Stránka 1 z 1

Brava TD 75 Soft

Napsal: 04 dub 2006, 13:25
od PiP
Chcem sa informovať, či neviete koľko koníkov získam prehodením objemnejších trysiek s Bravy, Bravo, Marea TD100. Zdá sa mi to najjednoduchší spôsob na zvýšenie výkonu. (spojka je zhodná). :)

Napsal: 13 kvě 2006, 13:24
od marea HLX
Nic to bys tam musel ještě strčit turbo a cooler :P

Re: Brava TD 75 Soft

Napsal: 14 kvě 2006, 06:11
od lukee
PiP píše:Chcem sa informovať, či neviete koľko koníkov získam prehodením objemnejších trysiek s Bravy, Bravo, Marea TD100. Zdá sa mi to najjednoduchší spôsob na zvýšenie výkonu. (spojka je zhodná). :)
Pošli mi foto motoru a řeknu ti jestli ti tam bude pasovat intercooler z TD90(66kW). Klasicky je umístěn před podběhem levého kola. Jestli jsi z okolí Brna tak IC a hadice bys sehnal v ADS Lipůvce (vrakoviště a servis+ND Fiat+Alfa+Lancia). IC + přidat nafty už nějaké ty koně přidá.

Napsal: 15 kvě 2006, 06:51
od PiP
Turbo nie. Pozrel som sa na ne v katalógu Eper a sú zhodné až na polohu vývodu (chladič vzduchu). Jediný rozdiel medzi TD100 a TD75 je v tryskách a v chladiči stlačeného vzduchu. Trošku som si zajazdil na Bravo TD100 ten motor má o hodne iné vlastnosti. Samozrejme je výkonnejší ale na 5-ty stupeň potreboval min. 75km aby šiel kultivovane, to mi dosť vadilo (časté radenie). TD75 zvláda 5-stupeň v pohode od 60km. A tá spotreba na TD75 je priaznivejšia holt výkon niečo stojí. Po vypnutí EGR mi vadí jediná vec. nízka maximálka 165km. Menil by som to jedine za JTD.

Napsal: 15 kvě 2006, 21:20
od rat21
PiP píše:Turbo nie. Pozrel som sa na ne v katalógu Eper a sú zhodné až na polohu vývodu (chladič vzduchu). Jediný rozdiel medzi TD100 a TD75 je v tryskách a v chladiči stlačeného vzduchu.
A v prevodovke. Preto tie rozdiely v rychlostiach na 5-ke.