Servis Opel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Servis Opel
Ahoj,
sháním nějakého servisáka na orlickoústecku přes Opely, popř. Fiaty.
Potřebuji vyměnit rozvody a při tom i sání kvůli klapkám.
Klidně bych i někam dojel, ale muselo by se to udělat "na počkání".
Materiál na to mám.
Vectra C 1.9cdti 110kw(Z19dth)
Díky
sháním nějakého servisáka na orlickoústecku přes Opely, popř. Fiaty.
Potřebuji vyměnit rozvody a při tom i sání kvůli klapkám.
Klidně bych i někam dojel, ale muselo by se to udělat "na počkání".
Materiál na to mám.
Vectra C 1.9cdti 110kw(Z19dth)
Díky
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Re: Servis Opel
Bez urážky.arlie píše:Ahoj,
sháním nějakého servisáka na orlickoústecku přes Opely, popř. Fiaty.
Potřebuji vyměnit rozvody a při tom i sání kvůli klapkám.
Klidně bych i někam dojel, ale muselo by se to udělat "na počkání".
Materiál na to mám.
Vectra C 1.9cdti 110kw(Z19dth)
Díky
na počkanie asi tažko a ked máš matroš bude asi tiež problem,ale možno sa niekto najde.Za mna takych s materialom posielam do....
kúp múku a bež do pekárny nech ti upečú chlieb

Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Pokud jde vše dle plánu, tak se toto dá zvládnout za 4-5h. Ve dvou dříve.
Po nikom nechci, aby mi na to dal záruku apod. Je to moje auto a potřebuji na tom něco vyměnit. Nechápu tvůj postoj k tomu, že si někdo přinese vlastní materiál. Ale jsou to tvoji zákazníci, tvoje věc.
Dotaz zněl jasně. Když se nikdo neozve, tak neozve.
Po nikom nechci, aby mi na to dal záruku apod. Je to moje auto a potřebuji na tom něco vyměnit. Nechápu tvůj postoj k tomu, že si někdo přinese vlastní materiál. Ale jsou to tvoji zákazníci, tvoje věc.
Dotaz zněl jasně. Když se nikdo neozve, tak neozve.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
jj rešpektujem.arlie píše:Pokud jde vše dle plánu, tak se toto dá zvládnout za 4-5h. Ve dvou dříve.
Po nikom nechci, aby mi na to dal záruku apod. Je to moje auto a potřebuji na tom něco vyměnit. Nechápu tvůj postoj k tomu, že si někdo přinese vlastní materiál. Ale jsou to tvoji zákazníci, tvoje věc.
Dotaz zněl jasně. Když se nikdo neozve, tak neozve.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Pokud jde vše podle plánu a normohodin Opel Tis2000,arlie píše:Pokud jde vše dle plánu, tak se toto dá zvládnout za 4-5h. Ve dvou dříve.
Po nikom nechci, aby mi na to dal záruku apod. Je to moje auto a potřebuji na tom něco vyměnit. Nechápu tvůj postoj k tomu, že si někdo přinese vlastní materiál. Ale jsou to tvoji zákazníci, tvoje věc.
Dotaz zněl jasně. Když se nikdo neozve, tak neozve.
Tak na výměnu sacího potrubí,pohonu vířivých klapek,rozvodů bez vodní pumpy\což je blbost\ je na to přesně 49TA.
Pokud budeš měnit i vodní čerpadlo a chladící směs a pak odvzdušňovat celý systém,tak si 10TA připočítej.
59TA x 6min je krásných 354 minut ,čili 5,9nh.
Za 29let praxe jsem sám a ani jeden z mojich mechaniků to pod 7hodin nedal a to máme veškeré originální GM prvky a nářadí.
A jak jsem ti psal na jiném foru,předpis výrobce měnit na vychladlém motoru za pokojové teploty,takže nejdřív několik hodin počkat.
Pokud budeš chtít i další servisní práce,na konci výmaz pamětí,tak si to připočítej.
