Stránka 1 z 1

Pug 206 1.6 HDi (9HZ) chcípá, škube

Napsal: 29 pro 2016, 19:53
od kibi
ahoj, řeším tchánovo povoz....jednou za čas za jízdy "zdechne", nejde nastartovat (kontrolky a vše ok), po "vychladnutí" chytne na brnk a jezdí zase ok. Mrkl jsem na korekce vstřiků nebyly nejhorší (+1.3,- 0.4,+0.3, -1.2, takové byly minimálně rok, co jsem se na vstřiky díval ), auto v danou chvíli chytalo na brnk, zvuk motoru parádní, požadavek a reál na čerpadle +- seděl (haproval o 10 - 20 mbar) uložená závada byla 01113 - nízký tlak paliva (smazáno a už se neopakovala). Poté začalo vozidlo zlobit tak, že jakmile se ohřálo na 70°C, tak jak na volnoběh tak v tahu kolem 1200ot auto silně škube, motor jde "ostře" ala traktor, dle diag lítají korekce 1. a 4. vstřiku lehce nad hodnoty +- 3.0mg, hapruje požadavek reál čerpadla. Jak se přidá plyn, nebo se nechá volnoběh vše se uklidní a motor opět ševelý.

Dneska jsem DRV ventil na čerpadle i snímač na railu vyndal - vyčistil, konektory prostříknutý, zapojení....problém se pozměnil = nad 3000 ot v zátahu chcípne, pak se musí nastartovat pod plynem, na volnoběh lehce kolísají otáčky....diag hlásí chyby 1113 - nízký tlak paliva a 0087 palivová lišta - příliš nízká hodnota....sáhl jsem pouze na dvě věcí tj na snímač na railu a DRV ventil na čerpadle, kdy chyba se změnila = dle mého selského rozumu DRV na hovno reguluje tlak paliva (dle diag hapruje dost) a logicky je tlak v soustavě nízký a na railu rovněž = že by DRV ventil KO? PS: pokud se nemýlím, kdyby byl snímač na railu KO, ta DRV reguluje na max? bylo mi poraděno, že bývají vymačkaný piny v konektoru snímače....

napadá vás něco? díky

Napsal: 30 pro 2016, 14:27
od harvi
kedysi som mal problem na 9HY s vymackanymi pinmi na snimaci otacok (na kluke). Kuckalo(iba za studena), sklbalo, vo finalnej faze skapavalo. Po napruzeni pinov vsetko OK. Snimac ostal povodny

Napsal: 30 pro 2016, 21:20
od uiqjirka
Jooo francouz a nepruznost pinu je samostatna kapitola.

Napsal: 05 led 2017, 23:40
od chosepm
Zkus ty piny na snímači tlaku...řešil jsem tohle na hdi ve focusu a bylo to tam. Můžou byt u konektoru i o sebe prošoupaný dráty.
Pokud nic tak se v tahu až tam budeš mít těch 1200-1400bar podívej na procento DRV a dej vedět

Napsal: 07 led 2017, 15:05
od peter
ahoj---na troch firemnych autach citroen berlingo 1.6hdi 66kw stacilo vymenit palivovy filter!!!--pritom servis bosch car vybral cerpadlo-bolo v poriadku-vstrekovace-boli v poriadku--skus ten filter-ahoj-peter

Napsal: 07 led 2017, 15:36
od octaviask
DRV plati ze cim vyssie PWM tym vyssi tlak. Existuju na to zaslepky, namiesto DRV ktorym odkusas kde mas problem. DRV vyberes, zalozis zaslepku...a mas akoze DRV s plnym PWM.

Inak je to jednoduche, ked ti to nechce chytit, pripoj diag a pozeraj na tlak paliva v rampe....ak tam bude malo, hladaj uniky, respektive prečo tam nie je palivo.