turbo AUDI Q7 6,0 TDI V12, typ motoru CCG

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

turbo AUDI Q7 6,0 TDI V12, typ motoru CCG

Příspěvek od jirius1 »

Ahoj, nevíte někdo náhodou jakým typem turb je osazen tenhle motor v AUDI Q7 6,0 TDI V12, typ motoru CCG ??
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

2x GTB2260VK
parik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 14 pro 2008, 02:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od parik »

Jsou vodou chlazeny, melo by to byt 2260vzk, ale nejsem si 100% jistej. 3.0 tdi je 2260vk bez vody, a od 180kw je 2260vzk vodou chlazeny.
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

VZK je kombinace s kuličkovým ložiskem.

http://www.ebay.de/itm/05A145721G-origi ... 1548172330
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Takže tedy GTB2260VZK s kuličkovým ložiskem?....nebylo by to značeno VKLR?
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Obrázek

Takze v pripade techto turbodmychadel se jedna o kombinaci kluznych a valivych lozisek.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“