To,že si někdo přinese svůj mat mi nevadí,jen cena práce je o 15% vyšší.A jaký si kdo donese material,je mi jedno.Dopředu je ale upozorněn,že pokud něco nebude pasovat,tak bude platit 150Kč za každou hodinu pracovní doby a zabírání místa,dokud si nedonese díly správné nebo zaplatí částečné smontování,aby se vozidlo dalo alespoň vytlačit s dílny. Na takovouto opravu já ,i když mám možnost od svojich dodavatelů,žádné potřebné díly nedodávám.
.denny píše:Pokud jde vše podle plánu a normohodin Opel Tis2000,arlie píše:Pokud jde vše dle plánu, tak se toto dá zvládnout za 4-5h. Ve dvou dříve.
Po nikom nechci, aby mi na to dal záruku apod. Je to moje auto a potřebuji na tom něco vyměnit. Nechápu tvůj postoj k tomu, že si někdo přinese vlastní materiál. Ale jsou to tvoji zákazníci, tvoje věc.
Dotaz zněl jasně. Když se nikdo neozve, tak neozve.
Tak na výměnu sacího potrubí,pohonu vířivých klapek,rozvodů bez vodní pumpy\což je blbost\ je na to přesně 49TA.
Pokud budeš měnit i vodní čerpadlo a chladící směs a pak odvzdušňovat celý systém,tak si 10TA připočítej.
59TA x 6min je krásných 354 minut ,čili 5,9nh.
Za 29let praxe jsem sám a ani jeden z mojich mechaniků to pod 7hodin nedal a to máme veškeré originální GM prvky a nářadí.
A jak jsem ti psal na jiném foru,předpis výrobce měnit na vychladlém motoru za pokojové teploty,takže nejdřív několik hodin počkat.
Pokud budeš chtít i další servisní práce,na konci výmaz pamětí,tak si to připočítej.
To,že si někdo přinese svůj mat mi nevadí,jen cena práce je o 15% vyšší.A jaký si kdo donese material,je mi jedno.Dopředu je ale upozorněn,že pokud něco nebude pasovat,tak bude platit 150Kč za každou hodinu pracovní doby a zabírání místa,dokud si nedonese díly správné nebo zaplatí částečné smontování,aby se vozidlo dalo alespoň vytlačit s dílny. Na takovouto opravu já ,i když mám možnost od svojich dodavatelů,žádné potřebné díly nedodávám.
Neresim presny cas i kdyz jiste bude dobre definovan ale vse ostatni je dokonale napsano a stim souhlasim.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Přesně tak, je to jak píše denny, je to rozumné pojetí na obě strany a udržuje to servis v chodu. Osobně nemám rád slova "dá se to zvládnout" za x času..Protože čert nikdy nespí a rychlá práce vede k "trvalým následkům" a práce ve dvou na jednom motoru je "roztříštění zodpovědnosti" a samozřejmě si vzájemně překáží...Nezapomenu, když jsme dva dělali hlavu a mě se v noci zdál sen, že není utažený šroub na vačce...Ráno běžím do dílny, sundám dekl a opravdu, šroub tam byl natočen jen od ruky, že se potom kolo zajistí a šroub utáhne...A nastala polemika, tys tam dával rozvody, měls to dotáhnout a druhý, jakto, tys utahoval řemenici a že dotáhneš i kolo vačky....Atd.atd..Vše má svou posloupnost a jakékoli narušení vede k průserům. 

nepropadat panice...
Já vám to pánové neberu, člověk se musí nějak živit. Ale to, že si zákazník přinese materiál, který chce vyměnit jako např. rozvody, filtry apod a za to musí ještě zaplatit, to mi příjde z prominutím sprosté.
Čas na práci se samozřejmě dá pouze odhadnout a během toho se něco vyštění a v tu ránu je to na celý den.
Nicméně pokud mi denny napíšeš do SZ nějakou orientační cenu za výměnu rozvodů a sání s klapkami, tak alespoň postoupíme dál.
Rozvodovou sadu už ale mám, včetně vodní pumpy.
Čas na práci se samozřejmě dá pouze odhadnout a během toho se něco vyštění a v tu ránu je to na celý den.
