelat vyvazovaky
Mam hezke galaxy ghia auy 2005 na prodej;-)
Napsal: 08 pro 2016, 23:12
od dejdar
Ahoj,
řešil jsem úplně stejné dilema měl jsem Alhambru 2001 AUY s čipem najeto 450 tis. km a sháněl jsem něco novějšího. A protože tahám karavan tak jsem taky hledal 110 kW, ale za půl roku hledání jsem neobjevil ani jednu která by za něco stála.
Nakonec proběhla volba z rozumu - EURO 4 bez DPF takže Sharan 2006 BVK. Nechám to načipovat a budu doufat, že vydrží tolik co Alhambra, akorát už teď s naprostou jistotou vím, že po vánocích mě čeká repas té proklaté převodovky....
Napsal: 09 pro 2016, 09:14
od Vici
zkus dát jen podložku, pomůže to...
Já mám radši SAG od 2004, třeba kvůli hlavovým airbagům, daň za to je novější převodovka...
Jinak 96 a 110kW je více méně stejné (obě maj velký mezichladič atd) , jen 110ka má jiné vstřiky a turbo (KKK), a od 2006 by měla mít větší brzdy a často mívá sport. podvozek.
Nicméně obě mají setrvačník LUK, který je většinou po smrti... a pro zvyšování výkonu se KKK turbo moc nehodí, čili by se tam muselo dát VBčko..
Chtěl jsem Sharana Special 110kw, ale je to drahé jako prase.. a je jich pár.. Nakonec se vyskytl 4motion 2004 za super peníz ve slušné stavu, tak jsem jej vzal, tady na horách se 4x4 hodí mít aspoň na jednom autě v rodině.. takže ke Galaxy mám druhé AUY
Nejdůležitější u těch to aut, poznamenaných fordem, je, aby už při koupi nebylo shnilé, to je konečná... zbytek je podružný..
Napsal: 09 pro 2016, 09:20
od patrik.kloucek
dejdar píše:Ahoj,
řešil jsem úplně stejné dilema měl jsem Alhambru 2001 AUY s čipem najeto 450 tis. km a sháněl jsem něco novějšího. A protože tahám karavan tak jsem taky hledal 110 kW, ale za půl roku hledání jsem neobjevil ani jednu která by za něco stála.
Nakonec proběhla volba z rozumu - EURO 4 bez DPF takže Sharan 2006 BVK. Nechám to načipovat a budu doufat, že vydrží tolik co Alhambra, akorát už teď s naprostou jistotou vím, že po vánocích mě čeká repas té proklaté převodovky....
Kdo ti bude tu převodovku dělat?
Napsal: 09 pro 2016, 09:27
od patrik.kloucek
Vici píše:zkus dát jen podložku, pomůže to...
Já mám radši SAG od 2004, třeba kvůli hlavovým airbagům, daň za to je novější převodovka...
Jinak 96 a 110kW je více méně stejné (obě maj velký mezichladič atd) , jen 110ka má jiné vstřiky a turbo (KKK), a od 2006 by měla mít větší brzdy a často mívá sport. podvozek.
Nicméně obě mají setrvačník LUK, který je většinou po smrti... a pro zvyšování výkonu se KKK turbo moc nehodí, čili by se tam muselo dát VBčko..
Chtěl jsem Sharana Special 110kw, ale je to drahé jako prase.. a je jich pár.. Nakonec se vyskytl 4motion 2004 za super peníz ve slušné stavu, tak jsem jej vzal, tady na horách se 4x4 hodí mít aspoň na jednom autě v rodině.. takže ke Galaxy mám druhé AUY
Nejdůležitější u těch to aut, poznamenaných fordem, je, aby už při koupi nebylo shnilé, to je konečná... zbytek je podružný..
No ono je to jedno jestli nová nebo stará převodovka ptze obě trpej problémem s předlohou. Někdo tvrdí že u starších převodovek bez víčka s kuzelikem se to neděje ale není to pravda. Mám ji teď na autě Bo jsem tomu taky uvěřil a už detekují problém stejnej jako u prevodovky s víčkem.
Napsal: 09 pro 2016, 09:53
od Vici
u staré jsem ten problém nikdy neviděl... ale zase trpí na jiné věci, třeba škrtá trojka, to je u SAG se starším typem převodovky asi klasika...
taky musíš mít ok dvouhmotu... ta dělá taky slušný bordel
Napsal: 09 pro 2016, 13:11
od patrik.kloucek
Vici píše:u staré jsem ten problém nikdy neviděl... ale zase trpí na jiné věci, třeba škrtá trojka, to je u SAG se starším typem převodovky asi klasika...
taky musíš mít ok dvouhmotu... ta dělá taky slušný bordel
no prave ze dvouhmota je v poradku. Pokud by byla spatna tak by se urcite neprojevilaa tim ze jde spatne 1 nebo R . Tady na foru tusim Huml taky psal ze se to u nich deje a ze je na prd to ze se musi rozebrat kdyz tam chce dat krouzek oproti provedeni s vickem. Osobne tomu krouzku neverim bo tim se odstrani jen jedna vule a druha zustane.Takze na prodej Ok ale nechat si to tak za cas to cloveka stejne dozene.
A nebo je v tom podlozeni nejaka finta co zna HUml a je to na veky tak jak tvrdil.Sam nevim.
Napsal: 09 pro 2016, 19:55
od romank52
"Bvk je euro 4" hmm, ja mam Sharana 2002 BVK a ma v technicaku 83-05A co zodpoveda EURO3
Napsal: 09 pro 2016, 20:48
od Vici
Tak to máš špatně,2002 se bvk ještě vůbec nevyrábělo,jen auy a to je euro3
Napsal: 09 pro 2016, 21:18
od romk52
Mam technicak jak lusk, je tam aj dvojzonova klimatizacia (v aute nie) a nezavisle kurenie Webasto (v aute prihrievac Eberspächer )