BMN 2.0 TDI - log trhania
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMN 2.0 TDI - log trhania
Čaute, vedel by sa niekto prosím vás pozrieť na tieto dva logy? jeden je na štvorke do kopca bez trhania a druhý s trhaním na konci:
bez trhania
https://uloz.to/!sezKSzeArsFm/log-01-00 ... 4ka-ok-csv
trhanie
https://uloz.to/!JeSO5zaQWmuh/log-01-00 ... -fulll-csv
Vidím, že tam kolíše dosiahnutá hodnota turba, ale prečo? Pridretá variabilita nie je, skúšal som odpojiť tyčku wastegate-u a hýbať s variabilitou.
Robí to len keď je poriadne zohriaty motor.
PS: tie linky mi nešlo pridať cez značky, sry.
Ďakujem za akékolvek rady, hlavne radte prosím vás.
bez trhania
https://uloz.to/!sezKSzeArsFm/log-01-00 ... 4ka-ok-csv
trhanie
https://uloz.to/!JeSO5zaQWmuh/log-01-00 ... -fulll-csv
Vidím, že tam kolíše dosiahnutá hodnota turba, ale prečo? Pridretá variabilita nie je, skúšal som odpojiť tyčku wastegate-u a hýbať s variabilitou.
Robí to len keď je poriadne zohriaty motor.
PS: tie linky mi nešlo pridať cez značky, sry.
Ďakujem za akékolvek rady, hlavne radte prosím vás.
Na čo mám pozerať vstreky keď sa mi nepáči chod turba podľa logu, ak niekto povie že je to ok, tak sa zameriam na niečo iné napríklad aj na vstreky.
Keby to bolo vo vstrekoch tak to robí pravidelne a nie len pri väčšej záťaži a zohriatom motore, nemyslíš?
Keby to bolo vo vstrekoch tak to robí pravidelne a nie len pri väčšej záťaži a zohriatom motore, nemyslíš?
Naposledy upravil(a) vlubosh dne 26 pro 2016, 19:13, celkem upraveno 1 x.
Huml a čo ten koniec kde je požiadavka súvislá a dosiahnutá hodnota kolíše.
Cuká to pri záťaži od 3000 ot na 4,5,6 rýchlosti kde na 6 rýchlosti v kopci a na rovine nedokáže auto akcelerovať, len dole kopcom, aj to s trhaním.
Na trojke to spraví len v strmom kopci tak že pri cca 3500 ot. sekne s autom a točí dalej do 4000 kde to začne opäť rapídne trhať.
Na čo sa mám teda zamerať? DPF píše že má 1,8 G a štandardne regeneruje pri 25-27%.
Vstreky sú na volnobehu 1. a 3. -0,25-0,45 a 2.4. +0,25-0,45.
EGR je off.
Cuká to pri záťaži od 3000 ot na 4,5,6 rýchlosti kde na 6 rýchlosti v kopci a na rovine nedokáže auto akcelerovať, len dole kopcom, aj to s trhaním.
Na trojke to spraví len v strmom kopci tak že pri cca 3500 ot. sekne s autom a točí dalej do 4000 kde to začne opäť rapídne trhať.
Na čo sa mám teda zamerať? DPF píše že má 1,8 G a štandardne regeneruje pri 25-27%.
Vstreky sú na volnobehu 1. a 3. -0,25-0,45 a 2.4. +0,25-0,45.
EGR je off.
Vidíš, ešte som sa nezmienil, robí to len za tepla a aj to len keď dlhšie držíš motor v otáčkach.
Pokiaľ viem tak má auto podávacie čerpadlo v nádrži, filter je menený každých 10 000 km. začalo sa mi to prejavovať tento rok asi pred letom, kde som hneď vymenil pal. filter, tiež som zvažoval ako prvý problém palivo.
Vieme nejaké hodnoty kolko má tlačiť podávacie čerpadlo?
Pokiaľ viem tak má auto podávacie čerpadlo v nádrži, filter je menený každých 10 000 km. začalo sa mi to prejavovať tento rok asi pred letom, kde som hneď vymenil pal. filter, tiež som zvažoval ako prvý problém palivo.
Vieme nejaké hodnoty kolko má tlačiť podávacie čerpadlo?
z logov trhanie nevycitas...
trhá to ze ubere vykon alebo trhá ze ostro drmne?
