BMN 2.0 TDI - log trhania

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

BMN 2.0 TDI - log trhania

Příspěvek od vlubosh »

Čaute, vedel by sa niekto prosím vás pozrieť na tieto dva logy? jeden je na štvorke do kopca bez trhania a druhý s trhaním na konci:



bez trhania

https://uloz.to/!sezKSzeArsFm/log-01-00 ... 4ka-ok-csv

trhanie

https://uloz.to/!JeSO5zaQWmuh/log-01-00 ... -fulll-csv

Vidím, že tam kolíše dosiahnutá hodnota turba, ale prečo? Pridretá variabilita nie je, skúšal som odpojiť tyčku wastegate-u a hýbať s variabilitou.

Robí to len keď je poriadne zohriaty motor.


PS: tie linky mi nešlo pridať cez značky, sry.
Ďakujem za akékolvek rady, hlavne radte prosím vás.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Logy som nevidel sice lebo som cez telefon.
Ale treba skontrolovat v prvom rade gumicky a dosadacie plochy vstrekov a kablovacku.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Na čo mám pozerať vstreky keď sa mi nepáči chod turba podľa logu, ak niekto povie že je to ok, tak sa zameriam na niečo iné napríklad aj na vstreky.

Keby to bolo vo vstrekoch tak to robí pravidelne a nie len pri väčšej záťaži a zohriatom motore, nemyslíš?
Naposledy upravil(a) vlubosh dne 26 pro 2016, 19:13, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

z logu nic poznat nejde, ten poskakující tlak může být právě důsledkem jiný závady, cuká to v plný zátěži okolo 2000 nebo až v maximálních otáčkách?
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Huml a čo ten koniec kde je požiadavka súvislá a dosiahnutá hodnota kolíše.
Cuká to pri záťaži od 3000 ot na 4,5,6 rýchlosti kde na 6 rýchlosti v kopci a na rovine nedokáže auto akcelerovať, len dole kopcom, aj to s trhaním.

Na trojke to spraví len v strmom kopci tak že pri cca 3500 ot. sekne s autom a točí dalej do 4000 kde to začne opäť rapídne trhať.

Na čo sa mám teda zamerať? DPF píše že má 1,8 G a štandardne regeneruje pri 25-27%.

Vstreky sú na volnobehu 1. a 3. -0,25-0,45 a 2.4. +0,25-0,45.

EGR je off.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no jestli to cuká až v tak vysokých otáčkách, tak jestli není problém s dodávkou nafty, začal bych kontrolou tlaku paliva, před filtrem a na tandemu
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Vidíš, ešte som sa nezmienil, robí to len za tepla a aj to len keď dlhšie držíš motor v otáčkach.

Pokiaľ viem tak má auto podávacie čerpadlo v nádrži, filter je menený každých 10 000 km. začalo sa mi to prejavovať tento rok asi pred letom, kde som hneď vymenil pal. filter, tiež som zvažoval ako prvý problém palivo.

Vieme nejaké hodnoty kolko má tlačiť podávacie čerpadlo?
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Tak som zmeral tlak v tandemovom čerpadle a je tam 12 barov. Tak ja už neviem čím to môže byť. Je možné že by zakolísal tlak v tandemovom čerpadle pri dlhšej záťaži?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

z logov trhanie nevycitas...

trhá to ze ubere vykon alebo trhá ze ostro drmne?

Ked ti Ucho radi ze mas pozret gumicky, tak nespekuluj s turbom. Chces radu..tak si rad poradit. Ak chces mudrovat tak kludne vymen turbo....

1. ecu motora VCDS ziadna chyba?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Octaviask neútoč hneď, riadim sa podľa toho čo mi tu radia ľudia a rozhodol som sa ísť pre začiatok jednoduchšou cestou - test Tandemu ako hneď vyberať vstreky a meniť podložky. Určite sa dostanem aj k tomu.

Turbo som samozrejme vylúčil a neriadim sa logom.

Trhá to tak že auto šklbe nepravidelne ale decentne predsa akceleruje, trhanie je neúnosné a tvári sa to laicky ako keby sa zavzdušnil palivový systém.

Čo je ale zaujímavé, že pokial sa motor nezohreje poriadne, čo znamená že aj pri 90 stupnovej teplote vody tak zo začiatku netrhá. Trhať začne až pri dlhšej záťaži, hlavne na 5ke 6ke pri 3000 otáčkach či na rovine alebo v kopci, pri klesaní sa trhanie zmierni ale je stále citelné.

Ostatné rýchlosti trhajú tak že 4ka od 4000 otáčok ale vozidlo už neakceleruje len udržuje dané otáčky a trhá, 3ka trhne najprv pri 3500 ot. a potom pri cca 4500 bez ďalšieho zvyšovania otáčok, len v kopci. 2ka netrhá vôbec - logické, rýchly prechod otáčok, nižšia dlhodobá záťaž.
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od auto-point »

změřit tlak paliva na tandemu - dle předpisu DP, a podle mě bude potřeba přegumičkovat střiky
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

Auto-point tlak na tandeme bol 12 barov, príručka hovorí 10,5 baru minimálne, to že je viac je len ok, výmena gumičiek na vstrekoch? Tej sa bojím najviac, neviem ako potom vstreky nastavím. Z toho návodu som trošku na nervy 😂

Existuje nejaká sada gumičiek? Vymením rovno aj káblovacku? Niekto tu predával takú.

Ešte raz som si prešiel tandemový test a nevykonal som test s uzavretím spätného potrubia filter/Tandemove čerpadlo.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vag je cisty? neodpovedal si mi na otazku ci to sklbe razom...tvrdo, alebo len tak pozvolne straca vykon
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
vlubosh
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 11 říj 2016, 14:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlubosh »

11:17 som ti to písal Octaviask,ak si z ba tak ťa povozim, môžeš to posúdiť, trhá to ako keby sa rozsypal zotrval, keby som šiel po snehu tak stopercentne dostane auto šmyk, stačí taky opis?
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

myslim si, ze tam nemas naftu, cize palivovy filter, podavacka v nadrzi
ale mozu to byt vstreky, atd atd
noo,a co tak povedat nam nieco o historii auta?
napriklad to, ze je to "nachipovane" je tiez jeden z takych dolezitejsich udajov
dpfko tam este je?
powered by rb-digital.sk_____________
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“