Opel ANTARA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opel ANTARA
Zdravím,
Mám dotaz ohledně modelu OPEL ANTARA 2.2 CDTI. Máte někdo zkušenosti s tímto vozem.
O víkendu jsme s rodinou objížděli bazary.
1) -8°C... Praha. 2.2 Cdti 88000km auto z leasingu. Dlouhé žhavení přes cca 40sec.
auto nenastartovalo ani na 7 pokus. Baterka točila. Auto přijelo do bazaru 7.12.2016.
2) AAA auto... auto mělo být na pobočče. Nejdřív se vymlouval,že není přiraveno,tak jsme íkal,že mi to nevadí. Po chvíli mi řekl,že mi ho neukáže,že je v Brně. Že bude připraveno za 4-5 hodin. Ať počkám. Závěr. Auto tam měli ale nenatočili by ho také.
3)Soukromý dovozce. Nenatočili jsme to také. -6.5°. Mělo to snahu chatit,ale nechytlo. I jsme napojili na druhé a to kabelama .Modeo nafta a to chytlo normálně. Kdežto Antara žhavila a točila jak blázen a nic.1/2 nádrže. Údajně s tím před 2 dnama přijel z čištění. Koleje ve sněhu byli
2-4 dny staré. Takže asi ano. No nicméně pokud auto vymrzlo 2-3 dny,tak se to nenatočilo.
bazarista z bodu 1 říkal,že naftové Opel Insignie nejdou natočit v takovém mraze. Při odjezdu z Prahy jsme ale 2 Antary po faceliftu viděli jak jezdí. Jo neviděl jsem který to byl motor. Třebas to byli benzíny.
Takže dotaz mám,zda se tam objevuje nějaký problém.
Budu hledat i na www.Motor-talk.de
Ale spíš bych upřednostníl zkušenosti majitelů zde v ČR.
Mám dotaz ohledně modelu OPEL ANTARA 2.2 CDTI. Máte někdo zkušenosti s tímto vozem.
O víkendu jsme s rodinou objížděli bazary.
1) -8°C... Praha. 2.2 Cdti 88000km auto z leasingu. Dlouhé žhavení přes cca 40sec.
auto nenastartovalo ani na 7 pokus. Baterka točila. Auto přijelo do bazaru 7.12.2016.
2) AAA auto... auto mělo být na pobočče. Nejdřív se vymlouval,že není přiraveno,tak jsme íkal,že mi to nevadí. Po chvíli mi řekl,že mi ho neukáže,že je v Brně. Že bude připraveno za 4-5 hodin. Ať počkám. Závěr. Auto tam měli ale nenatočili by ho také.
3)Soukromý dovozce. Nenatočili jsme to také. -6.5°. Mělo to snahu chatit,ale nechytlo. I jsme napojili na druhé a to kabelama .Modeo nafta a to chytlo normálně. Kdežto Antara žhavila a točila jak blázen a nic.1/2 nádrže. Údajně s tím před 2 dnama přijel z čištění. Koleje ve sněhu byli
2-4 dny staré. Takže asi ano. No nicméně pokud auto vymrzlo 2-3 dny,tak se to nenatočilo.
bazarista z bodu 1 říkal,že naftové Opel Insignie nejdou natočit v takovém mraze. Při odjezdu z Prahy jsme ale 2 Antary po faceliftu viděli jak jezdí. Jo neviděl jsem který to byl motor. Třebas to byli benzíny.
Takže dotaz mám,zda se tam objevuje nějaký problém.
Budu hledat i na www.Motor-talk.de
Ale spíš bych upřednostníl zkušenosti majitelů zde v ČR.
Prečo chceš taký hnoj čo nejde natoči pri -8. Dva dni je tu -17 a mne chytá na brnk,len nie opel.trollik1 píše:Ještě jsem zapomněl. Že u posledního prodejce to ukazovalo 9.8l/100km. Nemohli by to bejt problematické vstřikovače Delphi? A i ta spotřeba je dost.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
ono dieselovy motory opel nebyli nikdy pro běžného člověka žádná výhra
dle mne byli nejlepší všechny motory isuzu. No s novými motory v oplech moc zkušeností nemám ale měl jsem tu insignie který byli KO na ojnicích a klepali tlak oleje byl OK duvod jsem nezjistil opravili se a jezdí (20cdti)


přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
změna na Bosch
no prodejce 1) říkal,že auto přijelo 7.12.2016 do bazaru. Takže zimní nafta se dodává od půlky října až začátek listopadu. nevěřím,že to bylo naftou. A říkal že Insignie nejdou natočit vůbec,zřejmě 2.2 cdti.Asi tam mají také Delphi. Koukal jsem na palivovou soustavu Antary. Tak 2.0CDTI má vstřikovače 0445110270 Bosch,Rail 0445214106 Bosch(RPS senzor Bosch) LWR, Pumpa Bosch 0445010180 Tak 2.2 CDTI má vstřikovače 28264951 Delphi,Rail HFR 96868901 R9144Z300A Delphi(RPS senzor od firmy SENZATA 9307Z528A), Pumpa Delphi 94240A040A Tak co vím,tak Delphi jsou ještě větší potíže než s Boschem. Tak už mi to je jasné,že se mění vstřikovače. Jeden jsem viděl nový za 19tis kč. To je darda. V DE 187 Euro. To by chtělo nějak změnit na ten Bosch a asi by byl větší klid. Teda pokud by to šlo. Pokud bych někde sehnal rozměry Delphi,tak by se dalo možná pohledat s čím to zaměnit od Bosche. Teď jde o to,zda to dává stejné hodnoty signálu. Vím že ta SENZATA Senzor jde namontovat do Railu Bosche. Ale asi by bylo potřeba vzít rail od Insignie od Bosche pro 2.0cdti vyroba do 2013. Pumpu CP4. A možná i vstřikovač od Insignie.
Jak je možný že 1.9 cdti u Vectry C je poměrně spolehlivý. Mám ji 6 let a najel jsem 100tis km. Jen se měnil modul sání.
Jak je možný že 1.9 cdti u Vectry C je poměrně spolehlivý. Mám ji 6 let a najel jsem 100tis km. Jen se měnil modul sání.
"ono dieselovy motory opel nebyli nikdy pro běžného člověka žádná výhra Mrknutí Mrknutí dle mne byli nejlepší všechny motory isuzu. No s novými motory v oplech moc zkušeností nemám ale měl jsem tu insignie který byli KO na ojnicích a klepali tlak oleje byl OK duvod jsem nezjistil opravili se a jezdí (20cdti)"
skus napisat ktory dieselový motor je teraz dobry? u nas je -30 a nestartuju nove audiny, bmw ani mercedesy.....je smiesne ked x6 r.2016 vezu na voziku do servisu lebo ta kraksna za x milionov nestartuje....auta po roku 2004 uz su cinske sunty.....
skus napisat ktory dieselový motor je teraz dobry? u nas je -30 a nestartuju nove audiny, bmw ani mercedesy.....je smiesne ked x6 r.2016 vezu na voziku do servisu lebo ta kraksna za x milionov nestartuje....auta po roku 2004 uz su cinske sunty.....

Re: změna na Bosch
Jak je možný že 1.9 cdti u Vectry C je poměrně spolehlivý. Mám ji 6 let a najel jsem 100tis km. Jen se měnil modul sání.[/quote]
Nebude to tím že je to motor Fiat-Alfa Romeo?
Jinak asi když budou vstřiky Delphi tak bude i Řj motoru Delphi,to samé platí i pro Bosch.
Nebude to tím že je to motor Fiat-Alfa Romeo?
Jinak asi když budou vstřiky Delphi tak bude i Řj motoru Delphi,to samé platí i pro Bosch.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr
ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
)
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr

UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4

Ale ten motor je od VM Motori. To je jen výrobce motorů a prodává je.
1.9 Cdti Alfa 164,Fiat Croma, Cadilac BLS,SAAB 9-3, OPEL VECTRA C,Astra H.atd....
Pak se poupravil a dali ho do Opela Antara 2007 a Chevrolet Captiva,Cruze s Bosch systémem
No a vím jak to bylo kolem roku 2009 kdy dělali na update Antara,Captiva. Bosch jim určitě nabízel nový systém,ale řešilo se každé Euro. A Delphi bylo na beton levnější o dost. tak to převekslovali.
A Teď ty auta budou trpět. A je to škoda.
Antara se mi líbila i uvnitř. Kufr tak akorát.Ani malej ani obrovskej. Ovládání směrovek atd... podobné Vectře. Vyhovující.
1.9 Cdti Alfa 164,Fiat Croma, Cadilac BLS,SAAB 9-3, OPEL VECTRA C,Astra H.atd....
Pak se poupravil a dali ho do Opela Antara 2007 a Chevrolet Captiva,Cruze s Bosch systémem
No a vím jak to bylo kolem roku 2009 kdy dělali na update Antara,Captiva. Bosch jim určitě nabízel nový systém,ale řešilo se každé Euro. A Delphi bylo na beton levnější o dost. tak to převekslovali.
A Teď ty auta budou trpět. A je to škoda.
Antara se mi líbila i uvnitř. Kufr tak akorát.Ani malej ani obrovskej. Ovládání směrovek atd... podobné Vectře. Vyhovující.
No jeden člověk mi psal,že jezdí za 8 průměr. Tak to by šlo. Ale evidentně,jak se to začne kazit,tak jde spotřeba nahoru a ty vstřikovače odejdou. viz spotřeba 9.8 co jsme viděl u toho importéra. a i proto to nešlo natočit.
Bosch se dá alespoň repasovat čerpadlo v pohodě. V Jihlavě Bosch se dělají opravy Čerpadel pro Evropu. Vstřikovače ale nevím.
Ale repase vstřikovače 3500kc jinde se dá také sehnat.Co jsem se dočetl pro Bosch 3500Kc. Delphi 7-8 tis /kus.
Motorpal Jihlava dělá také repase Bosch čerpadel,ale jestli vstřikovače,to netuším. A už vůbec netuším zda Delphi. Zkusím se zeptat.
Bosch se dá alespoň repasovat čerpadlo v pohodě. V Jihlavě Bosch se dělají opravy Čerpadel pro Evropu. Vstřikovače ale nevím.
Ale repase vstřikovače 3500kc jinde se dá také sehnat.Co jsem se dočetl pro Bosch 3500Kc. Delphi 7-8 tis /kus.
Motorpal Jihlava dělá také repase Bosch čerpadel,ale jestli vstřikovače,to netuším. A už vůbec netuším zda Delphi. Zkusím se zeptat.
No stále o ní přemejšlím. Ale asi až trochu klesnou ceny. Jelikož koupit auto za 300tis a vejš a pak se strachovat,že to nenastartuje v zimě ať už kvůli vstřikovačům Delphi a nebo naftovému filtru, to není pěkná představa. A kde tady vůbec je ten filtr paliva u Antary?
Je to jak u Insignie dole pod podlahou? To by taky mohl bejt ten důvod toho problematického startování. Jelikož ty filtry zamrzají.Pokud ano,tak co ho přesunout někam do motoru.
Je to jak u Insignie dole pod podlahou? To by taky mohl bejt ten důvod toho problematického startování. Jelikož ty filtry zamrzají.Pokud ano,tak co ho přesunout někam do motoru.