Pug 206 1.6 HDi (9HZ) chcípá, škube
Napsal: 29 pro 2016, 19:53
ahoj, řeším tchánovo povoz....jednou za čas za jízdy "zdechne", nejde nastartovat (kontrolky a vše ok), po "vychladnutí" chytne na brnk a jezdí zase ok. Mrkl jsem na korekce vstřiků nebyly nejhorší (+1.3,- 0.4,+0.3, -1.2, takové byly minimálně rok, co jsem se na vstřiky díval ), auto v danou chvíli chytalo na brnk, zvuk motoru parádní, požadavek a reál na čerpadle +- seděl (haproval o 10 - 20 mbar) uložená závada byla 01113 - nízký tlak paliva (smazáno a už se neopakovala). Poté začalo vozidlo zlobit tak, že jakmile se ohřálo na 70°C, tak jak na volnoběh tak v tahu kolem 1200ot auto silně škube, motor jde "ostře" ala traktor, dle diag lítají korekce 1. a 4. vstřiku lehce nad hodnoty +- 3.0mg, hapruje požadavek reál čerpadla. Jak se přidá plyn, nebo se nechá volnoběh vše se uklidní a motor opět ševelý.
Dneska jsem DRV ventil na čerpadle i snímač na railu vyndal - vyčistil, konektory prostříknutý, zapojení....problém se pozměnil = nad 3000 ot v zátahu chcípne, pak se musí nastartovat pod plynem, na volnoběh lehce kolísají otáčky....diag hlásí chyby 1113 - nízký tlak paliva a 0087 palivová lišta - příliš nízká hodnota....sáhl jsem pouze na dvě věcí tj na snímač na railu a DRV ventil na čerpadle, kdy chyba se změnila = dle mého selského rozumu DRV na hovno reguluje tlak paliva (dle diag hapruje dost) a logicky je tlak v soustavě nízký a na railu rovněž = že by DRV ventil KO? PS: pokud se nemýlím, kdyby byl snímač na railu KO, ta DRV reguluje na max? bylo mi poraděno, že bývají vymačkaný piny v konektoru snímače....
napadá vás něco? díky
Dneska jsem DRV ventil na čerpadle i snímač na railu vyndal - vyčistil, konektory prostříknutý, zapojení....problém se pozměnil = nad 3000 ot v zátahu chcípne, pak se musí nastartovat pod plynem, na volnoběh lehce kolísají otáčky....diag hlásí chyby 1113 - nízký tlak paliva a 0087 palivová lišta - příliš nízká hodnota....sáhl jsem pouze na dvě věcí tj na snímač na railu a DRV ventil na čerpadle, kdy chyba se změnila = dle mého selského rozumu DRV na hovno reguluje tlak paliva (dle diag hapruje dost) a logicky je tlak v soustavě nízký a na railu rovněž = že by DRV ventil KO? PS: pokud se nemýlím, kdyby byl snímač na railu KO, ta DRV reguluje na max? bylo mi poraděno, že bývají vymačkaný piny v konektoru snímače....
napadá vás něco? díky