Nicméně pokud mi denny napíšeš do SZ nějakou orientační cenu za výměnu rozvodů a sání s klapkami, tak alespoň postoupíme dál.
Rozvodovou sadu už ale mám, včetně vodní pumpy.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Vsetko co napisal denny je uplne OK...zakaznici donesu svoje diely, potom niečo nepasuje, nesedi..a človek to ma robit zadarmo? Len preto ze zakaznik chcel usestrit a spekuluje? Montovat / Nemontovat cudzie diely je otazne....
Keby som mohol postnem vam tu sudne rozhodnutie jedneho sporu zakaznika so servisom kde zakaznik reklamoval po repase palivovej sústavy znova vadny system. Problem bol v tom ze zakaznik uz nechcel zaplatit vycistenie nadrze a trubiek..atd...
servis to prehral a vsetko musel cvaknut, vyjadrenie súdu bolo v zmysle "Zodpovedna osoba v servise je oprávnená na výkon tejto funkcie, má na to patričné vedomostné vzdelanie a ona má vedieť čo môže a nemôže spraviť, namotnovať. Nie zákazník." Takže všetko čo spravíte je na vašu zodpovednosť, nie na zodpovednosť zakaznika (čo si všetci myslia ze povedia "na vasu zodpovednost" ) hovno hovno..ked vas daju na sud s tym neuhrate nič.
Preto stale vravim..treba robiť tak ako myslite ze je dobre, nie ako zakaznik povie.
Keby som mohol postnem vam tu sudne rozhodnutie jedneho sporu zakaznika so servisom kde zakaznik reklamoval po repase palivovej sústavy znova vadny system. Problem bol v tom ze zakaznik uz nechcel zaplatit vycistenie nadrze a trubiek..atd...
servis to prehral a vsetko musel cvaknut, vyjadrenie súdu bolo v zmysle "Zodpovedna osoba v servise je oprávnená na výkon tejto funkcie, má na to patričné vedomostné vzdelanie a ona má vedieť čo môže a nemôže spraviť, namotnovať. Nie zákazník." Takže všetko čo spravíte je na vašu zodpovednosť, nie na zodpovednosť zakaznika (čo si všetci myslia ze povedia "na vasu zodpovednost" ) hovno hovno..ked vas daju na sud s tym neuhrate nič.
Preto stale vravim..treba robiť tak ako myslite ze je dobre, nie ako zakaznik povie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Mě dělat z dílů doneseným zákazníkem ani nevadilo, na druhou stranu chtěl do vozu namontovat tyto věci, tak je dostal, režijní, spojovací, čistící materiál jsem doúčtoval.
Bohužel ale většina těchto lidí byla přesně model typu chytrák až na půdu, práce na počkání, nebo o víkendu ( spojka, rozvody apod. ) pak když jsem dal nový centrální šroub na kliku tak se pán divil, jestli to nebylo zbytečné, protože jsem ho snad strhnul. Vodní pumpu měnit netřeba tu mi dělali loni ( no dělali, ale servopumpu jak jsem zjistil ), geometrii po výměně předních ramen na Berlingu dělat netřeba apod.
Zajímavé, že u zákazníků, kteří chtěli komplet práci se tohle prakticky nestávalo...
Bohužel ale většina těchto lidí byla přesně model typu chytrák až na půdu, práce na počkání, nebo o víkendu ( spojka, rozvody apod. ) pak když jsem dal nový centrální šroub na kliku tak se pán divil, jestli to nebylo zbytečné, protože jsem ho snad strhnul. Vodní pumpu měnit netřeba tu mi dělali loni ( no dělali, ale servopumpu jak jsem zjistil ), geometrii po výměně předních ramen na Berlingu dělat netřeba apod.
Zajímavé, že u zákazníků, kteří chtěli komplet práci se tohle prakticky nestávalo...
No, koukám, že už toto téma není o výměně rozvodů a sání, ale vztahu mezi zákazníkem a mechanikem.