Ked ti Ucho radi ze mas pozret gumicky, tak nespekuluj s turbom. Chces radu..tak si rad poradit. Ak chces mudrovat tak kludne vymen turbo....
1. ecu motora VCDS ziadna chyba?
trhá to ze ubere vykon alebo trhá ze ostro drmne?
Ked ti Ucho radi ze mas pozret gumicky, tak nespekuluj s turbom. Chces radu..tak si rad poradit. Ak chces mudrovat tak kludne vymen turbo....
1. ecu motora VCDS ziadna chyba?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Octaviask neútoč hneď, riadim sa podľa toho čo mi tu radia ľudia a rozhodol som sa ísť pre začiatok jednoduchšou cestou - test Tandemu ako hneď vyberať vstreky a meniť podložky. Určite sa dostanem aj k tomu.
Turbo som samozrejme vylúčil a neriadim sa logom.
Trhá to tak že auto šklbe nepravidelne ale decentne predsa akceleruje, trhanie je neúnosné a tvári sa to laicky ako keby sa zavzdušnil palivový systém.
Čo je ale zaujímavé, že pokial sa motor nezohreje poriadne, čo znamená že aj pri 90 stupnovej teplote vody tak zo začiatku netrhá. Trhať začne až pri dlhšej záťaži, hlavne na 5ke 6ke pri 3000 otáčkach či na rovine alebo v kopci, pri klesaní sa trhanie zmierni ale je stále citelné.
Ostatné rýchlosti trhajú tak že 4ka od 4000 otáčok ale vozidlo už neakceleruje len udržuje dané otáčky a trhá, 3ka trhne najprv pri 3500 ot. a potom pri cca 4500 bez ďalšieho zvyšovania otáčok, len v kopci. 2ka netrhá vôbec - logické, rýchly prechod otáčok, nižšia dlhodobá záťaž.
Turbo som samozrejme vylúčil a neriadim sa logom.
Trhá to tak že auto šklbe nepravidelne ale decentne predsa akceleruje, trhanie je neúnosné a tvári sa to laicky ako keby sa zavzdušnil palivový systém.
Čo je ale zaujímavé, že pokial sa motor nezohreje poriadne, čo znamená že aj pri 90 stupnovej teplote vody tak zo začiatku netrhá. Trhať začne až pri dlhšej záťaži, hlavne na 5ke 6ke pri 3000 otáčkach či na rovine alebo v kopci, pri klesaní sa trhanie zmierni ale je stále citelné.
Ostatné rýchlosti trhajú tak že 4ka od 4000 otáčok ale vozidlo už neakceleruje len udržuje dané otáčky a trhá, 3ka trhne najprv pri 3500 ot. a potom pri cca 4500 bez ďalšieho zvyšovania otáčok, len v kopci. 2ka netrhá vôbec - logické, rýchly prechod otáčok, nižšia dlhodobá záťaž.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Auto-point tlak na tandeme bol 12 barov, príručka hovorí 10,5 baru minimálne, to že je viac je len ok, výmena gumičiek na vstrekoch? Tej sa bojím najviac, neviem ako potom vstreky nastavím. Z toho návodu som trošku na nervy 😂
Existuje nejaká sada gumičiek? Vymením rovno aj káblovacku? Niekto tu predával takú.
Ešte raz som si prešiel tandemový test a nevykonal som test s uzavretím spätného potrubia filter/Tandemove čerpadlo.
Existuje nejaká sada gumičiek? Vymením rovno aj káblovacku? Niekto tu predával takú.
Ešte raz som si prešiel tandemový test a nevykonal som test s uzavretím spätného potrubia filter/Tandemove čerpadlo.
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
myslim si, ze tam nemas naftu, cize palivovy filter, podavacka v nadrzi
ale mozu to byt vstreky, atd atd
noo,a co tak povedat nam nieco o historii auta?
napriklad to, ze je to "nachipovane" je tiez jeden z takych dolezitejsich udajov
dpfko tam este je?
ale mozu to byt vstreky, atd atd
noo,a co tak povedat nam nieco o historii auta?
napriklad to, ze je to "nachipovane" je tiez jeden z takych dolezitejsich udajov
dpfko tam este je?
powered by rb-digital.sk_____________