Nijak nechci šetřit na servisu. Vše jsem dělal poctivě a preventivně. Na rozvodech je najeto cca 50tis, ale přeci jen to je věc, která se u koupeného auta dělá. Myslím, že autům vcelku rozumím, ale nemám vybavení a opely moc neznám. Proto jsem chtěl někoho, kdo je zná a mohli bychom u práce pokecat a dozvěděl bych se něco o autě apod.
Apropo ještě se mi nikdy nestalo, že bych nějaké díly dodal špatně. Myslím, že díly typu filtry, rozvody apod snad nejde ani splést. Pokud člověk ví, co má vůbec za auto a jaký je v tom motor.
Nijak nechci šetřit na servisu. Vše jsem dělal poctivě a preventivně. Na rozvodech je najeto cca 50tis, ale přeci jen to je věc, která se u koupeného auta dělá. Myslím, že autům vcelku rozumím, ale nemám vybavení a opely moc neznám. Proto jsem chtěl někoho, kdo je zná a mohli bychom u práce pokecat a dozvěděl bych se něco o autě apod.
Apropo ještě se mi nikdy nestalo, že bych nějaké díly dodal špatně. Myslím, že díly typu filtry, rozvody apod snad nejde ani splést. Pokud člověk ví, co má vůbec za auto a jaký je v tom motor.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Tenhle motor je spíše více Fiat než Opel.arlie píše:No, koukám, že už toto téma není o výměně rozvodů a sání, ale vztahu mezi zákazníkem a mechanikem.
Nijak nechci šetřit na servisu. Vše jsem dělal poctivě a preventivně. Na rozvodech je najeto cca 50tis, ale přeci jen to je věc, která se u koupeného auta dělá. Myslím, že autům vcelku rozumím, ale nemám vybavení a opely moc neznám. Proto jsem chtěl někoho, kdo je zná a mohli bychom u práce pokecat a dozvěděl bych se něco o autě apod.
Apropo ještě se mi nikdy nestalo, že bych nějaké díly dodal špatně. Myslím, že díly typu filtry, rozvody apod snad nejde ani splést. Pokud člověk ví, co má vůbec za auto a jaký je v tom motor.
Ale i tak se obávám, že na počkání do toho nikdo nepůjde, už jen kvůli tomu, že je potřeba aby agregát vychladnul.
Nečteš celé téma?JozefC píše:Co uorbis ak prinesies veci na rozvod, ten sa rozoberie a zistis, ze tecie gufero kluky, ktore nemas a potrebujes pracu na pockanie?
Tomas.cz - Pokud za nějakým odborníkem na Opely/Fiaty pojedu přes půl republiky, tak se to musí stihnout za den. Proto chci, aby bylo vše připraveno a mohlo se montovat.
Když jsem kdysi dělal TV do navigací MFD, tak ke mně taky jezdili lidi z daleka a taky se to muselo zmáknout. Když jsem to dělal po několikáte, tak to byla brnkačka. To je jen příklad, jde o princip. Samozřejmě navi je něco jiného než motor.
Asi se zeptám svýho mechanika, zda si na to troufá.
Zlatý TDI PD, tam byl přístup ke všemu.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Ja citam celu temu, vsak prave preto sa pytam, ze co urobis, ak sa stane nieco nepredvidatelne.arlie píše:Nečteš celé téma?JozefC píše:Co uorbis ak prinesies veci na rozvod, ten sa rozoberie a zistis, ze tecie gufero kluky, ktore nemas a potrebujes pracu na pockanie?
Tomas.cz - Pokud za nějakým odborníkem na Opely/Fiaty pojedu přes půl republiky, tak se to musí stihnout za den. Proto chci, aby bylo vše připraveno a mohlo se montovat.
Když jsem kdysi dělal TV do navigací MFD, tak ke mně taky jezdili lidi z daleka a taky se to muselo zmáknout. Když jsem to dělal po několikáte, tak to byla brnkačka. To je jen příklad, jde o princip. Samozřejmě navi je něco jiného než motor.
Asi se zeptám svýho mechanika, zda si na to troufá.
Zlatý TDI PD, tam byl přístup ke všemu.